Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    met vooruit kopen heb ik tot nu toe telkens mazzel gehad eigelijk.
    Elke keer paste het op het juiste moment.
    Ik trek gewoon die curve door van het cb en het klopt aardig.

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: hier klopt het ook heel goed door de curve vooruit te trekken, alleen dan weer het probleem met de maten van de merken soms valt het heel groot en dan weer heel klein ;) Zo irritant echt vervelend vind ik dat.
    Ik ga nu niet meer vooruit kopen omdat ik merk dat mijn smaak toch soms wel weer wat veranderd en ik dan wel iets vooruit gekocht heb maar dat dan later toch niet meer zo vind...dus dat doe ik niet meer. (ik bedoel een heel jaar vooruit kopen he)

@bloempje: je bent lang weggeweest! Gaat alles goed?

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

man ben de belasting aan het proberen te informeren met hun nieuwe programma over me nieuwe inkomen en al die andere dingen. kinderopvangtoeslag. aggggrrr dacht dat het redelijk werkte maar ben al meerdere keren uitgekegeld!! :-s

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ook hier haak ik weer even in ;)

@ OTM, fijn dat alles goed gaat! Wel zwaar nu zeker voor jou?
    28 weken gaat wel al opschieten he!
    Dat onderste rokje heeft Lisa ook. En samen nog een ander C&O setje. Erg leuk spul.

@ Mirell, gaaf geworden jullie keuken zo met die tegeltes!

@ Debby, mooie jurk!

@ Wonderteam, staat leuk!

@ Bloempje, fijn dat alles goed gaat en dat jullie nu weten wat het wordt, nu lekker shoppen!!

Hier net als bij pcootje wel van die "leuke" figuurtjes op hun ondergoed en pyamas, ach ja als hun daar blij van worden dan maar daarop ;)

5. Sweetlakecity

zo voelde die haak even zitten zeg!

heb trouwens weer bij je vrouwtje met zelfgemaakte tuniekjes weer eentje besteld. Was sale en kon het niet laten. Wat een heerlijke jurkjes zijn het. Krijg er mega veel leuke respons op van mensen :)

6. We denken een meisje, maar heb niet een heel sterk gevoel. Sta er niets van te kijken als het weer een manneke is.

@Lynn, idd lang weggeweest. Eerst die Mk gehad en gelukkig 2mnd later weer zwanger maar vanaf week 6 ontzettend misselijk en moe geweest. Zo erg dat ik er depressief van werd en nergens meer zin in had. Gelukkig is de misselijkheid nu aan het afnemen en begin ik langzaam aan te genieten van het zwanger zijn. Heb dus ook weer zin om me bezig te houden met andere zaken oa shoppen, al is het wel allemaal online want door mijn bekkenklachten ;) kom ik niet ver.

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog even over armoedige outfitjes op kdv... ik schaamde me al diep dat ik Sjaak met sinterklaas in een pietenpakje naar het kdv heb gebracht. Het ding leek enorm op een pyjama hahahahaha.

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Haha, moest er even over nadenken maar LOL!

Pcootje welkom! En ook de dames terug van weggeweest ;) gezellig!

Hmm, ik heb dus wel voor volgende winter al wat dingen in de kast en voor komende zomer zeker. Maar de winterspulletjes meer omdat ik ze dan per ongeluk te groot had gekocht en te leuk vind om terug te doen. Ach, we zien wel.

Wat leuk die verhalen over wat de dametjes wel en niet willen. Mijn pukkie is er ook zo een al is zenig klein. Ze wil altijd haar schoenen aan! Laatst deed ik ze uit om haar om te kleden en een drama dat ze maakte! Ze komt ook 's ochtends altijd met haar schoenen aansjouwen :D

9. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hahaha, moet kunnen pietenpak!

Hier ook kerstdiner vanavond gehad en Jo had mooie retour blouse aan met bloemen. Een paar meisjes ook een mooie jurk maar veel hadden ook hun gewone plunje aan. Ook goed hoor, maar zelfs die kleintjes merken dat echt wel, iedereen op school doet ook erg zijn best!

