Nou ik moet zeggen dat het hier nog steeds een favo merk vind maar ik vind deze zomer voor het eerst de collectie echt te gek, de andere zomercollecties van Jottum vond ik wat minder, ik was altijd meer van de wintercollecties van Jottum. Maar ja mijn lijst is niet te pruimen deze zomer....want naast het lijstje, zal ik vast ook nog wel wat shirtjes hier en daar van jottum willen hebben...
@Lynn...merk je ook dat je dan minder van andere merken gaat kopen zodat je meer jottum kan kopen? Ik heb dat nu wel....ben helemaal weg van deze collectie en koop het liefst de hele collectie op (nou ja bijne hele dan) Heb tot nu toe ook meer met de wintercollectie van jottum gehad maar idd. deze coll. is echt heel mooi!
Glimlach, dat herken ik wel hoor, dat ik minder koop zodat ik meer jottum kan kopen hahaha... Ik ben trouwens besmet door mijn moeder, haar kraamcadeau was een prachtige set van jottum!! Sindsdien 1 van mijn favoriete merken.. en gelukkig ook nog steeds van oma
glimlachje> humeur is herkenbaar..hier vaak met de maandelijkse dingen :-s en nu ik ziek ben dacht ik, fock me werk ik stop ermee!! Dit is ook wel een heikel punt bij mij.
Lijkt me best vervelend, ik kan mn humeur momenteel ook niet altijd plaatsen nu mn schildklier zo schommelt en vind dat best irritant. Hopelijk voel je je snel weer beter!
@Ise...haha heerlijk he zo een oma. @Sweetlake...ik ben superverkouden en merk dat ik nu wat grieperig begin te worden en dan heb ik idd. nog meer last van me humeur. Maar ondanks dat ik geen shopbehoefte heb, toch dit broekje toegevoegd aan me bestelling van vanmorgen... https://www.kleertjes.com/product/1006316697.html
Wat vinden jullie zo geweldig aan de collectie van jottum? Er zitten leuke dingen bij,maar vind hem niet zo verschillend als anders! Ik vind die blauwe jurk van Lynn geweldig met die bloem en het rode jurkje wat ik gezien heb wel aardig... Ik ga misschien overstag voor 1 jurk en dat is die strakke met bloem van Lynn... Die vind ik dan weer prachtig!!
@miekje...het klassieke en nette, is toch wel het onderscheid met andere merken. Zo vind de een Chaos and order of Bomba of geweldig, ik kan me niet altijd indenken dat je dat mooi/ super kan vinden, zo heeft ieder zijn stijl/ merken!
glimlachje> neee dat had ik ook...ahum heb ik ook. (zei een snotverkouden sweetlake :-s) Vandaag gaat het ietsjes beter. Leuk broekje maar die prijs? Schrik je er soms zelf niet van? lekker samen knuffelen met manlief..hij wordt heel zorgzaam de schat. No way...! Ik ben kribbig! en ziek
@glimlachje: ja hoor heel herkenbaar! ik koop nu ook echt bijna niks van andere merken omdat ik al dat jottum wil inslaan en idd bijna de hele collectie wil ik wel! @Jottum besmetting: geen idee hoe ik eraan gekomen ben maar kwam in mijn zwangerschap aan een boekje van Jottum en daar werd ik spontaan verliefd....dat boekje heb ik ook bewaard en ik was zo blij toen ze eindelijk in 74/80 kwam en dus al die dingen die ik in dat boekje had gezien kon kopen! @Miekje: kan ik niet zeggen maar het is de eenvoud en rustige/klassiekere uitstraling denk ik. ik ben gewoon niet zo van de drukke printjes en kleurtjes...maar ik hou ook niet van dat pastel spul. Dus ja ik weet niet, kan het niet definieren, maar wat ik wel vind, is dat ze deze zomer veel meer strakkere jurkjes in de collectie hebben en zoals jij ook schrijft, die staan mijn meisje gewoon mooier dan die wijde modellen die jottum ook (normaal) altijd heeft. Denk dat ik er daarom zo blij mee ben deze zomer, heb nu al 4 jurken van Jottum voor de zomer, de vorige zomers had ik geen enkele jurk van jottum in de kast!
@Sweetlake....qua prijs schrik ik nergens heel erg meer van. Op een of andere manier verleg ik me grenzen steeds weer. De mijne is buiten de deur voetbal gaan kijken...heb m weggejaagd met mijn humeur ! @Lynn...we moeten maar eens die lotto gaan winnen hoor
SWC, Beterschap en een knuf! tnx voor je reacties in mn album. @ merken, kheb dat niet zo zoals sommigen. Ik koop wat ik tegenkom en wat ik leuk vind....en waarvan ik dan ook nog eens de prijs erg leuk vind. Zoals ik wel vaker heb gezegd met een prinsesbouwvakker is het me het niet waard om kapitalen voor 1 ding te betalen en vervolgens op het schoolplein kapot te krijgen
Jottum jurk Soeske donkerblauw Laura Babykleding & Kinderkleding vind ik echt een jurk voor J.. maar 60 euro!!