@iedereen heel lief dat jullie allemaal zo gereageerd hebben in mijn album op de foto's!!! @sweetlake; de bolero met dat kant is van lofff @mirell: oke dankje! Ik ga 104 jurkje bestellen en dan even vergelijken, en dan kan ik 1 van de twee terug sturen. @Glimlachje: schattig broekje! @Jingels: nee de bloemenjurk ga ik niet mee tot de sale wachten, dus ik bestel 104 nog bij en dan besluit ik welke maat ik ga houden @jurkje met de kers erop ga ik wel terug sturen, en die kan ik dan wel evt. nog in de sale nemenn. Maar idd hij is wel wat wijd en de strakkere jurkjes staan danique het leukst.
Yeah, je hebt gelijk....joehoe ik heb een lijstje ...maar dat prijsje moet nog ff zakken Ik lees net over zomerboxen nakijken. Y heeft pech want dr ligt nog wat voor dr klaar van R en ze heeft dr al wat jurken bijgehad. R heeft geluk, ze past nog net 1 jurk van vorig jaar. Bah! wat nou vervelend, moet ik weer shoppen Fijne vakantie Mariomama!
maar vind je die jurk dan voor 39,00 echt duur? of ligt t aan mij ik vond m juist goedkoop in vergelijking met de rest die verkoop ik volgend jaar met gemak voor 20,00 door
Ik heb vanmiddag Mason zijn zomerspullen bekeken. Ik mis nog 2 dingen. Een witte en zwarte korte broek en een zachtgele polo. Iemand nog een idee voor die zacht gele polo? slc, beterschap! mariomama fijne vakantie
@ Shannen, ging dat nou over dat blauwe rokje dat die te wijd is in Romy dr taille? Want Lisa is dan wel groter (precies 1 m) maar weegt maar 13,6 kg dus dan zal ie voor haar ook wel te wijd zijn. Veel Persival zit Lisa nu precies tussen in. 92/98 wordt echt te klein maar 104/110 vaak echt nog te groot. @ OTM, erg leuk die dirkje rokjes! Heerlijk zo'n man @ Debby, gefelicteerd met Sam! Ben benieuwd naar de taart! @ Red, ook nog gefelicteerd![/QUOTE] ja dat blauwe rokje, 104/110 was veelste ruim in de taille. tulip ik heb hem bij kleertjea.com gekocht hier de link staat bij hempjurkje. https://www.kleertjes.com/product/1006076964.html dj momo beterschap lynn ik vind die jurk heel leuk met bolero. pcootje, mooi die knalset, en wat een mooie meid heb je, mirell dat is idd irritant, ik zeg er ook altijd nog even bij ik ga accoord met je bod, maar er komen nog wel verzendkosten bij. ise ik vind het een leuk jurkje maar wel erg simpel voor het geld. geke hele mooie jurk!! Natja die rode skinny heb ik bij wehkamp besteld voor maar 9 euro. En staat toch leuk. Future leuk wel showen als je meisje het aan heeft. Debby mooi geworden hoor!! en de jarige job krijgen we die nog te zien. leuk broekje glimlachje mariomama hele fijne vakantie. vandaag niets geshopt ik wacht nu op mijn bestelling van kleertjes en nog op die carbone jurk.
helppppp mijn toetsenbord heeft ook een probleem met de tekens verkeerd. Wat moest ik ook alweer doen=== vraagteken haha
idioot duur is het ook niet, maar ik koop zelden iets voor de volle mep...dan heb ik 2 voor de prijs van 1
daar maak ik me nog niet zo druk om zelf persoonlijk Andre heeft een keer iets op de bus gedaan langs postkantoor en toen kreeg ik later een bose mail dat ze 44 cent teveel had betaald voor de verzendkosten toen heb ik gezegt dat ik nog 5 cent van haar kreeg de verzendenvellop kost namenlijk 50 cent toen hoorde ik niets meer
lekker dat jullie alle zomerspul al hebben kunnen bekijken, bij ons is alles opgeslagen omdat we natuurlijk niet alles mee konden nemen naar onze tijdelijke opslag. Dus ik kan dat pas over een week of 9 doen. Maar volgens mij had ze nog veel van het jaar ervoor, dus heeft ze een jurk van vinrose die nog kan en 2 van persival.
ja daar ga ik wel vanuit. ik heb hem nog niet binnen dus weet niet hoelang die is. als ik hem binnen heb zal ik een foto maken als ze hem aan heeft.