@ future, leuk zeg van Noppies. Ik ga ook geen Noppies meer kopen.. @ wonderteam, leuk geshopt. Heerlijk dat je weer los kunt gaan.
@wonderteam: heb zonet even voor je gekeken, ze hebben hier in de name it winkel twee kleuren petticoat, lichtroze (beetje zelfde kleur als die van de kersteditie) en koraal roze. De petticoat is hetzelfde model zo'n beetje als die van de kerst. Ik vond beide kleuren eigenlijk wel mooi hoor! Oh en leuke dingen geshopt hoor! @future: lekker aan het shoppen! @iedereen: tnx voor de reacties in mijn album! bengh rokje: ga het dan misschien toch terug sturen want ik wil hem echt voor aanstaand najaar en winter gebruiken... @Miekje: en al naar de winkel gerent?
Heb 4 pas-foto's in mijn album gezet, twijfel alleen erg over het eerste jurkje.. nog maar een keer passen zonder longsleeve eronder
er wordt weer lekker geshopt. ik kan het niet bijbenen en shop ook wat minder ff. (maar dat had ik al eens gezegd ) vandaag wel een Woezel en pip slaapzak bij de AH gescoord. was toch aan een maatje groter toe voor op kdv. future: superleuke dingen! ik vind die blauwe mimpi jurk erg leuk maar snap je dochter dat ze die roze wil had ik ook gewild op die leeftijd... haha, ben benieuwd hier of er een roze fase komt... ik hou daar zelf niet zo van. wonderteam: gefeliciteerd met je man zijn baan! lekker zeg, weer een zorg minder. ik krijg vrijdag mijn salaris van eerste maand nieuwe baan, ben benieuwd. lynn, ik vond het rokje ook wat kort, het hoort wel kort denk ik maar een maatje groter lijkt mij mooier. z8 is wederom niet echt mijn smaak... als het goed is komt vandaag het eerste z8 binnen dat ik besteld heb. ben wel heel benieuwd of het wat is.
wonderteam, gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man!! geke, jij vindt het eerste jurkje ook niet zo.. ik weet het ook niet, het is wat te groot en te wijd..
Geke, die schoenen in mijn album waar jij het over had, zijn net iets anders.. deze hebben roosjes aan de zijkant!
ise ik vind dat eerste jurkje een beetje "hobbezakkerig" als je begrijpt wat ik bedoel en daar hou ik niet zo van. Wat heb je toch een prachtig meisje!
@futuremama, leuk geshopt! Leuke Mim Pi setjes voor de verjaardagen en het Noppies setje vind ik echt wat voor Evi! Zal haar erg mooi staan. @wonderteam, ook leuk geshopt! @debby, leuk van Z8. Vind dat vest echt gaaf! @diddl en Lynn, ik was net even snel bij Van de Ven, en ze hebben witte, donkerblauwe en hardroze bolero's met korte mouw hangen! Met een donkerblauwe bloem erop, maar die kan er af, zit met een veiligheidsspeldje vast. Ze zijn 17,95. Ik heb in de gauwigheid niet gekeken welke maten er nog hingen. Maar als jullie maat er uit is: it wasn't me Ik heb ze niet genomen.
@zo79: tnx!! Moet morgen werken misschien even na het werk. Ze waren van Persival neem ik aan? @stoppen met speen: iemand ervaring hoelang dat gaat duren/hoe ik zie of ze er wel of niet aan toe is? Ze bijt nu elke drie dagen een speen kapot, en ik vind dat eng, ik ben bang dat ze een stuk in zal slikken. Dus vandaag heeft ze zelf haar speen weggegooid in de vuilnisbak en mocht ze een cadeau uitzoeken in de winkel. Net naar bed gebracht, huilen huilen huilen. Nu ligt ze in mijn bed, maar is ze niet aan het huilen, maar aan het kletsen tegen haar pop en Dora en Boots...maar ja ze moet natuurlijk wel in eigen bed ook gaan slapen...lastig dit.
@Lynn... hier bij 1 jaar gestopt en eigenlijk gewoon weg gelaten op een dag. Heeft wel 3 dagen gekost voor dat ze er niet meer om vroeg en dus niet meer huilde. . Misschien is het in jou bed even een opstapje dat ze nodig heeft. Hoe lastig het ook is, je moet ff doorzetten.... en idd. wel heel eng zo en kapotte speen.
@lynn, mijn jongste was ook 2 jaar toen we de speen weg hebben gedaan. De eerste dag was het wel vragen en met slapen een beetje huilen. We hebben toen gezegd dat de speen kapot was gegaan en daarom weg moest. Ze had hem ook zelf weggegooid dus dat vond ze ok. Na een dag was het over. Ik was er erg huiverig voor want ze was een echte speenverslaafde. Ik had dus echt het idee dat het een drama zou worden, maar het is best soepeltjes gegaan! Denk dat je nu dus moet doorzetten. Helemaal als ze erop bijt!
@ Lynn Goed van je wil er hier eigenlijk ook vanaf met name eef loopt er e hele dag om te zeuren.. Ze krijgt hem niet alleen in bed en nu loopt ze constant mama moe!! Gek kind!! Binnenkort ook maar gaan afkicken! Sterkte meid!
Wat een leuk topic zeg! Ik ben sinds de komst van Max ook een beetje shop verslaafd. Volgens mijn vriend heb ik echt een verslaving haha. Ach ik ben gestopt met roken dus het geld van die verslaving geef ik nu uit voor mijn nieuwe en veel gezonde verslaving namelijk winkelen voor Max.... Al heb ik mijn vriend wel beloofd dat ik deze maand geen onzin uitgaven meer doe, echt alleen dingen kopen die Max echt nodig heeft. (laat hij nu tot maat 68 alles al hebben dus dat wordt lastig....)