zag ook net een leuk jasje bij terstal maar hij is me iets te herkenbaar met de print dus dat doe ik maar niet hahahha z8 is uitgekookt
ze is nu 91 cm en 13 kilo. Ik bestel de bloemenjurk 104 even erbij en dan kan ik vergelijken en dan beslis ik welke van de twee maten terug gaat. De blauwe effen hou ik wel in 98, want die zit nu nog een beetje ruim.
Volgens mij is madelief begonnen met bevallen? Lees zoiets in een ander topic! Spannend.. Madelief zet hem op je kunt het!!
@ all dankjewel voor de leuke/lieve reacties op de foto! Ik heb intussen de maten ontvangen van het jurkje. Alleen de lengte veranderd, van oksel naar oksel blijft gelijk...zo even nameten bij R en dan de knoop maar doorhakken.....kheb het maar druk met R dr eigen shopsels
pfffffffff heb zo een zin hier iemand achter het behang te plakken... ze haalde net echt het bloed onder mijn nagels weg....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu zit ze weer lief als een prinsesje aan haar appeltje
Net keurig gebeld door CC, ze gaan de Emmeline shirts terug sturen naar PomPom want de hoofdgaten zijn veel te klein, en mijn geld wordt terug gestort. Netjes hoor, ik ben fan @mirell: ik heb aan 1 rol nooit genoeg bij die van mij, daar past ze namelijk niet achter
@jingels: zeker netjes! @Mirell: heel herkenbaar, ik zeg gisteren nog tegen mijn man dat ze zo lief is de afgelopen dagen en dat de ontzettend ondeugende fase geloof ik voorbij is, en ja hoor, dient die zich vanochtend in alle hevigheid weer aan natuurlijk....tekenen op de tafel, alle speelgoed door de kamer gooien, boterham niet opeten en alles op de grond gooien, ehm.... wat nog meer? Ik heb haar opgepakt en in bed gestopt *ja het was ook bedtijd hoor*
Minipubertjes...... ook hier erg herkenbaar, en weet je; Tis nog lang niet voorbij Soms vraag ik me af of wat stucwerk niet beter is dan een rol behang