Wat zijn leuke cadeautjes om te krijgen/geven bij een eerste verjaardag? Niet alleen als ouders (dan kun je best wel even een wat groter cadeau geven), maar ook om te vragen aan anderen, dus wat goedkopere cadeautjes. Ik dacht zelf al aan duplo, maar zijn er nog meer ideeën? Ze is in de lente jarig, net voor de zomer, dus misschien ook leuk om buitenspeelgoed te krijgen? Wat is dan leuk?
wat vind je duur? zandbak/ zwembadje/ picknicktafel voor kinderen/ tuinsetje kunstof/ een bal. loopfietsje, schepje &emmertje voor in de zandbak.
Zandbak of zandbakspeeltjes (emmer, schepje, vormpjes etc.) Houten puzzels Alles wat herrie maakt (trommel of iets) Blokken Boekjes (bijv. muziekboekjes zijn erg leuk!)
hier een zomerkindje, en niet eens veel buitenspeelgoed gekregen voor zijn verjaardag. Alleen een zwembadje. Voor zandbak vond ik hem nog te klein, dat vraag ik nu aan oma's voor zijn 2e verjaardag. Duplo en houten puzzels zijn hier met 1,5 pas in trek. Daarvoor snapte hij het niet.
Vorig jaar hebben we ook een zand en water tafel gekregen, vond (vind) ze ook super leuk, en als je goed rond kijkt hoeft het niet duur te zijn
Zandbak, bal, Schommel( was bij onseen erg leuk kado waar ze van begin gelijk veel plezier van had). Kegel set voor binnen en buiten. Ballen door een gat timmeren. Muziek/ geluiden boekjes. Puzzeltjes.
Uitwasbaar krijt Puzzels Een trommel Little People Zwembadje Ballenbak (Ons zoontje heeft 250 ballenbak ballen gekregen. Die zitten nu in zijn box, zijn eigen ballenbak thuis. Volgens mijn tante niet duur!) Boekjes Duplo Kralenbaan
onze prijzentafel: (wel voor een stoere knul) autostoel (van papa en mama) loopkarretje in de vorm van een workmate (van opa en oma) boekjes met geluiden megablocks in een zak houten puzzels houten trein die je uit elkaar kan halen ton met houten blokken en van die gekleurde magneetstaven en bollen (als je er handig genoeg mee bent kun je er het Atomium van bouwen ) oja en hij heeft als extraatje een tuimelaarsclown gehad, daar is ie helemaal gek van, staat op de salontafel en als ie er langsloopt moet ie er altijd effe een draai aan geven.
Kartonnen speelhuisje. Ons jongste is net 1 geworden en het huisje is een enorm succes. In,uit,in,uit,kiekeboe! En er weer in en uit etc....
uitwasbaar krijt is ook leuk! wij hadden thuis badkrijt, kon je mee op het bad enzo tekenen, was ook erg leuk! maar dat is misschien meer voor een 2jarige en ouder