Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Lynn, je mag hier alleen dingen showen die ik niet mooi vind! ;) ik mag niks meer kopen van manlief.. Maar heb die loff jurk van danique gezien en ben verliefd! Hij gaat hier denk ik toch komen! Dat setje van porto azul is ook super! Helemaal wauuuwww... Hier pech, auto is kapot. Anwb staat nu voor de deur, miss dat hier tocj snel een andere auto komt.. Snik snik, was zo blij met mn auto! Alhoewel we al veel hebben laten doen eraan.

2. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Lynn, waar heb je loff gekocht?

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Leuk hoor lynn!

Mijn handen jeuken om sd le chiq zomer 2012 te bestellen maar ik heb geen flauw idee wat ze qua maat zal dragen in de zomer.

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Lynn, vind het allemaal erg mooi! Vooral het setje van het rokje met het colletje. Heb je maat 98/104 besteld?

5. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Lynn...prachtige kleertjes heb je besteld.

@Teskke... heb hier precies hetzelfde probleem. Weet echt niet wat ze straks in zomer draagt..wel 86 of toch 92.
    Maar overweeg toch maat 86 van SD te nemen, valt meestal toch wat groter. ...

zie net bij Kleertjes collectie van Taille 0..... :$:$ heel mooi!!!
    iemand die weet hoe dit valt?

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx allemaal meiden!

@mama32 ik bestel loff bij Stekels & Staartjes.nl? of bij Welkom | classicclothesforkids.nl
    en Kleding4kids hier hebben ze het ook

@madeliefke: nee ik heb van porto azul maat 92-98 genomen want dat merk valt wel ruim.
    En van loff heb ik onderstukken 92 genomen en bovenstukken 98.
    Danique zit hier nog steeds met veel kleding in 86 en 92 wat klein valt. Dus denk dat ze winter 2012 in 92/98 zit.

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: taille o valt op maat tot klein. Danique droeg afgelopen zomer maat 86 van taille o.

8. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@heb onwijs keelpijn, hoofdpijn en buikpijn...lig op de bank en heb nu shopdrang.... Ik baal zo van de maten dat ik dat niet goed kan inschatten... als ik de curve door trek zit ze op 89 cm maar ze volgt de curve niet echt.. de ene keer er onder, en dan weer ineens er boven.

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Lynn heel mooi wat je geshopt hebt hoor!
    en dat is volgend jaar ook nog super!
    vind rok met coltruitje super!!

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @tnx mirell!!

@glimlachje: oei ja das heel lastig...heb niet echt advies voor je. Danique is nu 88 cm en ik shop voor de zomer voor haar maat 92.

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, super supr mooi allemaal wat je geshopt heb!!
    dat rokje vond ik ook al zo gaaf aan het begin van het seizoen, waar heb je die nog kunnen vinden van Porto Azul?

En zo schattig he hoe zo zo kunnen spelen, Lot ook idd, hele verhalen en liedjes zingen regen dr poppen *Lief!*

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @diddle: lief zeg van Lot!!

Dankjewel! Ik had nog een linkje in mijn favorieten staan en klikte daar eigenlijk heel toevallig op (ik heb honderden linkjes in mijn favorieten namelijk haha) en had dus mazzel, had de laatste in die maat: Porto Azul rok Imagine

13. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ lynn, mooi geshopt, toch wel echt danique!! jingels heeft dat eerste rokje toch ook? Die vind ik echt ubercute!!

@ shoppen. Ik wil het rode rokje van de cheerleaderslijn hebben.. maar ik wacht geduldig tot januari. zit op mijn handen.

Het Br@nd rokje heb ik nog niet gehad!! maar ze stuurt het nogmaals op voor 10 euro incl verzenden, dus goede service.
    Voor mij dan nog geen goedkoop rokje, maar weet dat hij het op MP ook altijd nog goed zal doen.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, heb ook even zitten zoeken maar kan hem niet meer vinden, wel de roze in 92/98, vind de blauwe wel leuker maar de roze ook leuk.
    Het valt groot he zeg jij denk dat Lisa dan volgende jaar het 92/98 rokje nog wel zal passen, twijfel twijfel...

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Miekje, fijn dat ze je toch tegemoet is gekomen!

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Roze rokje + bijpassend shirtje besteld :D

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    #1897 jingels, 27 dec 2011
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
    @Lynn: ik heb idd dat rokje ook. Het is geweldig, hele mooie kwaliteit ook. Mijn dochter heeft hem met de kerst ook weer aan gehad. Ze heeft maat 92/98, en het alt idd ietsjes ruimer, en zit haar dus als gegoten. IK heb een ander shirtje erbij. Het shirtje wat het meisje op de foto aanheeft van CCforkids.

Het onderste loffF rokje heb ik ook in 98.
    Ik heb hem te koop staan, want in het echt vind ik hem tegenvallen.MIjn dochter heeft hem 1x aangehad.
    Lekker geshopt.

IK wilde eens wat gaan uitgeen op kleertjes,maar heel veel dingen zijn nog helemaal geen 50% zoals de mail zegt... kortingen tot 50%...vind het een beetje misleidend.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    was net bij de hema.
    Alle kinderjassen 20 euro en alle babyjassen 15 euro.
    En alle kleding 2 voor de prijs van 1. En dat mag in combinatie met elkaar.
    Heb voor allebei de kids een jas gekocht, totaal 20 euro kwijt...
    Wel alvast een maat groter voor volgend jaar.

Jassen waren normaal 40 euro per stuk (wat ik prijzig vind voor hema) totaal dus 60 euro bespaard.

19. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Lynn, leuk geshopt!

@Debby, koopje zeg, 20 euro voor 2 jasjes :) Ze zijn leuk!

@Jingels, ja matig van Kleertjes.com. Ging ook even kijken, maar bijna alles is nog gewoon 40% ;)

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier de laatste dagen voornamelijk basics geshopt bij hm, de lange mouwen rompers vind ik er zo fijn, dus een stel in wit maat 86 en alvast 92, en in blauw. Ook nog wat longsleeves effen, blauw en grijs. Die grijze is van de kinderafdeling ipv baby, en hopelijk net zo fijn als de baby versies! Hopelijk volgende week bezorgd (je weet het nooit met hm.....).

As vrijdag ga ik naar een vriendin in lelijkstad, ook even half uurtje langs bataviastad (vingino en tommy).

Deel Deze Pagina