Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat lekker Mirell!

Wij waren ook blij en uitgerust! Onze dochter wordt ongeveer 3/4 keer per nacht wakker. Vannacht heb ik haar om 1 uur haar speentje gegeven, en daarna werden we om kwart over 7 wakker, haar gepakt, en hebben geslapen tot 8 uur. Superluxe voor ons!

2. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@kindjes die doorslapen...dat zie ik de mijne voorlopig niet doen. elke nacht minimaal 2 keer huilend wakker! en om 6 uur klaarwakker en echt met geen mogelijkheid nog in eigen bed of ons bed zover krijgen om nog ff te liggen.

Net een weekendje weg geboekt...wordt hier ook eens tijd dat we weer geliefde zijn ipv mama en papa... pff! Kleine gaat naar oma voor een aantal dagen en wij hebben even een paar dagen voor ons samen + weekendje weg.

En om dat te vieren heb ik wat geshopt voor de kleine....van jottum winter!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuk Glimlachje! Lekker een weekendje weg!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    @Glimlachje, leuk geshopt! Lekker hoor er samen even uit. Ik had het er over met mijn man dat wij ook maar eens een weekendje weg moeten zonder de kinderen, dat is serieus al 4,5 jaar geleden voor het laatst geweest. De oudste is wel makkelijk, maar de jongste houdt totaal niet van logeren, dus ik denk dat ik maar vraag of een opa en oma (ze heeft 3 paar en nog een jonge overgrootoma) hier komen logeren.
    @Doorslapen, de oudste met 3 maanden en de jongste met 7 maanden, maar die heeft nog wel eens periodes dat hij vroeg wakker wordt, meestal rond oktober ofzo en als het dan net goed gaat wordt de klok weer een uur verzet en zijn we gelijk weer terug bij af ;), maar verder mag ik niet klagen.
    @OTM, wat heerlijk dat ze mee naar huis mogen! Oh, wat zul je het druk krijgen, wel bijzonder hoor een tweeling, heb je wel familie of vrienden die je af en toe kunnen helpen?

Ik heb nu al een tijd niet geshopt, vind ik wel goed van mezelf.
    Vandaag het huis een grote schoonmaakbeurt gegeven, deze week schoolvakantie gelukkig, dus ik hoef niet om kwart over 8 met 2 aangeklede kinderen op de fiets te zitten, heerlijk.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

o ze slaapt hier ook wel door hoor. Behalve als ze ziek is. Zou me slopen glimlachje. Zeker met me werk erbij :-s
    Leuke dingen zeg. Vind die bloemen heel lief maar ook wel een beetje stoer.

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ doorslapen, dan hebben wij mazzel 2 kids in bed om 19.00. T wakker om 6.30 en dan terug. S om 8.00 wakker. Tussen ons in en wij om 9.30 wakker. Bijna elk weekend.

7. Sweetlakecity

goffer...damn..breekt me kies af?!?!
    Ik ben al zo poeperd wat betreft prikken en zal nu echt eraan moeten geloven dus...hij zit ver achterin :-s Oneeeee....

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Pfff. Lees (bijna) allemaal heerlijk lang slapende kindjes hier.
    Nou hier is het elke ochtend voor 6.00 feest hoor.
    Uitslapen staat echt niet in hun woordenboek.
    Slapen met Lisa gaat gelukkig weer stukken beter als een paar weken terug.
    Nu wordt ze gewoon 3/4 x per nacht wakker ;)

@ SLC, ohh wat erg, sterkte!

@ Glimlachje, kleertjes zijn niet helemaal mijn smaak.
    Maar lekker zeg een weekendje samen weg!

@ Jo79, lekker even een relaxt weekje dus!
    Lijkt me ook best een gedoe idd, elke ochtend op tijd op school zijn en dat heen en weer geren :D

9. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @glimlachje, leuk die harembroek van Jottum. Is het blauw of zwart?

@sweetlake, balen dat je kies afbreekt :( Zonder verdoving geen optie?

@all, is er iemand die toevallig bij Happybee ging bestellen? Wilde een badpakje bestellen maar om voor 1 ding 4 euro verzendkosten te betalen is een beetje overdreven. Dus als iemand toch al ging bestellen en voor mij mee wil bestellen??

