@ madelief!! zet hem op!! ik snap, dat je er klaar mee bent en erg benieuwd naar je kleine smurf... @ pcotje, Ik vind het setje erg bont!! dus ik zou de bolero er niet overdoen, maar een witte bolero, maakt het allemaal weer iets rustiger.
ik heb de foto's van mare in dr nieuwe setje in mn album gezet, o ja let niet op dr gezicht, ze stond televisie te kijken. zo, het blauwe rokje dus ook, hoop dat je het goed kunt zien.
hi! net kledinghangers weten te scoren, kan ik alles tenminste weer netjes ophangen en maar een potje meegenomen, kunnen we spelenderwijs wellicht beetje beginnen.... Verder net aapies (slofjes) besteld, ben benieuwd. En wie weet wanneer z8 nou met 50% komt? heb een inventarisatie gemaakt van wat ik al heb liggen
dj momo, zit ook op z8 te wachten, en aapies zijn echt ideale slofjes. Ik had ze voor mare ook toen ze kleiner was. Nu wil ze natuurlijk alleen maar hello kitty of dora sloffen
Miekje, witte bolero ga ik niet doen, dat steekt enorm af tegen de bonte achtergrond, R mag dr setje gewoon aan zoals ze het heeft gekocht....zeer aan mn ogen doet het toch al
zo, bedankt voor je reacties. Ik vond die witte jurk al leuk toen ik hem zag hangen, maar nu ik hem aan zag ben ik echt verliefd.
tulip, ja die witte jurk is echt voor haar gemaakt hoor! Heel mooi. djmomo, van mij mag Z8 ook wel beginnen met de 50%!
*breek ff snel in tijdens mijn pauze* OTM wat geweldig goed nieuws. En dit soort vervuiling is toegestaan hoor. Geniet er van!!!! @wonderteam: beterschap meis. @DJmomo: hier ook al potje en ze gaat er zo nu en dan al op zitten en kondigt al aan dat ze "bah" moet doenze gaat nu nog met broek en alles aan dan op het potje zitten, moet nu maar eens gaan beginnen met blote billetjes er op te zetten als ze het aangeeft.
dj momo volgens mij stond ergens op hyves/facebook een reactie van z8 zelf dat ze deze week ergens gaan beginnen met de 50% maar geen specifieke datum. Ik kijk nu gewoon ff elke morgen. Van mij mag het ook beginnen.
bij ons net over de grens in belgie is een winkelcentrum met een studio 100 winkel, daar hebben ze ook een kleding en schoenenlijn met die figuren. En ik heb ze vorige winter ook bij, ik dacht, van haren gezien. Van die bolle sloffen waar de voet helemaal ingaat en dan op de voorkant een bumba hoofdje.
@debby ooh, ok, ik neem aan dat er een emailtje ofzo komt? @glimlachje, Sjaak is nog niet zo praterig, dus afgezien van wat geduw in zijn luier geeft ie nog niet veel aan. Maar mss wel aardig om hem voor het douchen/badderen ofzo er even op te beginnen te zetten. Had al wel brilverkleiner en opstapje in huis gehaald, maar da's echt nog te hoog (had begrepen dat kindjes echt met voetjes op grond moeten, omdat ze anders niet goed hun bekkenbodem ontspannen). en voor straks buiten enzo is potje wat makkelijker achter hem aan te zeulen natuurlijk
ah, ok tulip. binnenkort gaan we naar plopsa indoor coevorden, daar zullen ze ook wel een winkeltje hebben!?
@DJ momo... nou het begin is er, ook zonder praten kunnen ze eea aangeven. en idd. als het beter weer is, dan is een potje wel handig ja. Succes....
o ja wie weet, ik denk het wel. Ben er nog nooit geweest eigenlijk. Maar je wilde dus wel echt bumba sloffen??
dj momo ja in plopsa coevorden is ook zo een winkeltje. Ik hoop voor jou dat je er niet zo heel ver voor hoeft te rijden. Want het is wel aardig, maar niet waard om een uur voor te gaan rijden hoor. En vooral met jouw jongen. met die leeftijd kan hij maar in 3 dingen. Het is heel klein. Na 2 uur ben je wel uitgekeken, inclusief bomba show.