diddlemouse> o wat leuk zeg! Staat haar scheetig z8 sale...maaaannn ik heb gewoon GEEN e mail gehad. Thank god ik heb jullie hier virginie> tja is soms niet anders in het leven he. Deal with it... jingels> thanx! Maar ben een soms wat hypogonder kan beter niet alles weten. sweetbal> thanx tulip> hoop dat je volgende keer helemaal een heerlijke plak baby gaat worden dan. wonderteam> nee dat is niet niets. Oke zijn ranzige details maar ik heb wel een beetje een beeld.
Thx allemaal! @ Tulip, thx, wat lief! het is ook een heerlijk moppie hoor @ Lynn, nee die hing er niet meer, alleen deze (104/110) en nog een grotere (116 volgens mij). De leggings ervan hadden ze ook niet.
leuk diddl! just small nog gezien toevallig of ze leuke jongensjasjes hebben? Vast niet op gelet...? Hier vandaag bij de c&a geweest. Zag 2 van de jurkjes die ook online had gezien maar ik vond het toch tegenvallen. Niks gekocht.
Lynn gaat ie nog goed met je lijn? wat deed jij nou? ik wil morgen beginnen met weightwatchers boekjes weer ff de puntjes op de i deze jojo wil weer kilo of 7,5 eraf hebben pffffffffff blijft bij mij op en af gaan
Thx allemaal! @ Lynn, je kan hem altijd bestellen he @ Debby, idd niet op gelet. Voor meisjes hingen er bij bakkaboe nu wel zomerjasjes. Een witte en een blauw met witte stip, volgens mij zelfde model als vorig jaar de blauw met witte bloem. @ Mirell, heel leuk jurkje, vind hem in deze kleur denk ik nog leuker!
Diddle, il vind Beebielove ook heel leuk voor jongens! Ze hadden gave dingen in de collectie. Ik ben nu werken, dus kijk even stiekem vanaf m'n telefoon. Kan helaas geen afbeeldingen zien...
madeliefke; gefeliciteerd met Sep! wat een leuke naaam!! Diddle; Leuk geshopt! vind dat donkere jurkje echt leuk! heb er nog mee in mn handen gestaan.. toch maar eens gaan halen.. hihi.. uhm.. sorry heb niet alles terug gelezen, jullie kletsen echt superr veel!! phoeee
Leuke dingen Diddl! Mocht je die donkerblauwe bolero toch terugbrengen dan houd ik me aanbevolen @mirell, leuk dat Bomba jurkje!
Breekt even in* ik las een vraag van Debby en toevallig ben ik vandaag bij willemsen geweest en er hingen nog geen jongensjassen tussen. Wel een hele hoop andere leuke dingen. Gave bloesjes met korte mouw en leuke kleurtjes. Waren hier al een hoop maten tussen uit. Breekt weer uit en leest braaf mee om op de hoogte te blijven van de kortingen en acties.
diddle super leuk geshopt!! mirell leuk jurkje. vandaag ook de nieuwe kleding allemaal gepast zal zo ff fotos in album zetten.
mirell: Wat een leuk jurkje. En wat een heerlijk zomerfoto, krijg zin in de zomer!! Hier ook een jojo met gewicht hoor.