en dit is vorig jaar ,hier kun je toch duidelijk zien dat ik heel wat dikker ben Bekijk bijlage 225510
@ Debby heb ook echt diep respect voor jou je bent zo zelfverzekerd wou dat ik dat een beetje had!! @ rest ik heb hier wel een mtje 38 maar ga ook echt niet in bikini heb een maanlandschap op mijn buik staan waar je eng van wordt!! Schaam ik me ook voor!! Met kleren aan zie je niks maar die bikini mij niet gezien!!
@ wonderteam toch vind ik jou echt niet dik hoor!! Was na Mila en eef de zwangerschappen ook aardig wat aangekomen had mtje 44 erna maar geef mijn lichaam een 1/2 jaar en ik zit weer op mtje 38.. Nu hopen dat dat zo blijft..
@futuremama, ja dat zeggen heel veel mensen in mijn omgeving ook. Toch ben ik op die foto met Mason 89 kilo en ik ben 1,67
@ wonderteam!! goed hoor dat je de discipline hebt om weer af te vallen. ik moet ook maar weer eens een keer. @ future maat 38 is voor mij een droommaat. Ga ik niet halen. maar ben ook 1,80 en vrij grof van bouw. Ik ben nu na de bevalling van T aan het aankomen. Tijdens een zwangerschap kom ik echt weinig aan. Dus ik heb de rem er ook weer op staan. Geen frisdrank en geen snoep. chips voor mijn partner die ik niet lust. Het scheelt dat ik veel snoep niet lust, dus dan krijgt mijn partner dat..
respect voor jullie afvallers! Ik snap het uiterlijk telt maar het is ook het innerlijk he. Jullie partners zijn nog bij jullie en houden van je. Lijkt me ook heel belangrijk. Dik ben ik niet dun ook niet...weetje maatje wonderteam nu. Daarom dacht ik huh?? Moet echt wat van jou af? 1 meter 74 en ik weeg 70 kg. Vind het mooi. Zou me buik wel wat strakker willen hebben en dat was net zoals jij eerst. Maarja ho even het is wel de villa van mijn prachtige dochter! Maar zumba here i come..moet nog steeds naar de les...eerst me korfbalseizeon afmaken
@ Miekje maar aan jouw foto`s te zien ben je toch niet dik! Maar als je niet lekker in je vel zit erdoor.. Hier een hele discussie met mijn dochter ik liet de jurk zien die ik besteld heb voor haar verjaardag nee die wil ze niet dat is geen feestjurk ze wil deze: Nou ik weet het niet hor..
gelijk heeft ze! Hahahaaa als je kinderen de keus laat gaan ze liever als prinses. Als ik haar hier de keus laat gaat ze in haar assepoester jurkje.
@ Slc hahahah idd is wel waar ja maar deze is gewoon van Mimpi zelf hoor.. Ik kijk wel als die andere jurk binnen is hou ik hem gewoon en anders gaat ze haar vader maar lief aankijken.. Maar dan moet ik ook weer iets anders voor Eefje wil ze allebei een beetje hetzelfde!!
@ future, Ik vind die mim-pi jurk ook erg leuk! je hebt het shirtje van die lijn toch al voor Eef. Dan neem je het rokje erbij en dan ben je klaar!!
@Future, allemaal leuk spul geshopt zeg! @Gewicht, ik moet ook wel wat afvallen, maar zal met 5 kilo al tevreden zijn, moet alleen weer even de discipline op weten te brengen. Ik heb nu maat 40-42, maat 40 vind ik wel prima.