Miekje! Die had ik ook gezien... er is een hele serie in die lijn! Ik vind t wel leuk... Allee niet voor mila
hmmm nee denk niet dat die cheerleader dingen wat voor ons zijn... maar misschien dat ik nog van gedachte verander
waar kun je die al online kopen? wanneer komt kinderbijslag?? wij krijgen dubbel voor T, dus dat wordt leuk
Ik vind dat cheerleader item van MiMPI ook heel gaaf..echt heel stoer...had het ook al voorbij zien komen en dacht al dat past wel bij mijn deugniet....maar ga echt wat selectiever kopen...dingen die ook ECHT gedragen gaan worden @debby...dacht dat in het nieuwe jaar kleertjes met 50% komt....ik zit alweer te wachten op de 50 of 60% van vorige zomercoll. kan ik wat jottum dingetjes aanschaffen niets geshopt hier...wel al heel veel verkocht dus alweer een lekker potje voor me meisje. Heb me voorgenomen deze zomer een trenchcoat van Burberry voor haar te kopen.... dus dan mag ik wel wat zakgeld hebben... Lynn...denk wel dat het je pittige dame staat hoor..dat mimpi cheerleader.!!
thanks Glimlachje! Edit: o, ik ben stiekem wel een klein beetje verkocht...vind er erg leuke dingen tussen zitten!!
Hmm,nee, mimpi is het niet. Vind de mini lijn al helemaal niet leuk. Ik wacht op cakewalk en claesen's. Leuke dingen met bloemetjes! Mille fleurs... Kan ik mooi nog even sparen
Miekje, waarom krijg je dubbel voor T? Vind de mini-lijn van mimpi ook niet leuk.. Heb verder nog niet zoveel zomercollecties bekeken. Behalve kiezeltje dan, waar ik wel wat van heb besteld dan. En s&d jurk (foto in album, iemand nog andere schoenentips?)