@iedereen: dank voor het medeleven, tja danique hoest zich helemaal krom maar rent nog steeds vrolijk rond...heb dokter gebeld moest opletten dan of ze niet weer kroep krijgt maar ik kon het volgens haar niet voor zijn, moest afwachten (en idd vrij nemen en voor morgen heeft mijn man vrij genomen) @Mirell: dankje! Heb jij die sunlight soap gewoon bij appie gekocht of moet je dat bij drogist halen? 92 zal danique idd wel passen als jij maat 98 hebt, is dat hier nog te groot! En ik ben inmiddels ook wel gewend aan het blote knietjes idee en ook Miekje zegt het, dus ik ga deze zomer maar voor wat kortere modelletjes dan...heb die bloemenjurk van Jottum ook in 98 gehouden, hopelijk zit ie nog goed van de zomer! Heb geen 104 besteld nu... @Sweetbel: leuk gehsopt meid!! @Virgienie: herkenbaar (jurkje s&d) ik weet ook niet of het mijn meisje staat daarom wel besteld want dat is de enige manier hoe ik erachter kan komen of het haar staat of niet toch... @wie vroeg het: heb dus dit besteld vandaag: Bekijk bijlage 224195 Jottum jurkje Bekijk bijlage 224196 s&d le chic jurkje
o ok... heb gewoon het gevoel dat er zooo veel been onderuit komt. Maar misschien heeft ze wel gewoon lange benen...
@Sweetbel, leuk geshopt! @Virginie, leuk setje en leuke schoentjes! @Mirell, dat jurkje staat gaaf! Ik heb ook voornamelijk jurkjes met die lengte. Ze heeft maar 2 jurken die wat langer zijn, ik vind het korter vaak wat pittiger staan om in jouw termen te praten ! @Lynn, leuk geshopt! Ik vind het S&D jurkje echt gaaf, maar ik doe ik niet, ik heb vorig jaar zoveel in die kleuren gekocht en hoe leuk ik het zelf vind, het staat mijn dochtertje toch niet zo geweldig.
zou die rode s&d le chic jurk emma staan? Vindt hem wel heerlijk fris. Aangezien ik nog met mijn waardebonnen van kleertjes zit zou die jurk me 4,93 euro kosten... maar ik twijfel omdat het bovenste deel wel een strak model is en hij dus vrij kort hoort te vallen...
@Debby: tja passen is de enige optie dan he? En met een bolerootje erover? Dan zou je het misschien wat strakke stuk verbloemen? Leuke blauwe bolero erop en blauwe legging eronder...
Ja, deze week waren er nog geen. Ik heb 86/92 genomen en was 14,95 . Ik verwacht ook niet veel van de sandaaltjes hoor, vond ze gewoon leuk en voor dat geld.. Is sowieso maar voor af en toe.
debby, bedankt, dan heb ik met mn oren gekeken denk. Heb heel die site al gehad, of is hij er maar tot 86??
Lynn: Er zijn echt prachtige kleertjes, maar die haar dan helaas toch niet staan. Dus inderdaad bestellen en passen. Bij mij is het probleem dat ik van verschillende stijlen hou. Ik hou van stoere dingen (die haar goed staan, omdat ze zo'n pittig meisje is), van Jottum-achtige jurken, en ga zo maar voort Het andere jurkje denk ik wel dat het Ella zal staan, is eenvoudig mooi!
Mirell: Vloeibare sunlight of de gewone zeep? Want met de zogezegde vlekverwijderaars lukt het niet altijd. En ik heb namelijk wél smeerpoetsen rondlopen!
@ Mirell het mimpi jurkje kan je die ook gewoon met een donkerblauwe legging dragen of is het mooier met de legging van Mimpi zelf?
ik ken het, hier staan drukke printen jurken bijvoorveeld gewoon niet mooi...eenvoudig staat eigenlijk altijd het leukst vind ik...