Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Whoehoe!! Gisteren een nieuwe auto gekocht.. Een renault megane station! Heb altijd geroepen dat als t mag lukken ik graag drie kindjes zou willen.. In deze auto zou t goed passen!

2. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Zuid Limburg
    Verder wel shopzin, maar nog niks gezien waarvan ik denk woww.. Iemand een idee wanneer op de z8 site de wintercollectie in de sale gaat?

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mama32: leuk, een nieuwe auto!

4. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Zuid Limburg
    Help!! Hoe valt billy en lilly?

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Billy en Lilly valt als de grootste maat. Dus 74/80 valt als 80. Leggings vallen mooi smal

6. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Zuid Limburg
    Thanks madeliefke! Weet je toevallig of billy en lilly ook nog met sale komt? wil al voor volgend jaar bestellen :)

7. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    #1947 tukker, 28 dec 2011
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
    echt HEMA.

Alles voor 29,- icl jasje. Lekker sportief.

Bekijk bijlage 210343

Bekijk bijlage 210347

Jullie kopen echt super leuke dingen.
    Voor ons budget aan de hoge kant.
    Vind bomba en vingino kiezeltje erg leuke merken.

Jottum, s&d le chic is niet mijn smaak, te netjes om het maar zo te zeggen;).

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

tukker> hema is ook leuk! Alleen oppassen met wassen want ik vind het snel krimpen en de stof wordt sneller vaal.

mama32> je mag nog wel even wachten. gok ergens januari.
    Net als z8. Ik wacht ook op beide merken.

9. tulip

tulip Niet meer actief

tukker leuk en geen geld trouwens.

10. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tullip, gefeliciteerd!!
    @mama 32, o leuk een nieuwe auto :)! Wij zijn momenteel ook op zoek naar wat anders.. maar ja waar krijg je 4 autostoeltjes en een tweelingwagen in... valt niet mee haha.
    @lynn, zag leuke dingen van porto azul voorbij komen! Gaaf merk is dat zeg! Altijd leuk zo shoppen in de uitverkoop hihi!

@glimlachje, fijn dat je alweer wat shoptegoed hebt gegenereerd!! Ik moet ook nodig de kasten eens door... die puilen inmiddels uit (inclusief de "opgeborgen kleding").

@swl, nou bestelling hummbee is binnen, voor 90 euro 12 stuks whieee ben er helemaal blij mee, bedankt voor de tip! Voor de oudste 3 complete noppies sets voor de zomer in maat 104 kunnen shoppen, en een jurkje van doerak! Verder voor de jongste 2 shirtjes om setjes van de oudste weer compleet te maken (shirtjes zaten vlekken in, setjes nu weer compleet :))

Verder bestelling chaos and order binnen, 2 sets voor de oudste, ook helemaal leuk! En voor de jongste nog een setje van feetje kunnen scoren! Foto's volgen nog, zit nu op imac van mn man haha.

o ja, en ook nog even de Hema geplunderd haha! Voor de tweeling die reversible vestjes maat 62 vast meegenomen, en voor beide nog een shirtje en broekje maat 50, en witte leggings maat 56, 1+1 gratis... leuk leuk leuk! Allen bij mekaar nog geen 300 euris (incl bovenstaande) I LOVE DE OPRUIMING!!!

11. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Is het goed als ik hier meeklets? Heb net een aardig bedrag aan zomerkleding bij Kinderkleding-tekoop uitgegeven ;). Ik was eigenlijk op zoek naar nog wat leuks voor mijn dochter in de uitverkoop... maar zodra ik dan weer nieuwe collectie zie vind ik aan de oude niets meer aan.

12. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat de tweeling en de zomer maar komen :):) (nou ja, de tweeling liever nog niet ;), die moeten nog even groot en sterk worden ;)!

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@mama32, leuk een nieuwe auto. Wanneer krijgen jullie hem?
    @tukker,lekker geshopt, Dat rood witte jasje heeft fay hier ook :D
    @lob, hoi :D Wat heb je allemaal geshopt? Hoezo nieuwschierig haha
    @otm ,kijk dat is leuk shoppen:D

14. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ tullip gefeliciteerd! Das een mooi kerstcadeau.

Hier de shopdrang weer aan het relativeren. Wrsch kunnen we in maart nog een hoop kleertjes van vorig jaar dragen, dus heeft ze niks nodig. In de zomer wordt ze altijd erg vies! Dus wit gaan we dit jaar niet kopen. Heb al heel veel rood voor ande zomer!! Dus ik wil andere kleuren en jarig is ze pas in juni. Blijf dus mooi op mijn vingers zitten..

15. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

heb net dit jasje gekocht voor mijn kleine meid.
    Ben met smart aan het wachten tot jottum 2012 en Burberry 2012 online staat...dan mag ik weer op de bestelknop drukken :D

16. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ debby, heb jij het Poloshirt van Sam al gepast van lief?
    Ik heb de t-shirt variant in het rood en krijg hem niet over het hoofd bij T. Terwijl hij een normale hoofdomvang heeft. S heeft grote hoofdomvang. Gebeld en mag het shirt ruilen voor iets anders.

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heel erg gaaf!

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Miekje, zo kansloos bij Lief! Ik koop het daarom ook niet meer. Of overhemdjes!

19. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Wonderteam, wat dingen van SaltyDog en van Gymp
    Zit nu op mijn werk, zal straks thuis wel wat laten zien.

20. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zijn die ook slecht? Bij mijn dochter nooit problemen mee gehad! Maar ik ga echt niet door trekken en vind 27,95 voor een Polo voor zo'n kleintje niet goedkoop. Heb het wel gekregen, maar dat doet er niet toe!

Deel Deze Pagina