Nee shirtje is voor Mila en die vind ze prachtig!! Echt een doosje!! K kijk wel wat ik doe! Nu in de auto mijn salontafel ophalen!
Mariomama, leuk geshopt, en de fotos van je vakantie zijn ook heel leuk! Heb nu zoveel zin in de zon! Future, gaaf!! Wat zullen ze er mooi uitzien! Haha, wat grappig dat ze een andere jurk aanwil. Ze heeft wel een hele leuke uitgezocht. Gewicht, ik zou ook wel willen afvallen, maar ben er echt te slap voor. Neem het me elke ochtend voor, en een uur later ben ik het alweer vergeten. Straks ga ik lekker veel fietsen met mn kindje (heb vorig jaar een bakfiets gekregen voor mijn verjaardag), dus hoop dat dat helpt! Wonderteam, lief dat je voor me wilt kijken! Nog kleertjes besteld gisteren om te vieren dat je man weer een baan heeft?? Ben net wezen zwemmen met mn dochter en een vriendin met haar zoontje. Ik verbaas me echt over hoe sommige mensen hun kinderen erbij laten lopen, verwassen kleding, echt zo zonde! Nou, ik ga snel een was erin gooien etc. Moet vanavond weer werken, geen zin in!
Future, leuke dingen heb je geshopt! Dat grijze mimpi jurkje, voor wie heb je die besteld? Haha en die roze mimpi jurk is wel een echte verjaardagsjurk hoor! Hoe is het trouwens met je, voel je je weer wat beter? Gewicht, hier ook buikvet overgehouden aan de zwangerschappen, ongeveer een kilo of 5.. Maar om nou plaatselijk 5 kilo af te vallen, dat gaat vast niet lukken.. Wil het wel heel graag en zal binnenkort een poging ondernemen
Hier ook goede ervaringen met sb, ben er al 3 keer 10 kilo mee afgevallen en dat ging best makkelijk (net voor mijn bruiloft en na de geboortes van de kinderen). Ik vond het juist handig dat Sonja bedacht wat er gegeten werd, en je kon altijd een dag wisselen ofzo. Nu ben ik op zich maar een kilo of 5 te zwaar maar probleem is dat het allemaal buikvet is. Dus ik zou naar de sportschool moeten maar dat is lastig omdat ik onregelmatig en heel vaak 's avonds werk. Bikini: dat doe ik ook niet meer maar ook vanwege striae, badpak gaat nog wel Ik eet trouwens heel regelmatig en best gezond (vanwege de kinderen) dus dat is het niet, alleen af en toe een wijntje en chips 's avonds dat zou minder kunnen. Dus ww ga ik niet meedoen denk ik maar mezelf even kwaad maken en dan gaan sporten!
Inderdaad eens met alle reacties dat gewicht niet alles is.....maar lekker in je vel zitten en actief kunnen zijn vind ik wel wat waard. Het lijkt hier ook wel dat nu ik weer redelijk op gewicht ben (net na de bevallingen was ik nog veel ronder) dat buikje juist meer opvalt. Soms denk ik zelf: ik lijk wel weer zwanger met die buik. En dat zou ik toch wel heel stom vinden als mensen dat denken, dan ben ik dus gewoon te lui om die buikspieren aan het werk te zetten .....
Ik probeer even terug te lezen maar 100 pagina's weet niet of ik het helemaal red.... Die opmerking van 1,50 postzegels en je moet 2 euro betalen was ook zo'n soort verhaal. Om 50 cent maak ik me niet druk maar er was een mevrouw die bleef volhouden dat het genoeg gefrankeerd was zelfs na een foto van de ongefrankeerde enveloppe (ja, de postzegel is er zeker in de brievenbus afgevallen blabla) nou dan gaan mijn nekharen wel recht overeind staan hoor! Wees dan eerlijk....
Die is ook gaaf!! Ik heb hem mooi over kunnen nemen van een medeshopaholic!! Hij staat haar super gaafff..
zo carnaval weer voorbij, ik ben ook weer van de partij. Heb vluchtig teruggelezen, maar haak gewoon weer in hier. @gewicht, ik heb lang het tegenovergestelde probleem gehad, voelde mij altijd moe, ziekig enz, en puur omdat ik zo weinig woog en aankwam, kon vreten wat ik wilde maar kwam geen gram aan. Ik voelde mij echt beroerd toen. Toen werd ik zwanger en na de zwangerschap woog ik 10 kilo meer, hoe het kan weet ik niet, want ik was maar 11 kilo aangekomen, maar ik was er wel blij mee. 10 kilo klinkt enorm, maar ik woog maar 45 kilo en toen en nu 55 en ben daar superblij mee. De maatjes xs/32 waren zelfs te groot toen en dan kun je echt geen fatsoenlijke kleding kopen. Nu van bovenkleding 34 en bij mn achterwerk 36, dat is echt prima te doen.
ik heb net z8 binnen gekregen, gelukkig was ik op tijd bij de deur voor ie aanbelde want emma ligt sinds tijden weer lekker s middags te slapen. De jas is echt gaaf en het borgvest is ook lek. De jas is wel echt groter dan het borgvest terwijl ze dezelfde maat hebben... maar dat is niet erg. Het borgvest is voor het najaar en de jas voor de winter...
Goede lengte-meet-test Vind het hier ook nogal lastig, omdat E nog klein is is de verhouding natuurlijk anders, korte bovenbeentjes en dan zie je al snel dr luier. Dus boven de knie wordt daarom al snel te kort. Maar onder de knie ziet er weer zo lang uit. Ach met een legging vind ik kort ook beter kunnen. Hier nog wat rokjes met onderbroekje erin vast zeg maar dat vind ik wel handig (vorige week op vakantie getest) dan mag het gerust kort zijn.
@foto's in album Bengh rokje en z8 set met strakke rokje 9voor degenen die het wilde zien) @miekje: het bengh rokje zit nu precies goed, ze heeft geen ruimte meer tussen het rokje en haar buik, hij zit echt precies pas, wat denk je, zal ze het bengh rokje het najaar en winter nog aan kunnen? of moet ik hem voor nu dan maar gebruiken? Ik vind hem wel echt super gaaf, 45 euro een boel geld maar zeker waard!!
lynn leuk die z8 set! Ik wist niet dat die kleur zo leuk kon staan... zou die kleur wat voor sam zijn? hoe gaat het trouwens met ww? Ik ben deze week maar 0,5 afgevallen... maar ja ach 5,9 in 3,5 week vind ik wel ok Glimlachje ze hadden de codes niet bij onze cursus. Maar ik kan wel ff kijken of ik kan bellen voor je.
@debby: dankje! Ja hier ook verbaasd dat die kleur Danique zo leuk staat, ik denk dat Sam het ook heel gaaf zal staan als ik het zo voorstel bij hem! @ww= ik ben helemaal gemotiveerd nu, vanochtend stond ik op en had er gewoon zin in, zeker omdat ik nu weer dat ik best eens wat lekkers kan eten, zolang ik me maar aan mijn punten houd. Vanaochtend uitgerekend wat ik vandaag ga eten en heb nog 10 punten over, dus ik mag nog meer eten haha!. @TNX IEDEREEN voor de reacties, en ja het is zo, het gaat erom hoe je je voelt, maar ik voel me gewoon niet prettig met deze kilo's aan mijn lijf...en daar ben ik mezelf dan elke dag pijnlijk bewust van en ik laat me daardoor belemmeren in mijn leven, dus vandaar dat ik er dan liever voor kies dat er wat vanaf moet