Mirell: Leuke stippen jurkjes ik vind ze super. Ik ken ze nadeel vind ik dat de bandjes erg kort zijn daardoor zat bij mijn dochter dat borststukje te hoog aan de voorkant, zodat ik afgehaakt ben. Maar ze zitten vast bij jou dochter wel goed, is zo verschillend per kind.
Ik wens iedereen ook een hele fijne kerst!! Hier ook een vol schema, 1ste kerstdag komt de familie allemaal hier, en doen we smorgens met gezin de cadeautjes uitpakken. 2de kerstdag gaan we naar de schoonfamilie. mirell ik vind het eerste jurkje het leukste. Wonderteam sterkte, zulke dingen zijn altijd moeilijk helemaal met de feestdagen. de rest ook leuk geshopt heb niet alles onthouden.
mirell leuk dat eerste jurkje waar is die van? Volgens mij krijgen we in januari nog gewoon het oude bedrag. Want je krijgt altijd achteraf toch. Dus dan is het nog over het vierde kwartaal 2011. Maar ach die paar euro...
kerstavond: reno is werken en ik heb all you need gekeken. Is mijn traditie Kadootjes liggen wel onder de boom maar die gaan we pas 2e kerstdag open maken met mijn ouders. Morgen maak ik een brunch. S avonds moet reno werken en 2e kerstdag ben ik bij mijn ouders.
mirell ja hij werkt in een kroeg/restaurant. Soms in de keuken, soms in het restaurant en soms in de kroeg. Vandaag moet hij om half 4 beginnen in het restaurant. We kunnen dus nog wel even lekker brunchen!
amy-lynn heeft de rode ook al eens gehad maar als ze niet goed zitten neem ik ze niet ga ze zelf ophalen bij amazingkids
Iedereen fijne kerstdagen! Ik heb de hele week weer gewerkt ondanks mijn longontsteking en moet dat nu bekopen want voel me weer heel ziek. Heb de hele ochtend liggen slapen en weet ook nog niet of ik vanavond wel mee ga dineren. Wonderteam dikke knuffel voor jou meid...
He bah Tesske toch, dit duurt nu toch wel te lang hoor, je moet wel een beetje voor jezelf zorgen meid!!!*knuf* en ook voor iedereen fijne dagen!!
Fijne avond nog en morgen Konijn staat hier te stoven. Ik heb al iets verschrikkelijks laten mislukken en los het op met bladerdeeg. geen apfelstrudel :-s Geluk dat de supermarkt hier open is Tesske> beterschap! Neem je rust nu! Wonderteam> Sterkte met dit gemis Andere die dierbaren missen, las even snel iets. Zoveel sterkte dit is een zware periode.