10. Sweetlakecity

zo79> ik merk dat deze oude dame..haha hoe ouder ik wordt hoe meer pijn het gaat doen. ?!?!
    Bizar...maar hij zit nu zo verstopt. Vorige x ook zonder verdoving laten doen maar hij zat toch op me zenuw hoor.
    Maar laat het hem eerst bekijken. Hij zit zegt maar als enerlaatste kies boven in. Dan de achterkant af gebroken. En daar boven op zit al een vulling.

is gewoon bagger...alles komt opeens samen he. Belastingdienst gedoe...dan me kies...morgen moet ik naar barendrecht. Vergadering:$ vanaf sweetlake...zucht. Hoop dat die snelwegen een beetje rijden. Heb een uur de tijd om er te komen.;)

11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @diddl, binnenkort zal je er toch echt aan moeten geloven met het heen en weer gerace naar en van school ;)

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Glimlachje: Dat shirt vind ik erg leuk!!

Jo79: Nou geniet lekker van je vakantie, hier hebben ze pas volgende week vrij

sweetlakecity: Balen van je kies. Hier ook gehad 2 weken geleden was vorige week langs geweest. Morgenochtend gaan ze hem trekken (verstandkies) hopelijk val het mee.:);) En nog een gat vullen pff het wil wat die kiezen van mij.

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sweetlake, hmm ja, dan is een verdoving misschien toch verstandiger. Sterkte!

@diadeem, ook sterkte met het trekken en vullen!

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja, ik weet het. En na een paar weken ook nog met een beebje erbij ;)
    Maar het lijkt me ook wel heel leuk hoor als ze echt naar school mag :D

15. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halloo allemaal!! Daar ben ik weer!
    Vandaag super dagje gehad met mn meisjes! Ik zie het helemaal zitten! Kom maar op :D:D.
    Ennuh over doorslapen gesproken, ze hebben de meiden op 7 voedingen van 55 gezet. Laatste voeding 12.00 en 12.30 en de volgende om 6.00 en 6.30! En ze hebben geen kick gegeven!
    Hopelijk blijft dat zo :D!!

*emo-modus aan*
    Verder bedankt voor alle lieve reacties!! Ik vind jullie allemaal lieverds! Heb zelf de afgelopen tijd weinig kunnen reageren, maar ondanks dat blijven jullie me steunen! Dank jullie daarvoor! beetje sentimenteel (maar dat mag als kraamvrouw :D:D)
    *emo-modus uit*

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    weet iemand of de zomercollectie persival en just small al in devwinkels hangt? Ik moet er best ver voor rijden dus ga liever niet voor niets

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow otm, mooi afgerichte meissies krijg je morgen mee naar huis!
    en slc, succes met je kies.

kent iemand no tomatoes? vind het wel geinig spul geloof ik.

18. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @diddl, is ook zo leuk als ze naar school gaan. Weer een hele nieuwe fase :) Met de baby komt het ook helemaal goed hoor, die gaat gewoon mee in het ritme ;) Hier zat mijn oudste net een paar maanden op school toen de jongste werd geboren. Was even zoeken naar een ritme maar ging eigenlijk best snel! Moet wel zeggen dat mijn oudste overbleef op een aantal dagen, dat scheelt weer behoorlijk met plannen!

@otm, wat heerlijk dat het zo goed gaat met je meisjes. Laatste voeding om 12.00/12.30 en dan de eerste weer om 6.00/6.30 klinkt heerlijk! Kan je mooi een flink aantal uur slaap pakken!

Hier heb ik gisteren alvast zomerschoenen gekocht voor mijn jongste dochter. Deze van Clic: De mooiste bandschoentjes voor meisjes koop je bij bengelkinderschoenen.nl of in onze winkel in Barendrecht De bloem is in het echt een stuk platter hoor, hij lijkt nu zo volumineus maar dat valt dus in het echt wel mee ;)

19. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    O ja, en nog een paar laarzen voor nu gekocht omdat haar huidige laarsjes krap aan zijn. Waren nu voor de helft van de helft. Kostten ze maar 22,50 :)

@sidmick, hier hangt al een gedeelte, maar ze zeiden dat ze nog veeeel meer achter hadden staan wat nog uitgepakt moest worden!

20. tulip

tulip Niet meer actief

jep, ik heb al verschillende dingen van persival gekocht. Foto's in mn album:D en ga nog wel meer halen. Maar er is al genoeg.

Deel Deze Pagina