Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Lynn: Mooie kleertjes heeft ze aan op de foto! Leuke jurkjes die je besteld hebt trouwens!

Mama32 en Tulip: Ook leuke spulletjes die jullie gekocht hebben. Verkopen ze Persival en Bakkaboe online?

Debby: Gefeliciteerd met Sam's verjaardag! Leuk setje van H&M ook! Ben benieuwd naar je taart. Heb verleden week Ella's taart ook gemaakt, kruipt erg veel werk in hé! Maar de voldoening is groot als iedereen hem prachtig en heerlijk vindt! :)

Mirell: Wat heeft die persoon nog gezegd? Gaat ze de verzendkosten nog betalen? Wat een onzin soms hé!

Hier vanmorgen 3 t-shirts gekocht voor zoonlief. Ik grijp erg vaak naar blauw voor hem, staat zo mooi met zijn blauwe ogen. Ik ben op zoek naar shorts, maar momenteel nog niet veel in de winkels. En voor de meiden niets leuk gezien vandaag, helaas! :(

Paar vriendjesverzoeken versturen nu, zodat ik jullie kleertjes kan bewonderen! Als jullie dat oké vinden natuurlijk! :)

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @debby, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Sam!

@Red, gefeliciteerd met je dochter!

@lynn, leuke jurkjes. Weet je al wat je doet met het terugsturen? Ik zoi de gok niet durven wagen dat het eerste jurkje nog past in de zomer als het nu precies goed is. Misschien kun je ze mailen om te vragen hoeveel cm langer de volgende maat is?

@DJmomo, beterschap voor je kleine mannetje

@tulip, rustig aan met de foto, het heeft geen haast. Veel plezier met carnaval vieren!

@blondi, ga je via Ebay met paypal betalen neem ik aan? Paypal heeft een omrekenkoers als het goed is. Dan betaal je in dollars, maar dan kun je uitrekenen wat dan de euro prijs is.

@wonderteam, hoop dat de verkoopster van je bolero zo fair is om jou gewoon de bolero op te sturen!

@glimlachje, hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Sterkte!

@virginie, ik heb je toegevoegd/geaccepteerd ;)

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @zo79 en Virginie: dankjulliewel, ik denk dat ik morgen idd maar even mail met k.com.

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Thx Zo79! ;)

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @virginie, geaccepteerd

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik twijfel trouwens ook erg over de maten voor Ella. Ik heb ze vanmorgen opgemeten en ze is nu 86. Bij sommige merken is 86 net goed en bij andere dan weer te klein.

Voor Amy durf ik niet meer vooruit te kopen, want ze wordt bijna 6 maanden maar zit nog steeds in een 62 (ze weegt maar 5kg250 en meet 63cm). Lastig wel!

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Ise, super leuk jurkje maar idd wat een geld voor eigenlijk een heel eenvoudig jurkje. Maar ik vind hem wel echt super leuk.

Hier moet ik ook echt wat meer op gaan letten, waar ik vorig jaar eigenlijk totaal niet naar prijzen keek doe ik dat nu wel.
    Straks toch 3 kindjes om mooi aan te kleden en nog wat veranderingen dus moet echt en beetje op gaan letten.
    (maar dat kost me nog wel errug veel moeite...)

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Dankje! :)

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik heb je ook geaccepteerd maar heb geen fotos in mn album staan.

Vind het altijd zo'n gedoe met verkleinen enzo, moet ik elke x weer uitvogelen hoe het ook alweer ging.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @diddle: ja oef lijkt me moeilijk inderdaad! Maar je gaat er wel aan wennen denk ik hoor!

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik shop ook voor 3 en let ook op de prijzen, maar is goed te doen hoor! Gewoon merk alleen in de uitverkoop shoppen, moet je niet vastpinnen op een setje want dat kan het weg zijn.;) En allemaal een maximaal aantal setjes. En eerst de gaderobe uitzoeken en kijken wat iedereen echt nodig heeft, desnoods opschrijven!! Want anders vergeet bijv. net die sokken die je dringend nodig heb.:D

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ik verklein ze nooit, gaat toch automatisch?

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ise: ik vind het jurkje ook leuk maar wel een beetje duur!!

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb inmiddels ontdekt dat ik sokken voortaan alleen in de sale haal bij v&d en bijenkorf, heb alles mooi voor zeeeer weinig geld gehaald. Dus gewoon tijdens de sale lekker langs de sokken bakken en graaien maar hahaha!

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Precies, maar eerst kocht ik echt gewoon alles gelijk wat ik leuk vond.
    Maximaal aantal setjes ga ik niet aan doen hoor ;)
    Maar moet eigenlijk idd meer ook in de uitverkoop kopen, heb deze winter al voor het eerst met hun C&O setjes gewacht tot de uitverkoop, vond ik al heel knap :D

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Pcootje,bij mij doet ie het niet automatisch en vind het altijd een heel gedoe.

Sokken moet ik hier idd weer nodig hebben voor Lisa, die is echt uit dr sokken gegroeid :D

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    dan is het idd meer werk, maar bedenk me net dat het iets van de laatste tijd is volgens mij. Ik heb in het begin dat ik op zp zat ook wel eens moeten verkleinen...staat nu ook bij afbeeldingen dat het automatisch gaat, kijk dr nog maar eens

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Groot gelijk hoor dat je niet aan maximaal setjes ga doen, ik doe het wel omdat we ook wel van op vakantie gaan houden. En ik ben zo'n muts dat ik het niet eerlijk vind als ik voor de 1 15 setjes heb en voor de ander maar 10 moet een beetje gelijk zijn in mijn ogen.;):D

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Diadeem , ligt het aan mij of doet je marktplaats link het niet in je handtekening?

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Pcootje, je hebt gelijk!!!!!

Deel Deze Pagina