Wow, wat is er weer gigantisch veel gekletst!!! Lynn, gave jurkjes hoor! Future, snel weer komen showen hoor, vind jouw meiden er erg leuk uitzien altijd! Glimlachje, balen dat je je zo voelt, hoop dat het Snel voorbij is! Dj momo, beterschap. Pcootje, ik ga even in je album kijken! Ben benieuwd naar de carbone set. Vandaag de hele dag in de stad geweest. M'n vriend moest nieuwe broeken en basketbalschoenen hebben. Voor m'n kleine meid alleen maar sokken en maillots gekocht, en een rood shirtje voor onder het noppies jurkje wat ik gisteren van mijn moeder heb gekregen.
Virginie83: Ik doe ook graag iets op een rokje hoor van de zomer, staat juist lekker fris!! Ik hou van zowel strakke als wijde jurken dus heb keus genoeg.
Kan me goed voorstellen, hier pakt hij geen fotos voor in album, heb ook verkleinen geprobeerd maar doet het gewoon niet, blijft hangen bij uploaden. Nou ja dan maar niet......
@ merken, hier ook helemaal niet merkvast. Ik houd wel van kleurrijk en kies het liefst juist van elk merk mijn favoriete item. De merken waarvan elk seizoen wel iets in de kast hangt zijn C&O, z8, H&M, Hema, Bakkaboe, GAP, Noppies, Vingino, We, Shoeby.......
Voor de groen-liefhebbers, hebben jullie deze kniekousen al gespot? Zag ze vandeweek op een paspop stond heel gaaf (helaas nog te groot voor mijn meisje) MEISJES SOKKEN - WE Fashion
@ Virginie, heel leuk rokje!! Vind een lichter kleurtje er voor de zomer ook leuk op. Jurkje is ook erg leuk, ik vond de roze versie ook erg leuk. Enne we gaan deze zomer voor 35 graden+ toch???? @ Mariomama, gehalve GAP hangen al jou merken hier ook elk seizoen wel in de kast.
op verzoek nog een foto van de taart. Het is geen prof kwaliteit maar ik was er redelijk tevreden over...
@ debby, leuke dag gehad? Mooie taart! @ Lynn, ik hou bij jongens wel heel erg van donkere kleuren. Vind t donkerblauw erg mooi staan!
@jottum, ben eigenlijk blij dat ik het meestal niet super vind, anders zou ik failliet zijn ise, ik vind hem wel leuk, maar ik vind het wel een boel geld virginie, nee bakkaboe en persival verkopen ze helaas niet online. Dat setje van babyface is ook super zeg!! @sokken, ik vind de sokken van de hema heel fijn en de kniekousjes van persival. geke, ik vind hem heel gaaf, ik zou wel wachten tot de sale @merken, ik heb ook van alles en nog wat in de kast, van hema tot jubel, maar blijf z8 eigenlijk altijd leuk vinden en raak daar nooit op uitgekeken. Debby, leuk gedaan zeg!! Sam was wel blij zeker??
Leuk hoor debby! Is ook veel werk zo in twee lagen. Maar geinig met die oogjes enzo. Gewoon vaak doen dan worden ze steeds mooier
Debby: Knap hoor zo'n taart maken, ik vind hem goed gelukt!! Mariomama: Gave kousen zeg ik heb gelijk even gekeken is de maat van mijn oudste dochter maar helemaal geen matchen shirt ofzo erbij ofzo dan weet ik weer niet waar ik het bij moet dragen. Hadden ze in de winkel wel die kleur groen??
Haha glimlach, dat broekje had ik ook op het oog!! (maar gaat vanaf 92 en denk dat ze dat niet gaat passen) Er komt van die stof ook een jurkje zag ik bij lollypop..
Ik vind het eigenlijk ook teveel voor dat jurkje.. zoek wel even verder, of wacht tot er wat korting is debby, leuke taart hoor!
ja hoor was leuk. Maar sam was wel een beetje eenkennig. Maar was gezellig. Ben nu wel gesloopt. Man is nu met een vriend hier naar voetbal aan het kijken nog en ik ben achter de laptop gekropen.