Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sidmick, nog gefeliciteerd met je zoon!

@dramaqueentje, leuk setje van Noppies. Wat lief van je vader :)

@diddl, superleuke dingen van Z8!

@miekje, leuk geshopt!

@lynn, ook leuk geshopt. Hartjes shirtje van Z8 is echt leuk. Rokje is er heel leuk bij denk ik.

@sweetlake, succes woensdag bij de tandarts

@otm, fijn dat alles goed gaat thuis :)

@madeliefke, *zwaai* hoop dat je lekker aan het genieten bent!

@tulip, beterschap, hoop dat je je morgen wat beter voelt!

@ise, fijn dat het beter gaat met je meisje!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    8 maart slc weet de code,

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Van deze dingen 86, maar is pas voor het najaar/winter.
    Nu is het nog te groot.
    Voor vd zomer heeft ze maat 80 van Z8.
    daar had ik eerst ook 86 van besteld maar moest het echt terugsturen want veel te groot.

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Zo79, wat toevallig, leuk!

Nu ga ik echt!

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

in ons shoppertopicje staat hij en bij gratis en aanbiedingen daar heeft iemand ook hem al gevraagd.

(vond hem hier ook via iemand anders. Thanx nog :) )

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Ook hier nog veel bij te lezen, maar wilde even zeggen dat ik er weer ben! Het was heerlijk in Eilat en we hebben lekker alle leuke zomerkleertjes aan kunnen doen. Hier zie je E in de Bakkaboe jumpsuit (haarbandje & legging H&M, schoentjes V&D) en in een rood H&M shirtje met wit Lief! rokje.

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @mariomama: schattig hoor!

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kids waren trouwens bij lange na als beste gekleed! De arabische en joodse kindjes droegen allemaal joggingpakken, niet eens matchend (donkergroene broek, blauw-rood gestreepte trui) mét mickey mouse ed en vaak twee maten te groot, pijpen omgeslagen en verwassen. Onze blonde kids werden dan ook vertroeteld door iedereen :) Ik heb ze 1 keer (shabbatsmaaltijd) echt ge-updressed maar verder was gewoon casual zoals hierboven al veel mooier dan alle andere kids, dus ik vond dat wel best zo ;)

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, lekker dan. nu wil ik ook een meisje :(

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mariomama: mooie foto's en je meisje zag er super uit! Kan me voorstellen dat je kindje het best dressed was! Zelfs hier in Nederland gebeurd dat bij ons vaak al een beetje als ik dan naar andere kindjes kijk. Maar zo op vakantie valt zeker op hoor!

@met dank aan futuremama ;) :D heb ik toch ook het groene z8 shirtje geshopt. ik ben naar h'sluis geweest om te passen en Danique kan dat groen dus prima hebben. Heb ook het strakke rokje gepast en die staat toch leuk! Heb hem ook in roze gehaald. setjes worden dan: groen shirt-blauwe rokje-legging en hartjesshirt-roze rokje-legging. Deze twee setjes zijn ideaal kdv-speel-zonnige dag setjes dus ben er wel blij mee, ookal is het misschien niet helemaal Danique style ;)

@zo79 en Diddle: in H'sluis verkopen ze nu ook Quapi en Porto azul en Baker Bridge!!

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Lynn, foto!!!!!

Mariomama, leuke setjes! Ik hoop vandaag even naar brouwers te kunnen, want ik wil die jumpsuit ook erg graag maar hadden ze hier vorige week nog niet.. ik loop elke week ff binnen daar ze zullen wel denken hihi

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @ise: moet even wachten tot ik de bestelling van kixx binnen heb, want dan kan ik de setjes compleet maken voor foto. Nu heb ik alleen groene shirt en roze rokje in huis haha en dat matcht niet zo ;)

13. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind dat onzin hoor! Danique staat z8 ook mooi! Maar dan casual.
    Chique staat haar mooi! Maar stoer staat haar ook erg goed..
    Ik ben niet zo van vast pinnen op de stijl van. Ik koop en draag waar ik zin in heb.
    Soms chique, maar ook casual.

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ben ik met je eens hoor :D
    Maar z8 valt niet echt heel erg binnen het meeste wat ik voor haar koop, maar ik vind z8 danique wel heel leuk staan. Ik koop z8 al vanaf de geboorte en ze krijgt dan ook altijd wel veel complimentjes als ze zo'n setje aan heeft!

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    O, goed om te weten, thanks!
    Klinkt erg leuk wat je gekocht hebt.

@mariomama, ziet eruit alsof jullie het heerlijk hebben gehad, leuke foto's :)

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    schattig zeg!
    en l;ekker gehad?
    voore herhaling vatbaar eilat?

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Lynn, wil wel zien hoe dat rokje valt..:)

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Als ik het binnen heb volgt een foto, hopelijk morgen al!!;)

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ mariomama, ze zag er prachtig uit dus kan me voorstellen dat ze opviel tussen de rest!

@ Lynn, idd handig te weten!
    Op de rijkstraatweg bedoel je toch?
    Je hebt zeker niet heel toevallig gezien of ze daar dat setje van Porto Azul hebben wat Jingels vd week liet zien?
    Klinkt leuk wat je weer allemaal geshopt hebt!

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    't Paddestoeltje heet die winkel, zit naast dat hele kleine kinderschoenenwinkeltje in iets wat de passage heet :D

Porto azul set die Jingels had hing daar niet, wel het jurkje met de hart voorop (die ik wilde maar 92/98 is dus nog veel te groot voor hier) en een d.blauwe bolero in 2 modellen en een gesteept hemdjurkje in 2 verschillende kleuren en dat shirtje met hart voorop in het wit hing er wel.
    deze ook Rok Sabrina fantasie Wit/navy medaillon (Porto-Azul) | Meisjes | classicclothesforkids.nl en deze dus Porto Azul T-shirt fantasie Brendaly

Deel Deze Pagina