10. Sweetlakecity

ja zeker op de basissschool. Weetje het uiterlijk is het eerste wat mensen zien als ze je niet kennen. Uiteindelijk gaat het om het innerlijk. Omdat ik er zelf altijd wat armoedig bij heb gelopen en dus gewoon "niets" was en me niets voelde wil ik dit behoeden voor mijn dochter.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    lieverd ze liet m zien omdat er jip en janneke opstond
    Amy-lynn heeft ook jip en janneke ondergoed:D

DAT HEMDJE WAS ZO GOOR DAAR KON JE SOEP VAN KOKEN

12. Sandaaltje

Sandaaltje Actief lid

30 sep 2009
    213
    0
    0
    Amsterdam
    Lynn, dat heb ik nou ook. Als het niet is omdat je het niet meer leuk vind, is het wel omdat je het te vaak gezien hebt en er op uitgekeken raakt.
    Ik koop nu voornamelijk een half jaar vooruit, voor zover dat lukt. Want soms kan ik het toch niet helemaal laten.

13. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen dat ik jip en janneke wel leuk vind op ondergoed!! op een shirtje van de hema met jip en janneke zou ik ook niet zoveel problemen hebben...;)

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @mirell: staat super goed, die zwart matte tegels!
    Ik heb ook gas op glas, ik vind het ideaal, vooral met schoonmaken.

@bloempje: leuk weer wat van je te lezen, en dat het nu weer wat beter gaat. Succes met de echo morgen.

Mason ziet er super goed uit, shabby sjiek zoals ik dat noem, hou ik wel van.
    Dat zit ´m echt niet alleen in merkkleding, goed combineren is een kunst.

Met armoedig bedoel ik dan ook vooral, verschoten of kapotte kleding. Kinderen die op gympies lopen buiten, als het hoog winter is. Kinderen met hoog water of vooral te grote kleding.
    Maten aan leeftijd gerelateerd zegt mij niet zoveel, dat ligt aan de bouw van je kind.
    Mijn dochter is 2,maar die moet over het algemeen toch echt 98 qua breedte en lengte.
    Maar je denkt toch niet dat ik mijn kind, met een gat in z´n onderbroek of trui laat lopen? En als ik geen geld zou hebben, dan zou ik wel met naad en draad aan de gang gaan, maar gaten of scheuren, no way.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ielg

haha nou ik kom maar geen soep eten bij jou dan ;)

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Daarom ligt het bij mij op zolder (waar ik nooit kom omdat je daar met een irritante vlisotrap moet komen en omdat we een keer een wespennest hebben gehad daar en ik een wespenfobie heb en nog steeds niet alleen op zolder durf te komen daardoor) in een aparte doos. Zie ik het niet te vaak. Af en toe gil ik naar reno dat ie er weer iets in moet stoppen of uit moet halen.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind het merk daarin echt niet belangrijk.
    Bij v&d en h&m hebben ze ook leuke dingen en zelf zeeman en wibra kan er aardig uitzien als het je smaak is en je goed combineert. Geen excuus om je kind een 3 maten te groot, al door 2 kinderen voor dr afgedragen jurk aan te geven.

Maar ja sommige mensen ;)

Zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder hebben het gepresteerd om een capri broek van emma bij sam aan te doen. En dat is echt wel een meisjesbroek en zit veel te wijd in zijn middel... (en dan vervolgens klagen dat ik geen schone kleding voor die meid heb meegegeven)

18. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Die jottum jurk is idd op de 2de foto veel minder mooi.

Mirell zeker mooi geworden jouw keuken.

Hier vanmiddag kerstlunch gehad op de psz, romy was ook samen met 2 andere meisjes de mooiste, sommigen hadden gewoon een trainingspak aan, de jufrouw vond haar dan ook heel mooi, maar dat hoor ik bijna elke keer als ik haar breng.

Bloempje spannend dan, als je het weet kan je lekker shoppen, leuk de nieuwe collecties die allemaal binnen komen.

Hier veel leuke dingen van mim pi gezien, daar wil ik wel wat van hebben.

19. Sandaaltje

Sandaaltje Actief lid

30 sep 2009
    213
    0
    0
    Amsterdam

WHAHAHAHAHAHAAAA
    :D:D:D Rol hier op de vloer van het lachen.

Ow ja dus zo doe je dat :D. Alles om je maar weg te houden bij die kleertjes:
    Zolder: check
    Irritante vlisotrap: check
    Wespennest: check
    Wespenfobie: check
    Reno: nou die is er nog ff niet

Alle kippen op een stokkie, heel mooi beschreven zag het al helemaal voor me :D:D:D.

;)

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zal reno ff langsturen bij je ;)

Deel Deze Pagina