red ook nog gefeliciteerd met je meisje!! Debby gefeliciteerd met Sam 1 jaar alweer!! hele fijne dag vandaag!!
@dames hulp gevraagd: het eerste jurkje in mijn album van Jottum, zit nu al goed, maar ik ben bang dat ie te kort is als het echt zomer is. Ze is nu 91 cm en ze groeit echt 1 cm per maand, dus dat betekent dat ze over 4 maanden 4 cm groter is. Zal ik toch maar een maatje groter bestellen?
@lynn, ik zou hem denk ik niet ruilen. Hij zit nu super mooi, en voor de zomer mag het best wat pittiger/korter zitten! Maarja, met wassen zal ie ook nog wel iets krimpen of niet? mmm twijfel. Hoe zit ie verder om haar middel/lijf? Net pas of heeft ze daar nog wat ruimte? Ik vind het echt een super leuk jurkje! Misschien wil ik deze wel voor J. haar verjaardag!
@OTM: het jurkje zit precies pas. Hij zit nu idd echt perfect...maar ja ik weet dus niet wat er dan de zomer gaat gebeuren... @iedereen tnx voor de reacties in album en meedenken...lastig hoor. Het tweede jurkje is idd veel wijder model, ook bovenlijfje is veel wijder. Op zich vind ik hem wel leuk staan met een vestje erover denk ik. Ik ga zo nog wel weer een keer passen haha.
Ik heb beide jurkjes weer even aangedaan. het eerste jurkje is echt super perfect, is voor Danique gemaakt lijkt het wel! het tweede jurkje staat toch ook heel leuk hoor, vind papa ook. Dat ie zo wijd zit op de foto dat is in het echt niet zo storend, dan valt het minder op, omdat ze dan natuurlijk beweegt he? dus op de foto komt ie niet helemaal tot zijn recht....
Heel mooi lynn en mij stoorde t wijde niet hoor. Is toch wel model van de jurk. Heb net de eerste jurk ook besteld..
en dat danique t niet erg vind jurk aan jurk uit zooo dan zou Amy-lynn een potje tekeer gaan hihihihi
@ Debby, gefeliciteerd met Sam zn 1ste verjaardag ben benieuwd naar de koekiemonster taart. @Red, ook jij nog gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag.
red,jij ook gefeliciteerd met je meisje!! glimlachje, veel plezier lynn, met die bolero is het idd heel leuk zo en die eerste zou ik niet ruilen denk, als je een maat groter pakt wordt die misschien weer veel te groot??? zo, de foto wordt morgen denk ik, vanochtend had ze echt geen zin en vanmiddag carnaval vieren, dus vanavond wordt ook niks denk. Ik probeer het nog wel even voor ik haar carnavalkleertjes aantrek.
OTM; geloof je graag dat het op en neer naar het ziekenhuis veel van je vergt icm je gezin en herstel. Fijn dat je zo''n lieve man hebt die veel van je overneemt. 1 of 2 - eiig, ik zeg 1, vind ze op de fotootjes heel veel op elkaar lijken. Heb je nooit een echo gehad waar het aantal vruchtzakken op te zien was?
@persival, diegenen die wat zochten. Hier hebben ze wel veel. Ik wil evt wel voor jullie kijken hoor!! ( we hebben hier 3 winkels die het verkopen in 1 stad ) @diddl, haha dat vond ik ook . Later zag ik 's middags nog iets ,maar toen weerhield mijn man mij hahaha. Maar nu heb ik er spijt van en gezegd dat hij morgen maar terug moet haha @miekje, wauw vind het rokje van c&o echt heel leuk! @mirell, vind vooral die bovenste jurk echt top! @pcootje, jammer zeg van die knalset @mariomama, bij deze alvast een hele fijne vakantie!! @zo79, heb je album gezien en vind het erg leuk! @djmomo, hoe is het nu met je mannetje? @slc, whaha ze zijn allebei zo over the top ,dat ze gewoon super zijn @debby, van harte met Sam zijn 1e verjaardag en een hele fijne dag!!! Leuk dat h&m setje van hem. @tullip, superleuk geshopt!! @mama32, jij ook erg leuk geshopt! @blondi, erg leuk!! Heb nog met de bloemen bolero in mijn handen gestaan. Misschien toch ook maar kopen hier! @shannen, erg leuk ook! @otm, oh wat heerlijk dat het zo goed gaat! Dat zou wel bijzonder zijn trouwens! @red, van harte gefeliciteerd!! @lynn, ga even spieken in je album. De foto in het topic vind ik erg leuk!!
ja hier ook hoor, pas elke avond 1 setje van het oude zomergoed ze wil echt niet passen. En met nieuw vind ze de kaartjes vreselijk dus nu moet ik eerst laten zien dat het kaartje aan de buitenkant hang en dan mag het heel even aan. Wel erg leuk die jurken krijg zin in de zomer. Debby: Gefeliciteerd met je zoon!! Leuk om te zien dat de meeste hier net als mij aan persival en bakkeboe zijn verslingerd!! Tullip: Vind die jurk van Mexx ook erg leuk en die v&d jurk is ook leuk had de dochter van Mirell volgens mij vorig jaar ook en vond ik erg leuk staan op de foto's. otzm: Ik vind die dirkje rokjes echt geweldig!!