Oh wat erg, deel 7, zegt wel wat over onze verslaving! Die tafel vol kleertjes heb ik verspreid over een half jaar tijd gekocht, maar ja, het blijft veel ! Had ook nog een fotootje van de jongenskleertjes, maar die zijn op 1 hand te tellen. Ik heb daarom deze week ook wat voor hem erbij geshopt.
Nou vind jouw tafel bescheiden hoor je zou eens moeten zien wat ik hier al heb gekocht voor de zomer plus volgende winter Ja schaam schaam ik doe mijn topic wel eer aan....
Dames...jullie hebben een tafel! Ik heb een lege kamer waar ooit een lege kast in stond...daar zit nu zomer 2012 in. EN heb een curverbox met winter 2012. Weet niet hoeveel liter groot deze is, maar ik kan jullie vertellen. Hij zit VOL! en eigenlijk..eigenlijk heb ik al veel geshopt voor zomer maar ach...ik ga gewoon door als ik wat leuks tegenkom.
Ohhhh glimlachje echt??? en waarom zien wij dan nooit al die mooie kleertjes aan jouw meisje Je moet eens ff wat meer foto's plaatsen van je dametje
haha Lynn... ik jat alleen maar creaties en geniet er dan zelf van hier thuis Ik ga gauw weer plaatsen..Beloofd!
Quote Miekje: @ lynn, denk dat je het ook niet saai moet noemen! want saai is het niet.. Ik denk dat het gewoon klassiek genoemt moet worden. Ik vind blauw/wit op z'n tijd wel mooi... Vind het wel grappig,dat er een beetje 2 kampen ontstaan qua smaak!! Dat vind ik super. Kijk ook graag naar de andere stijl.. Ik denk dat onze meisjes ook steeds meer met een eigen smaak komen. S wil echt heel graag roze aan! Nou, ja dat vind ik geen probleem,want hou van roze. Ze had vandaag haar ondergoed moeten verschonen op KDV. Ze wilde dus echt geen romper meer aan! Maar heeft ook het KDV bijelkaar geschreeuwd dat ze geen jongensonderbroek aan ging doen!! Het was ook echt een jongensonderbroek. Ik ging de rode schoenen kopen. Zegt mevrouw dood leuk niet mooi! Ik heb ze toch gekocht hoor!! Hier heb ik ook besluiten genomen! ik koop misschien 1 klassiekere jurk. Maar merk dat ik klassiek weinig draag!! ik ga toch voor meer draagbaar en ik ben denk ik wel erg uitbundig qua kleur!! Mijn merk is vooral Bengh, Bomba, Mim-pi. Cake walk, Ik wil 1 set van Bengh of ninni vi. Ja klopt wel een beetje maar ik vind het ook leuk om idd julie smaak te zien, zo anders maar soms vind ik het weer reuze gaaf bij jullie kindjes!
@lynn...ik ga mijn jat-werk vanaf woensdag laten zien @Miekje...idd wat lynn zegt het is wel heel gaaf om het bij andere kindjes te zien....iets wat ik niet voor mijn dochter neem is niet per definitie lelijk of niet mooi...maar wil wel altijd de WOW factor hebben als ik iets voor dr koop. Vind jou felle kleurtjes altijd erg leuk.
Wauw, stelletje kletskousen!! Deel 7 alweer... Ik kan me wel vinden in wat Miekje zegt... De stijl van bijvoorbeeld Lynn / Danique, vind ik supermooi (en helemaal niet saai!), maar bij mij / ons past ook meer de Mimpi / Bomba / Kiezeltje stijl! Ik ben ook gek op verschillende kleuren en printjes en vind dat onze meisjes ook heel leuk staan. Toch vind ik een chique setje of mooie jurk op zijn tijd ook heel gaaf! Meestal komt dat er hier wel voor de verjaardagen of een bruiloft / belangrijk feest! Heb vanmiddag trouwens ook nog 'geshopt'! Ik mocht van mezelf (en mijn man, oeps...) echt niet meer shoppen! Maar ik liep in de Kruidvat (loop alle 2+1 gratis aanbiedingen van Pampers af) en zag daar pakjes met maillotjes liggen. Pakje met 3 maillotjes voor 4,99 voor de helft en dan nog een sticker met 50 % korting, wat bij de kassa 70 % bleek te zijn. Is dus 6 maillotjes voor 1,50, haha... Heb nog nooit maillots van de Kruidvat gehad, dus geen idee wat de kwaliteit is, maar ach, voor dat geld... Anders kunnen ze mooi op in het mandje op het KDV! Ik heb nog wel even een brutale vraag aan jullie... Van de week was ik even een beetje aan het uitrekenen wat ik uit had gegeven in de tweede helft van 2011 aan wintercollectie (+ een beetje zomer vooruit) voor de kids. Daar schrok ik toch best wel een beetje (veel) van!! Had eerlijk gezegd geen idee dat dat zo snel oploopt! Eigenlijk heb ik ook niet echt een 'rem'... *schaam* Nu is mijn man vorig jaar een bedrijf begonnen met zijn broer en waarschijnlijk gaat hij daar binnenkort volledig bij in. Dan zullen we echt even een tijdje wat minder te besteden hebben en zal ik echt een beetje 'normaal' moeten doen wat shoppen betreft. Maar eh... wat is nou normaal? Hebben jullie per maand / kwartaal / seizoen een budget in je hoofd? En kom je daar mee uit / hou je je daar aan? Volgens mijn man heb ik een beetje een vertekend beeld van wat 'nodig' is, dus vandaar al mijn vragen!! Jullie hoeven niet te antwoorden hoor, maar ben gewoon benieuwd hoe anderen dat doen!
