Ha, mijn moeder heeft geld gestort Feetje, heel leuk! vond de pasvorm alleen beroerd. Broek was veeeel te breed. Was wel een echt mooi setje, heel zacht en lief. Jammer.
mijn mannetje is echt een kleine dikkerd hoor!! Het is het tegenovergestelde van mijn meisje... Wat vond je verkeerd aan de pasvorm. Jij bent de kenner op jongensgebied..
Heb net ff gekeken en inderdaad, dat setje is het! (Iemand anders heeft het in 74 voor een ongeveer even oud meisje, weet niet meer wie dat was....) Tsjah misschien ligt het aan het model....maar vind het hier altijd zo raar staan als een rokje dan onder haar buik gaat hangen en dan wordt het voor zo lang, maar bij dr kontje gaat het juist omhoog.... En dan die gevoerde bolero (omdraaimodel? maar ik vind dat tijger spuuglelijk) daar kreeg ik dr handen bijna niet door de mouwen, die draaiden mee...... Dus qua maat leek Feetje een beetje te klein vallen. Vind je ook dat het klein valt? Heb verder nog best wat 86 voor de zomer/voorjaar hoor, maar Noppies bv ook allemaal 92 shirtjes. Dus zou de dingen van Feetje gewoon moeten zien dan. Vond wel leuke dingen op de webshop staan!
Oh, ja, mijn kerel is heel lang en smal. Die broek die gleed gewoon van zijn kontje af, zat ook geen trekkoordje of verstelbandelastiek ofzo in. Vond dat echt heel jammer. Bijbehorende tshirt en vestje zat wel goed.
"djmomo, nou wellicht ktijg ik hier dan morgen ook andere druppels "mariomama, ja hier haha. Fay heeft maat 74 van Feetje idd.
@mariomama, mm ja kan ik wel inkomen dat je dat zo ervaart. Vind het rokje juist wel lekker pittig zo. Maar shirtje heeft ze echt nog wel ruimte in. Ik vind feetje helemaal niet klein vallen, eerder wat breder en langer. En super fijn tricot wat goed rekt. Ik heb ook een setje van beebielove, en dat vind ik weer een stuk smaller vallen. Noppies zomer heb ik ook matat 92 van shirtjes voor dr liggen hoor, noppies valt weer wat smaller dan feetje vind ik. Maar ik heb natuurlijk het voordeel dat als de jongste het niet meer zo lang past, dat 1 van de tweeling het door kan dragen . Koop ik in de sale een setje van dezelfde lijn en kan het weer een ronde mee. Dus dat maakt de beslissing wat makkelijker hihi.
@wonderteam, mag ik vragen hoe groot je meisje is en wat ze weegt (ongeveer). Hier is ze van eind juni 2010, 80 cm en zoon 10,5 kilo.
ik heb mijn shopstop al verbroken hoor Mirell!! Het een superleuke link met bomba van vorig jaar !! leuke prijzen. www.Bomba.marktplaza.nl
Hier een meisje van 82 cm en ruim 11 kilo..... Dat verklaart natuurlijk het verschil in maat! @otm, ik vind Feetje juist inderdaad wel fijn materiaal hebben en weer een hele leuke collectie! Maar durf niet zomaar te bestellen, ik kijk dan liever even zelf in de winkel. Wel jammer he aan de ene kant als ze die babycollecties niet meer kan hebben! Ik vind de peutercollecties (die vanaf 92 gaan) vaak nog net iets te ruim. Valt ze er net tussen.....
@Debby: de 'banenjurk' is de jurk die model Super heet (blauw met witte banen naar beneden, jij had hem vorig jaar ook voor emma) @baccicolin-B heb ik hier ook altijd gaat snel over als ik dat spul heb. Maar mijn oordokter zuigt altijd eerst haar oortjes leeg voordat ik moet gaan druppelen. @miekje: shame on you @bijdrage in de jottum mp aankopen van papa gehad Ja zegt hij: wat wilde je nou kopen voor Danique Ik: ehm....ehm... ik heb het al gekocht hij weer: ja je moet wel wachten met kopen tot je geld hebt he??? Ik: ja je hebt helemaal gelijk maar....(*tien excusen later*) krijg ik toch nog een bijdrage van hem dus