Héhé ik heb besloten, de knalset wordt omgeruild voor maat 128. Dan valt het net tot op de knie en achter tot op de kuit. De wijdte blijft gelijk....pff wat een bevalling Iedereen nogmaals dank voor het reageren en meedenken!
hier ook... net in de supermarkt... maaaaamaaaa ik wil NU een craaaaacker..... de hele tijd... pfoe het is dat je niet mag slaan
Debby: En als je dan doet of je hen niet hoort, wordt het nog erger. Ik negeer ze compleet en dan lijkt het alsof ze gek worden! Maar het stopt dan wel sneller dan dat ik zou reageren. Ik kijk inderdaad al uit naar de échte pubertijd!
virginie o ik negeer het niet compleet hoor. Ik zeg gewoon, "je moet in de wagen, hou jij de boodschappen maar vast" "je krijgt nu geen cracker, thuis kunnen we wel wat eten" Maar die blikken van sommige mensen die je krijgt... had zin om iemand te slaan... Er was 1 vrouwtje die wel heel erg afkeurend keek. Toen heb ik gevraagd of ze het goed kon zien of dat ik even uit de weg moest gaan voor dr... toen liep ze snel door.
Debby: Eerst zeg ik het ook zo, dat ze tenminste weten dat ze niks krijgen, maar soms doen ze gezellig verder. En die blikken!!! Als dat op een slechte dag is, dan vraag ik vlakaf wat het probleem is. Draaien ze hun hoofd meteen weg.
Pcootje ja als de wijdte gelijk blijft is het wel een goede beslissing denk. Mirell, haha hoe is het nu met je prinses Ben ook benieuwd of emma dr cracker nog gehad heeft
@tulip; denk ook dat ik er goed aan heb gedaan. Hoe gaat het nu met jou, lukt het om het een plekje te geven?
@mirell, herkenbaar, rond 3,5 jaar was het hier ook een stuk heviger met vlagen. Nu is het gelukkig weer wat "relaxter" @Virginie, beterschap! Nou ik heb het vestje binnen en in het echt is hij nog leuker zal straks even een foto doen.
ze is weer heel lief ze zegt vanmiddag in de supermarkt tegen de slager mijn papa houd heel veel van ons. agh dan smelt je toch weer
Mijn C&O setje in mijn album. 3 kwart legging 98/104 valt als hoog water op scheveningen legging en dus nog lang. Maakt mij niet uit Want maatje kleiner gaat steeds strakker zitten. Vind het jurkje Hanna nog wel wat lang, soort pyjama...ach ze groeit nog dus dat scheelt. Vestje zit strak>!?! Ze mag niets meer groeien in de breedte en ik snap dat ze het model hem niet dicht gedaan hebben...