Mijn rem is mijn partner!! Die geeft me regelmatig op m'n donder. Dus baal idd als leidsters tegen hem, gaan zeggen dat de kids veel kleding hebben. Ik geef teveel uit! Maar ben nu wel zuiniger aan het doen! Ik wil wachten op de sale. heb 2 jurkjes van bengh gekocht! Ik heb voorlopig genoeg. Maar heb weer wat dingen die de verkoop in gaan en daar mag ik van shoppen. Deze maand denk ik 200 euro voor meisje en 150 euro jonge man!!
@Elfje: hier eerlijk gezegd niet echt een max. De kinderbijslag standaard. Verder heb ik maandelijks 100 kleedgeld voor haar. En verkoop veel via MP wat ik dan weer gebruik. Het is heel verschillend. Deze maand heb ik echt al heel veel uitgegeven, zeg maar gerust een paar honderd euro. Volgende maand kan het zo weer veel minder zijn. @mijn rem heb ik eigenlijk niet. Manlief wil nog wel eens "zeuren" als de postbode 3 dagen achter elkaar geweest is, moet ik zeggen dat ik deze maand dan bakkaboe en benetton en jottum in de winkel geshopt heb dus dat krijgt ie meestal pas dagen later te zien of niet! Hij "betrapte" me laatst wel toen ik de zomerkast aan het inhangen was en winter in de curverbox aan het doen was, toen was ie wel ff "boos" omdat hij wist dat ik dat recent gekocht had...maar ach ieder zijn hobby, hij geeft zijn geld dan weer aan andere dingen uit! Deze week verwacht ik weer 3 pakjes via TNT en die stomme postbode komt ALTIJD met etenstijd...dus gegarandeerd dat mijn man thuis is, dan weet ik dat ik vrijdag weer te horen krijg heeft ze niet al genoeg...maar ach zaterdag ga ik gewoon weer winkelen
Konden jullie niet ff wachten tot deel 6 vol was en een adreswijziging sturen, zit ik daar in mn eentje te kletsen
Miekje en Glimlachje, bedankt voor jullie reacties! Ben blij dat ik niet de enige ben zonder 'rem'! En inderdaad hier is mijn man ook de rem... Heel irritant, haha... En die leidsters op het KDV kunnen er hier ook wat van! Vind het natuurlijk geweldig als ze zeggen dat de meiden er zo leuk uit zien, maar ze moeten zich niet bemoeien met de 'omvang' van onze garderobe! Hier heb ik deze maand ook al voor honderden euro's geshopt! Moet zeggen dat het nu ook wel erg hard gaat, doordat ik én in de sale (voor nu en voor volgend najaar) én nieuwe collectie heb geshopt. Maar goed, als ik mijn gang mag gaan kan ik gerust elke maand voor honderden euro's shoppen en daar moet ik dus echt mee stoppen!! Wat zou nou een reeel budget zijn? Alleen de kinderbijslag? 400 per kwartaal voor 2 kids?
@elfje..hier deze maand ook veel geld opgemaakt omdat ik idd. en sale EN nieuwe voorjaar heb geshopt. Ben nu vroeg begonnen omdat ik vorig jaar echt naast alle leuke dingen gegrepen heb omdat ik zonodig op de sale moest wachten. Heb nu wel de hele dure dingen gelaten voor de sale...maar dat wordt dan wellicht vooruit kopen voor volgend jaar, want voor deze zomer heeft ze al heel veel...
Hier geen rem, mijn man vindt wel dat ze veel kleding heeft maar zeurt er eigenlijk nooit over en spoort me soms zelfs aan.