Meiden, ik wil het topic niet weer vervuilen , maar heb toch echt belangrijk nieuws met jullie te delen: DE MEIDEN ZIJN UIT DE COUVEUSE!!! EN VANDAAG GAAN ZE VAN DE MONITOR AF!! Verder groeien ze als kool! F. is al bijna 200 gram boven haar geboortegewicht! En N. is in 2 dagen tijd 150 gram gegroeid en al 80 gram boven haar geboortegewicht (zij was iets meer afgevallen vanwege het infuus wat gesneuveld was, maar niet opnieuw ingebracht is omdat ze het super deed!). OOOOO WAT BEN IK TROTS!!
Wat super OTM!! Fijn dat het zo goed gaat met je kleine meisjes!! Hoe gaat het met je andere meiden? Hoe vinden zij het allemaal? En hoe is het nu met jou?
Wat super zeg!!! ff denken wat ik nog onthouden heb... Zal van de week wel even een keer een foto spammen van D. haar verjaardag. @madeliefke, ik heb de 21e 20 weken echo maar willen het geslacht niet weten. Ik ga hier snel aan de schoonmaak, wordt morgen geopereerd aan mn knie dus kan daarna voorlopig even niks doen.
zijn de shirts van sjaak gaaf?? twijfel ook om voor mannetje een c&O shirt te bestellen. Leuk bij een rokje en shirt van zus lief. Kan ik ze op elkaar afstemmen! Wil ze in de zomer ook meer gaan matchen.. qua kleur!!
otm: dat is toch heerlijk nieuws he, dat de meiden het zo goed doen. Nouja typisch meisjes he, meteen zelfstandig. Jammer van dat jurkje. Misschien via kleertjes.com
@otm wat geweldig nieuws zeg, oh snap helemaal dat je een trotse mama bent (dat was je al natuurlijk haha) Fijn zeg, lekker genieten dus!
haha nee emma ook niet hoor. Van de week kwam die rode jottum jurk binnen. Ik denk... pas hem straks wel hoor. Nee hoor... emma gillen en en schreeuwen, ze wilde NU PASSEN! haha daar heb ik wel mazzel mee. En gisteren, mijn zusje was er smorgens al. Maar ik had ze nog in pyama. Jurkje (die s&d le chic jurk) hing al klaar aan de deur. Loopt ze heel lief naar mijn zusje toe "suzanne mag ik alsjeblieft die jurk nu aan?" haha Helaas zat die rode jurk ie niet heel groot. De maten stonden erbij maar die klopten niet heel erg. Er stond 57 cm lengte maar volgnes mij is het 54 cm. Nu zit ie nog wel goed. Hopelijk over 4 maanden ook nog.
OTM, wat een fijn nieuws van je meiden!! Hier even wat minder puf om uitgebreid te reageren. Nog steeds flink wat voorwerk, vooral in de nachten, dus slaap niet zo veel... Blijven braaf wachten op ons mannetje. Hou jullie op de hoogte!
Ik vind dit soort "vervuiling" helemaal niet erg om te lezen, wordt er plaatsvervangend trots door! Super meiden, jullie zijn toppertjes!!! Gefeliciteerd OTM, nog eventjes en je hebt je meisjes thuis!
otm wat een super nieuws! Nog even aansterken tot boven de 2 kilo en nog een week of 2 en dan mag je ze heerlijk mee naar huis nemen!
Ik zat me tijdens het lezen al af te vragen of je er nog zou lopen met een rommelend buikje. Wanneer moet je voor controle? Succes met de laatste loodjes
Blondi; ik had ook een leuke bikinie gezien via Ebay.. maar snap er geen piep van.. en durf het niet goed aan.. Madeliefke; oeh spannend!! OTM; super!!! Snap dat je trots bent, en dat mag je ook zeker zijn super!!!! Had nog beloofd de 2 setjes te laten zien die ik bij die jola heb gekocht.. Op de foto met het witte broekje lijkt het broekje creme maar is echt wit! wil er alleen nog een donker blauwe legging onder, maar die hadden ze bij onze Jola niet meer.. Aangezien ik toch nog na een andere moet voor diddle komt dat helemaal goed! Wat doen jullie eigenlijk met de zomerkleding die nog past en de zomer voorbij is? in 't najaar met bolero + legging / majo? Ik heb voor Esmée nu maatje 86 maar volgend jaar zomer gaat ze dat denk ik niet meer passen.. Dus durf het risico niet te nemen om weg te leggen?