haha zo een joggingbroek trek je toch ook niet naar buiten aan? Je gaat zelf toch ook niet in je joggingbroek naar buiten (tenzij je joggen ) Ik vind een joggingbroekje gewoon lekker s ochtends tijdens het ontbijt. Dan trek ik de kids een joggingbroekje aan bij het shirtje wat ze al aan hebben (in de slaapzak), kan ik even bijkomen. Na het ontbijt kleed ik iedereen aan.
Deb. Weer even snel stiekem tussendoor: volgens mij hadden ze hem wel, ook om het wit, maar weet het niet zeker.. Was 20 euro!!!!
nee is echt een hobbenzak. Serieus gewoon niet mooi en je zit maar te hijsen aan die broek want hij zakt af. (1 maat kleiner nemen is de tip) Ze zit hier in pyjama. Hmm dacht zo iets te lezen over madeliefke hier hoe het gaat met haar en haar meisje. Maar nee kon niets terug vinden soryyy
Ja nou ja dan kan het ook best (wat ik zeg, als soort pyjama). Ik doe hem ook niet buiten aan hoor, ja 1 x gebeurd tijdens een nachtrit naar vakantiebestemming Frankrijk, zit dan wel lekker. Maar wat ik wil zeggen is: heb er niet te hoge verwachting van.
@ future, heel leuk! @ swl, hoe kom je erbij dat madelief bevallen is? @ Sylvia vind de jurk mooi,Maar zou een andere bolero doen! Wit of rood, roze kan ook!
Hey meiden, voldoe even aan mijn meldplicht Onze knul heeft het nog heerlijk bij 37 graden, dus die verruilt het subtropisch paradijs voorlopig nog niet voor -7 denk ik. Sylvia, top jurkje! Snap dat je twijfelt over de bolero. Toch kunnen de kleuren prima samen. Weet ook niet zo goed wat het is... Swlc, lief dat je aan me denkt! Future, ai wat een leuke spulletjes heb je geshopt van Z8!! Ben heel benieuwd hoe het je meiden staat! Joggingbroekjes H&M, heb ze ook vorig jaar gekocht. Maat 86/92. Ze vallen echt heel groot. Wel lekker als rundum hause broekje
ooooh shit... nou wil ik nou haarlem... kom je daar vaak? Toevallig deze week? Zo ja wil je please kijken of ze een 92 of 98 hebben voor mij? (en zo ja meenemen en opsturen???)
oh, die broekjes zijn niets? ik had vorig jaar van de babycollectie zo'n soort broekje van hm, maar die waren een stuk korter. die was best fijn.
Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Maattabel alvast de maattabel van c&o zomer
silvia heel leuk die jurk. zou ook een andere bolero op doen. sweetbel super die jurk van jottum helaas is haarlem een heel eind weg. anders was ik er heen gegaan en wat goedkoop zeg.. feetje was alleen de collectie vanaf mt 74, wel leuk spul maar hier dus nog te groot. niet het jurkje wat ik graag wou hebben.
hier vandaag een hoop geld uitgegeven! ook voor mezelf 1 jurk gekocht van king louie! vind hem wel gaaf!! leuk te combineren met blazer..
@ Honeyy, Jaa, zou je dat willen doen?? Dat zou ik echt super vinden!! Het gaat om een grijs/wit bakkaboe strokenrokje en dan maat 80 (of 86). Dan kan ik voor Lisa als verjaardagsset die van Doerak kopen. @ Mirell, leuk dat ze zo dol is op dr papa maar lijkt me eerlijk gezegd ook wel moeilijk voor jou soms? @ Sylvia, wanneer gaan jullie naar K3? @ OTM, fijn dat het zo goed gaat met je kleine meisjes! Hoe vinden de grote zussen het? Fijn dat je toch nog even afscheid hebt kunnen nemen, sterkte. @ Futuremama, je meiden helemaal in Z8, leuk hoor!! Ik vind de kimberley jurk juist wel erg leuk staan in het echt. Hier was de 86 alleen echt te groot voor Lot, heb nu de 80 binnen, morgen even passen! @ Tulip, jeetje, sterkte.. @ Sweetbel, leuk!! @ Sylvia, leuk jurk maar met bolero idd niet zo.