mariomama leuk geshopt! speen: wij hadden de speen met sinterklaas meegegeven. Ze ging dan wel slapen maar was na een week nog elke avond overal verdrietig over en ze vond sinterklaas niet lief. Toen heb ik een brief gemaakt van sinterklaas en hem teruggeven. Kon het niet over mijn hart verkrijgen... als ze 3 wordt doe ik een nieuwe poging...
ps. wie kan me de tule rokjes van bakkaboe? laten zien die bij de bloemenbolero hoorden, wie had ze ook alweer?
Het is dat ik weet dat mijn zoon komende winter hoogstwaarschijnlijk geen 128 meer past, anders had ik hem ook gekocht
Ja leuk he? Ik heb ook andere stippendingen en kan het bv met het shortje combineren. Bij deze vd Ven hadden ze de jumpsuit trouwens nog in fuchsia, zo leuk, had er bijna 1 bij gekocht!
Ik wil jullie mening ik wil toch 1 ander soort jurk, liefst niet te duur!! wat vinden jullie van deze jurk voor mijn meisje?? voor de zomer??
@bakkaboe, jammer dat bakkaboe toch niet overal hetzelfde is, ze zouden een online winkel met de hele collectie moeten hebben @mariomama, erg leuk geshopt!! Ik vind zelf capuchons nooit zo prettig @madeliefke,mooie foto's! hoe gaat het daar? @miekje, ik vind het een erg leuke vrolijke jurk!
Fay heeft vanmorgen nieuwe schoenen van opa gekregen Haar voetjes waren toch weer iets gegroeid en ze heeft nu maatje 20 Bekijk bijlage 225808
Af en toe wordt ik een beetje dol van al het aanbod aan kleding. Ben bij kleertjes een verlanglijstje aan het maken, maar zie door de bomen het bos niet meer! Pff
Phoe probeer vanaf hier weer in te haken! esmée is goed ziek geweest.. zo zonde! Wonderteam; leuke schoentjes zeg! er is nog hoop dat Esmée ook ooit door gaat slapen.. Die slaapt nu tot een uurtje of 4.. en dan is ze ook echt wakkrt.. phoee.. Mariomama; oeeh die gebloemde bolero is gaaf!!! maar eens gaan kijken of ze die hier nog hebben! Hier erg weinig geshopt.. Esmée was echt ziek, koorts etc. + doorkomende hoektandjes.. maar het is nu voorbij dus kunnen we weer een shoppen!!
Mariomama, leuk allemaal. Dat broekje is echt super schattig! Miekje, ik vind de jurk super... Wonderteam, fay boft maar met opa, het zijn echt leuke schoentjes.
Bloempje, dst is ook zo hoor. Er is zoveel en daarom hou ik mij ook aan een aantal setjes. Anders heb ik van alles wat en heeft ze de helft niet aan. Heb nog niet bepaald hoeveel, is ook afhankelijk van wat ik koop.