Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja dat is de juiste term

het staat PITTIGER
    lang maakt inderdaad wat tuttiger

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    nee is niet wijd zoals jij gewend bent

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    de stukken zeep

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    gewoon hema of vend hoor!

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Kleertjes waren gister binnen gekomen, ff gepast maar vondt de jurkjes er nu al vrij kort uitzien dus toch maar een maatje (86) groter besteld. BFC blazer maat 80 valt wel goed op maat denk ik want die is nu nog iets te groot.

Zag weer leuke kleertjes voorbij komen, leuke jurkjes van Bakkaboe (Bussum) was er 2 weken geleden toen hingen ze er niet.....kan dus weer langsgaan hahaha.

Super die jurk van S&D Le Chic, vindt ´m niet te kort hoor, precies goed juist.

Zo veel van Z8 geshopt zie ik, heb ook nog ff gekeken maar het setje wat ik wilde was er niet meer.

Blazer: Babyface Vest 2108402 Cerise - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online

6. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Lynn..een zieke danique ..beterschap
    @miekje..ook beterschap
    @mirell..waaaaaaaaauw, vooral die sd jurk

@roze jottum jurk: heb m hier ook, heb alle drie de kleuren.

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Jingels, ik ga hem zeker kopen hoor, ligt al helemaal in de planning ;)
    Maar ik zit te denken om het shirt 104/110 te nemen en het rokjes 92/98.
    En zeker na jou verhaal denk ik dat dat de juiste keuze is.
    Lisa is best slank dus rokje wordt snel te wijd.
    Lisa is nu precies 1m en 13,6 kg.

@ Lynn, hmmm dan ben ik toch bang dat de 92/98 in het najaar nog te groot zal zijn voor Lotje. had ik toch voor de 86 moeten gaan.
    Voor welke jongste bedoel je ;)
    Lot neem ik aan, heb nl. ook 2 setjes voor de beeb meebesteld.
    maar voor Lot heb ik dus datzelfde rokje als jij en dan met High school shirt (niet leuk) maar daarover komt dat grijze blazertje. En dan dus die blauwe trenchcoat.
    Ik zag dat mn bestelling al verzonden is, dus dat is lekker snel.
    Ja, denk ook wel dat dat Jottum jurkje hard zal gaan, bestel hem volgende week ook gelijk. (Ik heb vanmiddag al een lijstje zitten maken wat ik volgende week allemaal ga bestellen ;))

Knuf voor je meisje!!

@ Mirell, S&D jurkje vind ik ook echt geweldig!! Is ook wel echt een Lisa jurkje. Vind Amy-Lynn en Lisa wel een beetje hetzelfde type qua jurkjes.

@ Miekje, ook voor jou meisje beterschap!!
    Rot is dat dan met je werk he.

@ Sweetbel, heel leuk geshopt!! Die bakkaboe dingen hebben ze hier weer niet.

@ Virginie, leuk!

@ pcootje, he bah, rode hond...
    Verkoopt het hier op ZP ook nog een beetje, je kleertjes?

@ Debby, ik denk zeker wel dat het S&D jurkje ook leuk bij Emma zal staan!

Ik ga volgende x ook maar eens met sunlight zeep aan de slag.
    Ik ben zo slecht met vlekken!

8. tulip

tulip Niet meer actief

nog even een vraagje, denk dat ik bij lynn moet zijn, hoe valt loff? Ik heb 1 jurk, die valt netjes op maat, maar hoe zit het bij rokjes bv??

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @diddle: nee ik bedoel natuurlijk voor de beeb: ik wil het zien hoor wat je voor de beeb hebt besteld hihi! Klinkt ook gaaf wat je voor Lot hebt, ik heb ook bericht gehad het komt morgen al en joehoe dan is mijn man thuis dus wachten er savonds twee pakketjes op mij!!
    Roze jurkje kan je ook bij humpy of bij Laurakinderkleding bestellen trouwens.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    welk model rokje wil je? de wijdere rokken vallen heel groot, de sporty skirt model valt klein.

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland

hahaha echt????

12. tulip

tulip Niet meer actief

o een wijde eigenlijk. Wat voor maat zou ik dan moeten hebben?? Ik heb een jurkje 92 en die zal deze zomer net kunnen nog.

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik vind die jurk van je meisje super, Mirell. Zit perfect! Hou voor de zomer ook niet zo van die te lange jurkjes.

Verder leuk geshopt allemaal!

Ik heb de jurkjes van C&O teruggestuurd, en 2 jurkjes voor teruggehaald.
    Deze:

Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Girls :: Kleurgroep purple :: babet purple

en deze, zowel voor mn oudste als jongste. Alle twee dezelfde, wel leuk voor een keertje.

Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Girls :: kleurgroep cobalt :: hanne cobalt

Nu ben ik wel klaar met C&O, heb alle kleurtjes nu zon beetje voor mn oudste. Totaal 7 jurkjes :)

14. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Yep....

####strompelt weg om zich in een hoekje dood te schamen...####

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Haha, lekker bezig Loesjuh!

@ Lynn, ohh voor de beeb!
    Ik plaats wel een foto van mn hele bestelling als ik het binnen heb.
    Moet morgen werken dus weet niet of ik dan al heb.

Thx voor de andere 2 sites.

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @loesjuh, leuk! Gelukkig dat je de andere jurkjes zonder zakje mocht terugsturen! Ik hoop dat het model Babet iets is voor jouw meisje, want ik heb 'm juist niet genomen omdat ik 'm er zo wijd uit vond zien bij de mouwen.

Haha, 7 jurkjes al :) Dan doe ik het nog netjes met de drie setjes voor mijn oudste en 2 jurkjes voor mijn jongste :D Ik heb nog wel meer op het oog. Vond de serie met de gekleurde ruiten ook verrassend leuk in het echt! De kleur roze is ook erg mooi, dus er komt nog wel wat bij ;)

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Loesjuh: 7 setjes toe maar :D haha de hele collectie!

@glimlachje: nee hoor nergens voor nodig, ik ben ook zo iemand die rustig 3 keer hetzelfde jurkje koopt hoor ;)

@diddle: ben benieuwd!!

@tulip: tja danique past nu ook jurk maat 92 van loff maar rokje 92 (wijde rokken) zijn echt nog veel te groot, die kan ze pas met een beetje mazzel het najaar aan, heb je een linkje, dan kan ik wel een beetje inschatten hoe het valt? ik heb meerdere rokken (gehad) van lofff)

18. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, even inbreken, maar ooit heb ik hier een kortingscode gelezen van 20% bij Kleertjes.com. Heb me ook aangemeld bij de shopaholics, maar weet iemand of zoiets vaker is? Dan ga ik nu niet direct al teveel inslaan................. Super mooie kleren zie ik hier trouwens vaak voorbij komen, reageer nooit, maar spiek wel regelmatig eventjes

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb die babet wel in 86/92 genomen, ziet er idd wel wat wijd uit maar ik hoop dat het meevalt.

Ja erg he, maar ik heb niet allemaal dezelfde printjes zeg maar. Alleen de Hanne en Feline met sterren, maar die vind ze ook helemaal geweldig.

20. tulip

tulip Niet meer actief

ja, ik zoek even lynn.

Deel Deze Pagina