Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandaaltje

Sandaaltje Actief lid

30 sep 2009
    213
    0
    0
    Amsterdam
    Super, stuur die zolder, vlisotrap, wespennest & fobie dan ook maar ff mee hahahahahaaaa :D:D:D:D
    Naja en als je dan toch bezig bent ook die bak met kleding!!!! Make my little gurl really happy...hihi :p

heb nog steeds een irritante grijns op m'n gezicht :p

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook, ik ben de hele basisschooltijd gepest omdat ik zelfgemaakte kleding droeg (die er overigens super leuk uitzag want mijn moeder kan hele mooie dingen maken en ik vond de kleding zelf ook erg mooi) maar omdat ik er dus mee gepest ben, zal ik Danique dus niet snel iets aantrekken wat zelfgemaakt is. Niet omdat ik dat stom vind (integendeel zelfs) maar omdat ik gewoon niet wil dat ze gepest wordt met zoiets...

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @sandaaltje: ik koop nu idd 1 seizoen vooruit. Dus nu de zomercollecties binnendruppelen koop ik nu voor aanstaande zomer. Ik heb vorige zomer wel vooruit gekocht voor deze zomer (6 setjes) maar dat doe ik dus vanaf nu liever niet meer.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Moet even iets grappigs met jullie delen:

Ik sta wat in de gang te doen, hoor in in de woonkamer geritsel dus ik kijk:
    Heeft Danique een maandverband van mij gepakt en uit de verpakking gehaald en uitgevouwen. Zegt ze: Kijk, baby luier om!

:D

5. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    hahaha, danique... Echt grappig!

6. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahahahaha Lynn geweldig! Zo ken ik een verhaal van mijn nichtje! Ze loopt in het winkel centrum met haar dochtertje en ze had al een paar keer gezegd mama bloed! Zij gereageerd van nee joh geen bloed. Komt er op een gegeven moment een vrouw naar haar toe mevrouw u heeft iets zitten op uw billen. Had die kleine donder een maandverband op haar billen geplakt en daar liep ze al een uur mee rond in het winkelcentrum! LOL hahHh

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    goh... ik droeg ook altijd zelfgemaakt. Mijn moeder kan dat ook heel goed en was altijd schitterend. Ik kreeg juist altijd complimentjes op de basisschool en kinderen wilden dat hun moeder dat ook ging maken en mijn moeder kreeg heel veel aanvragen om de jurken te verkopen. Maar dat wilde ze niet.
    Nu naait mijn moeder niet veel meer (tenminste geen kleding, ze maakt quilts) maar als ik vraag of ze iets wilt maken, doet ze het wel hoor. En natuurlijk mutsen, sjaals, handschoenen ed.

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ Lynn, je weet toch niet waarom kinderen pesten? Het is vreselijk.
    Ik had een pestwaardig uiterlijk (leek op catootje,met bril). Ik had echt slechte ogen. Lang leve de lenzen. Maar ik ben nooit gepest. Had zelf redelijk grote mond en ging om met de populaire kinderen in de klas. Dus hoorde bij de populaire kinderen. Deze woonde bij mij ook in de straat. Wij waren met 8 meiden in 1 klas uit 1 straat. Dat is mijn geluk geweest op middelbare school kreeg ik lenzen, maar was wel erg onzeker over mijn lichaam. Kreeg van mijn moeder ook altijd mooie kleding.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Miekje: tuurlijk weet ik niet waarom ze kunnen gaan pesten, maar ik wil dus zelf deze mogelijke oorzaak wegnemen. Buiten dat ben ik zelf niet zo'n zelfmaaktante hoor dus ik vind alles kant en klaar kopen ook gewoon heel makkelijk :D
    Ik werd overigens om nog veel meer dingen gepest hoor: gescheiden ouders (als enige in de klas), mijn naam, mijn achternaam, volgens de kinderen uit mijn klas kon ik niks met gym (wat ik dus ook altijd heb geloofd tot ik een jaar of 18 werd, en achteraf blijkt dat ik in sommige sporten helemaal zo slecht nog niet ben!)
    Ik werd ook altijd als laatste gekozen met de gymles.

Ja het is jammer, echt heel jammer, dat kinderen zo wreed kunnen zijn voor elkaar. Ik begrijp dat niet...ik zie het ook in mijn werk, ik vind het zo rot!

@Debby: Nou das dan voor jou echt een leuke ervaring! Later (toen ik 17 was) toen kon 'men' het wel waarderen, als ik iets zelfgemaakts droeg trouwens...

@future: ohhhh dan schaam je je ook dood!!!

