Helemaal gaaf Diddle: ook mijn smaak! Ik heb van de nieuwe collectie z8 het hartjes shirt besteld, want die vliegt de winkel uit, en zal er in de sale wel niet meer zijn...heb ook het sporty blauwe rokje meebesteld voor eronder.
Ik heb goed geshopt!! vond de v&d tegenvallen. voor de blauw/wit liefhebbers veel keus. Benneton is bij ons maar heel klein en dus 1 fuchia shirt je geshopt. jassen zijn wel erg leuk! Ik heb de fuchia roze jas van de folder. Ik heb een petit louie jurk gekocht. voor mezelf een knalroze blazer... o,ja en 2 voorleesboekjes. Ben te lui voor de bieb, dus koop altijd maar kinderboeken. Bekijk bijlage 225098 Bekijk bijlage 225101
Dj momo, ik heb ook geliked! Schattige foto. Diddl, wauw, wat een tafel vol! Zal leuk staan, alle meiden in dezelfde lijn! Lynn, ik vind dat shirtje met die hartjes ook erg leuk!! Dat rokje ook overigens, maar ik heb met mezelf afgesproken dat het nu even genoeg is. Volgende maand mag ik nog de Jottum jumpsuit kopen met de 20% bij Kleertjes haha, en dan is het genoeg. Zeg ik heel stoer... Miekje, leuke dingen! Gaaf kleurtje, die jas.
@ diddl, leuk geshopt!! heerlijk los gaan voor 3, maar dan moet je ook spreiden. Bah ben door je aangestoken. Binnenkort moet ze samen op de foto voor KDV en wil ze dus ook wat meer gaan matchen.... Merk dat ik al wat shirt voor T koop, die bij de kleding van S matcht.. haha en niet andersom
Ik heb wat sale gekocht: rokje bengh: Bekijk bijlage 225125 3/4 broekje moodstreet, maar weet niet of de maat goed is, dus even afwachten. Bekijk bijlage 225126
super leuk! Z8 is echt gaaf deze zomer (opnieuw!!) ik heb ze in het echt gezien. te leuk! Vind je andere dingen ook leuk zeg. Woensdag kies bij de tandarts...en hoera de belatsing klopt weer!
@ Miekje leuk geshopt zeg! Lekker vrolijk!! @ Diddle ook leuk!! Jeetje 3 meiden om voor te shoppen!! @ Otm hoe is het vandaag gegaan met je 4 meiden thuis? @ Lynn leuk geshopt zeg! Hartjes shirtje heb ik hier ook is erg schattig! @ Dj momo heb ook geliked!
@ Lynn, leuk allemaal! Dat hartjes shirtje heb ik in maatje 56 @ Miekje, heel leuk, vooral dat jurkje. @ SLC, sterkte woensdag. En thx allemaal, ben dr ook blij mee. Ik zat om 6.30 te shoppen, dat is dan weer een voordeel van altijd vroeg wakkere kindjes Hoe zit dat eigenlijk met die 20% sale van kleertjes, begint dat ook snachts?
He allemaal! Even een berichtje vanuit een huis vol met meiden hihi! We hebben de meisjes vandaag opgehaald! En het gaat gelukkig erg goed! Wel spannend zoon eerste nacht.. maar komt vast goed! We hebben een fijne kraamhulp (couveuse nazorg) die morgen en woensdag er de hele dag is! Ze hebben vannacht weer geslapen van 12.00 tot 6.00 dus ook dat lijkt goed te gaan. Bestelling z8 ook binnen, is erg gaaf! Ik had de jas in het roze voor J. een tuniek/jurk roze met blauw ook super leuk! En van de zomer 2011 collectie het witte strokenrokje en een roze jurkje. Ik ben er blij mee! Maar heb ff geen zin om foto's te maken hihi. @diddle leuk geshopt van z8! Je hebt je nog goed ingehouden hihi! @lynn, ook leuk setje van z8! Bengh en moodstreet is niet mijn smaak, maar wel helemaal Danique! @miekje bloemenjurkje vind ik erg leuk! Helemaal mijn ding! Jas is die van Frendz? Ziet er chique uit!
*zwaait even vanuit het kraambed naar alle meiden en neemt zich voor om snel weer uitgebreid te reageren!* Ps. OTM, wat ontzettend fijn dat je meiden thuis zijn!!
*zwaait even terug naar madeliefke in haar kraambed* Hoe is het bij jullie? Een beetje aan het genieten van je kleine manneke? Hoe gaat het met je eigen herstel? Hopelijk gaat het goed met jullie! En hoe vind Puck haar kleine broertje? Hier zijn de meiden helemaal weg van "de baby's " haha. Valt niet mee om ze langzaam te laten wennen thuis. Maar we moeten onze weg nog een beetje vinden.