@ Madeliefke, hoe gaat het met jou en je keine mannetje? Puck al een beetje gewend? @ OTM, echt super hoor dat het zo goed gaat! Heerlijk!!
Lieve dames! Hoe valt z8 eigenlijk.. ik had al begrepen dat de leggings ruim vallen.. Maar hoe zit het met jassen en shirts? Ik wil naderhand ook nig iets uit de sale alvast voor de winter. Mila is nu ongeveer 78 cm. Voor de zomer heb ik maat 80 voor rokjes en broekjes en 86 voor shirtje en jurkjes..
djmomo, sorry heb geen facebook diddle, jeetje leuk geshopt hoor, passen ze ook leuk bij elkaar weer lynn, o dat hartjesshirtje is idd super leuk. En dat broekje van moodstreet ben ik helemaal weg van. OTM, fijn dat het allemaal zo goed gaat meid! Wat een rijkdom voor je man, 5 vrouwen in zn leven en van alle 5 is hij (voorlopig) de belangrijkste bah, voel mij echt grieperig, en morgen de optocht hier, maar vroeg naar bed, want die wil ik toch echt niet missen.
z8 jassen/blazers/vesten vallen klein leggings groot rokjes normaal jurkjes normaal tot klein (kort met name) shirts normaal tot ruim
Ik vind Z8 groot en wijd vallen. De shirts/jurkjes/rokjes iig. De blazers vallen juist klein (zeker een maat kleiner) Lot is nu 80 cm maar 86 aan jurkjes en shirtjes is echt nog veel te groot voor dr.
OTM, geweldig 4 meiden in huis! * ziet het al helemaal voor zich, naderhand één slaapkamer met 4 bedjes zoals je vaker in films ziet.. Zwijmelt verder * Geniet nog lekker van je mannetje madeliefke! Gaat alles goed met Sep en grote zus Puck?
@ OTM, fijn zeg dat je grote meiden zo goed op hun zusjes reageren! Lot heeft het nu eindelijk ook door dat er een baby in mn buik zit en dat ze er een baby-zusje bij krijgt
diddl geen idee of dat ook s nacht begint. Ik zit te twijfelen over een paar dingen met kleertjes. Maar ik zou het ook zo voorbij kunnen laten gaan... zou het ook op sale artikelen gelden?
Lekker geshopt allemaal.ik kan het niet zien. Zit op de telefoon. Internet op d laptop heeft een storing. De kortinv bij kleertjes begint ook snachts en geld ook op afgeprijsde artikelen. Otm,fijn,dat de meiden thuis zijn. .
Thx Shannen! Ik wil 1 jurkje persee hebben, de rest is leuk meegenomen. Weet niet of ik met dta jurkje ga wachten tot die korting, maar heb hem nog op 2 sites in haar maat gevonden dus misschien dat ik het erop gok.
Hier hebben we het ook steeds vaker over een tweede... Lijkt me zo leuk, twee van die moppies! Helemaal met al het babygeluk hier kriebelt het. Maar helaas, moet eerst afstuderen, voor we er weer voor gaan. Gelukkig wel weer een tentamen gehaald, dus weer n stapje dichter bij de droom! Oeh, kleertjes sale ook al snachts! Denk dat ik mn wekker zet . Nee hoor, maar wil wel heel graag wat dingen hebben!
Ja dat heb ik ook Diddl. Heb de jumpsuit ook al gezien in een winkeltje in Alkmaar en op een andere Internetsite, maar hij kost 80 eur0. Met die 20% en mn waardebon wordt het een stuk leuker! Wat heb jij op het oog?
sweetbel, wat voor studie doe jij? en ik wil bepaalde shoesme's, de 20% korting bij kleertjes zou dus leuk zijn. alleen hebben ze die kleur daar niet
gaaf zeg!!! hier voor mezelf ook op verlanglijst een knalroze blazer en dan zelfde kleur ballerinas erbij kleur is helemaal HET deze zomer het mag weer knallen!!!!