Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja, gaat best goed! D. wordt een grote meid, lekker eigenwijs ;)
    Mama heeft een baby in haar buik weet ze, D. ook zei ze als je dat vroeg, maar de oppas heeft geleerd dat zij een koekje in haar buik heeft hihi.
    Afgelopen week een echo gehad en mooi kindje met alles erop en eraan en kloppend hartje.
    Ben wel wat moe en s avonds wat beroerd maar verder is het goed te doen en t ergste hebben we gehad.

@OTM, gaat hard zeg bij jou! Hopelijk lukt het wat om de tijd te vinden om de spulletjes te naaien!

Ik schop mezelf even van de bank af, moet hier t eten voorbereiden en aan de opruim.
    D. slaapt nog, die zal ik zo even wakker maken.

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Fijn te horen dat alles goed gaat!

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

red88> goed zo! Bijna op de 12 weken maar je echt al gehad. *grin* beter zo!

Otm> zie mijn pb! DOEN! :)

Kleding zelfmaken zou ik willen doen. Ik heb via diddelmouse geloof ik..op hyves een leuke site bij iemand die te gekke tuniekjes maakt. Heb er nu weer eentje gekocht. Niet goedkoop maar helemaal mooi en pas en gewoon te gek!
    Little Profiel - hyves.nl

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb vandaag weer toegegeven aan mijn shopverslaving :)

Rode pakje van Feetje via MP voor 15 euro (nieuw).
    Rest in de stad gekocht en moest 75 euro betalen ipv 180 :D

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb diverse malen besteld bij Hummbee en ze leveren echt heel snel!

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @hier ook goede ervaringen met hummbee!

7. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    okee, bedankt meiden!! Manlief is op kerstdiner/borrel dus als ik straks de kids op bed heb, ga ik er eens even voor zitten :)!

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lynn, nieuwe berg vingino labels. Nog intresse?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wanneer zal kleertjes met 50% komen? Pas in januari?

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    zeker!!! heb je mijn adres nog?

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb nog steeds mijn rokje niet ontvangen via de webwinkel. mooiemeisjes kleding. Ik heb gekozen voor brievenbus post! Maar er staat bij dat hun niet verantwoordelijk zijn voor kwijt geraakte poststukken. Ik heb wel mail contact met haar! Ze zegt dat het de vertraagde decemberpost is. Hoelang zou dit kunnen duren. Heb 13 dec een bestelling gedaan. Het is vandaag 23 december, dit artikel gaat denk ik echt meer kopen. Heeft iemand van jullie ervaring met wat webshop is dit soort gevallen doet?
    Zullen ze gewoon denken pech gehad. Lijkt me niet goed voor de naam, want dan bestel ik er natuurlijk nooit weer!!

graag tips!! Over hoe ik het netjes kan aanpakken. Hoop eigenlijk dat ze het rokje nogmaals verstuurd. Het is er namelijk nog. Maar dat zal ze vast niet doen. Wat denken jullie????

o, ja alvast een kerstgroet voor iedereen. Mochten sommige van jullie niet meer hier zijn voor de kerst.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    miekje je hebt het de 13e gekocht, wanneer is het verstuurd? Als het bijv de 15e is dan is het nu 8 dagen incl een weekend...
    Ik heb vorige week 6 dagen moeten wachten (excl weekend) op een poststuk.
    Ik denk dat het nog niet hopeloos is.

Ik weet niet wat ze doen. Misschien geven ze je een nieuwe met korting?

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, hihi die Danique!
    Jeetje dat je dara zo om gepest bent, dan snap ik wel dat je je dochter niet snel zelfgemaakte kleertjes aan zou doen.

Ik zou echt willen dat ik het kon, zef zulke leuke hippe kleertjes maken, maar helaas dat gaat hem echt niet worden ;)

@ Futuremama, whahaha dta is ehct heel erg :D

@ Red88, ohhh zie nu pas dat ji weer zwanger bent, gaaf zeg, gefeliciteerd!!! Fijn dat alles goed was op de echo!!

@ OTM, Lisa draagt ook de 98/104 van C&O, vind het niet klein vallen ofzo.
    Lot draagt er nog 74/80 van!
    Maar leuk is het zeker!!

@ SLC, ja ze blijven leuk he haar zelfgemaakte jurkjes!
    Hier vd winter even nix nieuws gekocht bij dr maar ze passen allebei nog een setje van vorig jaar en vd zomer hadden ze allebei 3 setjes van haar en nog van een ander dus nu even wat minder.

@ Lovingmom, leuk geshopt!!

@ Miekje, balen zeg! Maar toch zou het nog kunnen komen ivm de kerstdrukte.Of ze het opnieuw gaan versturen, het zou goed zijn voor hun naam maar of ze het doen???

14. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja, zat anders te denken om iets in het gastenboek te gaan zetten, als ze me niet tegemoed gaan komen!! zoiets als van:
    Helaas iets mis gegaan met de post. Jammer, dat ik alleen geen rokje heb,wat ik wel super graag wilde ontvangen..

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja weet je miekje, die verkoper moet er maar op vertrouwen dat jij het niet ontvangen hebt... ik weet niet of ik je gratis een nieuw rokje had gegeven als verkoper. Misschien wel voor de helft van de prijs.

16. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap wat je bedoeld, daarom wacht ik ook nog even af!! ben benieuwd hoe ze gaat reageren!! Maar heb er niet zo'n goed gevoel over. Als ik de helft nogmaals moet betalen, dan heb ik het er wel voor over. maar ga niet nog een keer het geld er neer leggen, want dan is het een duur rokje.. ik weet het. Is natuurlijk mijn eigen risico!! maar kan allicht iets in gastenboek zetten in het geval ze niet met een passende oplossing komt.

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @debby: ik dacht dat kleertjes.com altijd na de kerst met 50% kwam.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jingels ok nou dan wacht ik het af tot dinsdag.
    Ik zat terug te kijken in mijn mail van vorig jaar. Maar ik kan geen mail van 50% winter vinden. Wel van de zomer op 28-6 dus daar tel ik dan maar een half jaar bij op.

19. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb dit van mimpi gezien!! vind dit echt super stoer!! en gaaf.

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @miekje: ik vind dat baseball/cheerleader achtige ook super gaaf van mimpi maar weet niet of het mijn danique wel staat....

Deel Deze Pagina