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh weet je waar ik me dood aan erger? elke keer als ik op ebay kate mack intoets krijg ik dus allerlei badpakjes enzo te zien en dan zit er ook altijd een of ander sex boek ofzo tussen!!! zo misplaatst: kijk: kate mack | eBay

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    het ging ook niet om de print inderdaad
    maar om het gegeven dat ze heel vies hemdje aan had
    ;)

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    whahahah zou ik ook niet doen

mijn nichtje zegt vorige week mijn mama kan heeeel lekker soep koken
    zegt amy-lynn mijn mama niet:D

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

agh net doen of je t niet ziet
    ook dat is te koop
    ik zie trouwens niet veel:D

14. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Leuk die bikini`s van kate mack.. Die wil ik ook wel voor mijn meisjes voor van de zomer! Hoe vallen de maten en bestellen jullie gewoon via ebay?

@ Lynn het broekje is binnen hoor en hij is echt stoer eef heeft hem vandaag aan!

15. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nee, dat snap ik. Vind ik ook smerig. Maar toen zag ik jip en janneke!
    Dat mag dan wel van mij op een shirt staan. Heeft ze van de zomer ook gehad hoor! Omdat ik altijd wel erg anti Dora,hello Kitty's ben haha.
    Op ondergoed minder problemen mee!

Ik wil shoppen,maar heb geen geld,dus moet wachten tot januari. Heb onbetaald verlof gehad 1 maand. Dus even krap bij kas in een dure maand.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    is ook een imago wat zelfgemaakt vroeger had denk ik. Dat was meer voor arme mensen. Tegenwoordig is het heel hip en creatief als je zelf kleertjes maakt ;)

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Lynn, nog erg bedankt voor de maillot! Hij is ruim zat denk ik, maar heb m nog niet gepast.

Sorry, heb niet zoveel tijd en puf om mee te kletsen en weinig shoptegoed, maar zo af en toe lees ik wel mee ;)

18. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jip en janneke, hier ook rompers van jip en janneke. Vooral takkie is hier favoriet haha!
    Verder mijn bestelling chaos and order is zojuist binnen gekomen, wauw wat staat mn meisje dat leuk zeg! En gelukkig nog voor de kerst, had 2 sets besteld dus kan ze 1e en 2e kerstdag mooi aan :)!. Ik had 98/104 genomen, maar moet wel zeggen dat het nu al mooi pas zit (op de iets te lange legging na).. Terwijl ze van heel veel broeken nog 92 heeft en shirtjes van noppies ofzo ook maat 98 pas.. Ik dacht zelf dat ik zomer wel 98/104 of 104 kon nemen, maar begin nu te twijfelen. Terwijl ze eind maart pas 3 wordt!! Maar goed de jongste kan het daarna weer dragen, dat scheelt ;)!

Ik zei al tegen mn man, k denk dat ik voor de kleine meid ook nog wat wil voor de kerst, o zegt ie, dan haal je dat haha. Dus morgen nog ff op pad voor wat leuk voor mn kleine meisje.

Verder op hummbee zoveel leuks gezien, voor alle 4 de kids zaten er wel leuke dingen bij! Maar heb er nog nooit besteld en zag geen keurmerk ofzo... vind dat dan weer een beetje griezelig om gelijk heel veel te bestellen...

19. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @redd, hoe is het met jou, en hoe gaat het met je zwangerschap?

@ zelfgemaakte kleding, Debby super dat je moeder dat zo goed kan! Mijn moeder kan het ook wel, maar is psychisch ziek, en heeft reuma dus kan niet echt op mijn verzoek wat maken. Ze maakt wel es wat kleertjes voor de poppen van de meiden, of een vestje voor mn dochter maar dan moet ze er wel " alle tijd" voor krijgen.
    Mn moeder maakte vroeger ook veel kleren voor me, maar ik vond dat vreselijk (maarja mn moeder had geen smaak haha) en ben ook wel veel gepest vroeger, maar dat had andere redenen..

ik zat op naailes (nu even mee gestopt vanwege mn zwangerschap en drukke tijd die eraan komt) maar er zit bij mij een meisje op les, die maakt zulke gave dingen voor haar dochter! Echt super hip! Ik hoop ooit nog eens zo creatief te worden haha, heb een prachtige computergestuurde naaimachine en lockmachine staan, maar heb afgelopen tijden geen fut gehad om dingen te maken.

Ik hoop na de feestdag nog een poosje te hebben, en als ik dan verder helemaal de deur niet uit kan, ga ik lekker naaien voor de meiden! Ben nog bezig met 2 lekkere zachte omslagdoeken voor de tweeling! Wil eigenlijk ook nog een paar kruikenzakken en beddengoed enzo maken.. maar goed, moet maar zien of het daarvan komt!

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @future: leuk, ben benieuwd hoe het staat!
    kate mack bikini: hier valt zwempak 3T als 80/86 en bikini 2T als 80/86

@debby: ja klopt ook wel en ja wij waren arm, ook dat klopt...

@red: fijn te horen. Gaat het wel goed met jou en de kleine en de allerkleinste?

@OTM: ja joh je mag best even iets leuks voor kerst halen toch...
    p.s. als je nog behoefte hebt aan leuk/zcht babyspeelgoed: je mag het hier gratis komen afhalen hoor :D

Deel Deze Pagina