Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Tulip, whaha dat snap ik wel hoor :p
    Maar ik zeg dat dus ook altijd, en voor jullie is het toch een paleisje!!!!

Ja, leuk die bolero erbij, kan nog vaak zat aan in de zomer, kijk maar naar vorig jaar ;)

@ Mariomama, leuk lijstje maar dat rokje en streep bolero is toch van persival dus vanaf maat 92/98 ;)

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ah zo... ik kan me nooit zolang inhouden en als ik het dan zie dan koop/bestel ik het alvast.
    Wel knap dat je dat kunt.

Ik snap niets van de mensen. Ik mag hier niet zeggen wat voor bedrijfje ik heb ivm reclame, maar ik verkoop in ieder geval zomerproducten..... nu met -10 heb ik de winteropruiming gestart voor de nieuwe collectie binnenkomt, haha ze gaan als warme broodjes......ach ben zelf net zo bedenk ik me nu, ik koop nu zomerkleren :$

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    haha leuke foto...Hoera!

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nou dat gaat niet lukken dan :( wel weer lekker goedkoop!
    De bollenjurk dan maar erbij?

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ mirell, bij zulk gezeik zeggen ok,dan doe ik hem op de bus zonder postzegel, risico is dan voor de koper!

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    mp, ook heel wisselende ervaringen mee.
    ook als je iets koopt en dan 2 euro moet bijbetalen voor verzenden, zit er 1,50 postzegels op. Lekker snel verdiend!

7. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ debby, gefeliciteerd met Sam!

@ red gefeliciteerd met je meisje.

Sorry, heb vluchtig gelezen,dus niet in staat persoonlijk te reageren.

Vandaag lekker gezwommen met aantal vrienden en hun kids

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @momo: sterkte meid, is het iets ernstigs of gewoon effe niet lekker? Als je niet wil vertellen prima hoor ;)

@in mijn album het e.e.a te koop aan spulletjes en ook veel nieuwe leggings, heb zojuist de hele zomergarderobe bekeken en heb dus 6 leggings die er helemaal niet bij passen ;)

@in mijn andere album dus de nieuwe zomerspulletjes, zit nu op 12 nieuwe setjes en kan nog 2 setjes maken met dingen die ze nu ook al draagt en een nieuw blousje/shirtje.

@ise: herkenbaar ;)
    Weet je al wat je wil?

@jurkje: tnx iedereen voor het meedenken en alle lieve reacties in mijn album!!!

ha nou ik weet het dus nu echt niet meer, ik denk dat ik 104 erbij bestel en dan allebei pas en vergelijk....
    pfff lastig
    op zich groeit ze niet heel hard, maar ze groeit dus niet in groeispurten maar gewoon heel gestaag elke maand 1 cm...en ja dan tel ik toch 4-6 cm verder voor de zomer....

@pcootje: Danique vind passen ook niet zo erg, zolang ik haar maar beloof dat ze daarna op blote voeten mag en liefst helemaal in haar nakie, maar dat doen we niet, of in pyjama, dat vind ze ook nog wel oke...

@mirell: maar welke maat kocht jij voor Amy Lynn dan vorige zomer? welke maat hield jij toen aan?
    Ze draagt nu dus echt 92 bovenkleding en jurkjes ook echt 92. Maar omdat ze straks in de zomer weer 4-6 cm langer is, zal ik toch al richting 98 gaan toch?

@diddle en zo79: persival rokje hoef ik niet meer: ik heb al zoveel blauw, het is gewoon niet nodig...

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ga verder met inpakken :)
    Misschien kom ik vanavond nog even lezen maar zo niet, dan tot over een dikke week! Mét zomerkleding show foto's op het strand :p

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @tulip: ja zeker nog een extra setje voor als wat frisser is, doen hoor!

@blondi: dollars valt altijd lager uit dan euro's dus als je de prijs oke vind gewoon doen.

@wonderteam: hopelijk is het wel een goede verkoper en zal ze het of terug storten, of gewoon door laten gaan (jouw koop)

@mp: ach ja dat gedoe heb ik ook weleens, ik stoor me er niet meer aan, gewoon ene oor in andere oor uit en weer doorgaan...

@mariomama: ja klopt ze laten bij jottum sommige modellen gewoon terug komen in andere stoffen...

@lijstje: heb alleen nog een hele lange Jottum wensenlijst ;)

11. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke zomercollectie hoor Lynn!

@in mijn andere album dus de nieuwe zomerspulletjes, zit nu op 12 nieuwe setjes en kan nog 2 setjes maken met dingen die ze nu ook al draagt en een nieuw blousje/shirtje.

12. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ Lynn, als ze het liefst in Eva kostuum loopt! Kun je stoppen met shoppen. Haha

13. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@ben niet winkelen vandaag, voel me ineens heel leeg van binnen.
    Kleine slaapt en ik hang op de bank met een &$&#@#&@(* humeur.

Geen shopbehoefte meer....

14. Glimlachje

@Lynn...ben wel heel benieuwd naar je jottum verlanglijstje..heb er namelijk ook 1 bij kleertjes. en pfff het is dat er wat hele dure dingen tussen zaten anders had ik ze al besteld.

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    R vind het ook heerlijk om in dr pyjama rond te lopen en ook in dr blote kont.
    Y heeft momenteel de billen goed rood, dus met verschonen even een koel washandje dr op en even lekker zonder luier liggen...je ziet dr ontspannen en een grijns op dr gezicht krijgen...wordt dus ook een naaktlopertje ;)

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    hoe komt dat? *** digi knufff***

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou daar heb ik zelf ook al heel vaak over gedacht...al die mooie laarsjes en kniekousjes die ik heb blijven hier dus ook als nieuw omdat ze thuis altijd op blote voeten wil lopen...

@glimlachje: ik heb nu inmiddels dus al 3 dingen van mijn lijstje, maar mijn lijstje wordt ook alsmaar langer ondertussen, maar voor de andere dingen wacht ik echt tot de sale, want ik krijg er altijd zo'n kick van Jottum met 50% korting te kopen, dat wil ik mezelf ook niet ontnemen :D

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wij zouden nog vrienden op bezoek krijgen voor R dr verjaardag, maar dat hebben ze afgebeld ivm het weer. Het sneeuwde hier net flink en ze voorspellen ijzel. Aangezien ze een krap uurtje moeten rijden doen we het nu volgende week.
    Een spontane vrije middag is ook wel lekker;)

19. Glimlachje

@hier sneeuwt het ineens ook heel erg veel. Ben blij dat ik de deur niet uit ben gegaan, en aangezien RL shoppen altijd op niets uitloopt is het maar goed ook!

@pcootje..ach zo lief, zie je digi knuffel net pas. Ach ik weet het niet... krijg soms weer een ini mini terugval en kan daar moelijk mee dealen! ben weer erg prikkelbaar laatste dagen :)

@Lynn...hier heb ik nu de jurken van de zomercollectie en een fuchsia rokje...maar heb nog 10 dingen op lijstje staan.., de wat prijzige dingen, en denk wel dat die straks met 50% nog wel te krijgen zijn!
    door jou heb ik jottum leren kennen eigenlijk en het is nu wel mijn favo merk,

20. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hahaha kan ons wat schelen he:D:D

Deel Deze Pagina