Thnx ladies voor jullie knuffels Gister vond ik de ergste dag en die zijn we door Vanmiddag gezellig naar de schoonfamilie. @jingels, heel leuk zeg die rode jas! @tesske,ahhhh nee Heel veel beterschap! @mirell, mooi geshopt zo zeg. Die bikini is ook erg leuk
@ Wonderteam, nog een heel dikke knuffel voor jou, moeilijk hoor... @ Tesske, jeetje sterkte! @ Mirell, leuke jurkjes! @ Lynn, Vingino bikinis vallen netjes op maat (Lisa heeft er 3 en vallen dus alledrie netjes op maat) @ Jingles, mooie jas!
er bleven zomaar 3 dingen van porto azul aan mijn vingers plakken vandaag.... heb ze met 50% korting, 2 vestjes en 1 rokje, de vestjes kunnen allebei met het rokje gecombineerd worden...
Ja erg, ik weet niet of ik mezelf ermee in de vingers snijd, ik wilde het eigenlijk niet meer doen, maar heb toch het e.e.a. besteld ook van lofff. Alles is nu 50% korting en heb dus voor volgende winter besteld...hopelijk vind ik het dan nog leuk...ik vind het zo zonde, nu is alles afgesprijsd en vind ik het leuk en ik weet, volgende winter weer nieuwe collectie die ik ook vast weer heel gaaf vind, maar dan ben ik wel een hoop geld kwijt omdat je dan de volle mep betaald...dus ik ga nog 1 keer nu kijken of het wat is voor mij, dat vooruit bestellen voor volgende winter....
Ahhhh Danique is verjaardagsfeestje aan het spelen, ze heeft de kinderstoel, twee kinderwagentjes en de poppenstoel op een rijtje gezet, overal een pop of knuffel in gezet en ze geeft ze allemaal een cadeautje (allemaal krijgen ze een pakje billendoekjes haha, ze heeft mama's voorraad uit de kast gehaald) zo schattig!
Ohhh en toen vond ik op een andere site nog het mooie porto azul rokje met sale en in de goede maat!!!! en het bijpassende truitje wat ik ook nergens meer kon vinden, ook in de goede maat!!! jeah ik ben weer happy voor vandaag! Bekijk bijlage 210000 Bekijk bijlage 210001
@lynn, ohhhhhhhhhhh dat rokje. Ik ben verliefd!!!!! Shirtje ook super, allene ben ik niet zo'n fan van colletjes
@wonderteam: ja dat rokje, toen het uitkwam een paar maandjes terug was ik ook verliefd!!! Maar helaas gaat ie vanaf 92-98 dus deze winter past danique hem nog niet. Daarom heb ik gewacht tot de sale en dan is ie voor volgend jaar....maar hij was overal al uitverkocht dus ik heb hem toch nog ergens kunnen vinden! ik heb ook deze twee vestjes van porto azul: Bekijk bijlage 210002 Bekijk bijlage 210003
Heel leuk Lynn, vooral het rokje met truitje. Vind je vast volgend jaar ook nog, en leuk dat spelen! Zo.. Kerstdagen overleefd had maar net genoeg kleertjes bij me
en nog twee longsleeve's, dezelfde, in grijs en blauw, ook van lofff: Bekijk bijlage 210009 @geke: dankje! Ja rokje was ik al verliefd op dus die vind ik zeker volgend jaar nog wel mooi!