@diadeem, ik laat het weten @lynn, leuk! Had 'm ook op het oog paar maanden terug maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Ben benieuwd hoe je 'm gaat combineren! O enne, mocht hij toch niet passen aankomende winter dan ben je hem op Mp zo kwijt. Waarschijnlijk voor meer dan waar je hem nu zelf voor gekocht hebt
Nou ja echt???? en dat weet ik helemaal niet ??? welke maat heb jij dan 86/92? ook voor volgende winter of nu al?
HEEEEEEEEEEEEY SUPER BEN JIJ..... BIJ KIXX ALLEEN GROTE MATEN ooooo ga ik mijn shopstop verbreken ik vind dat rugpandje ook zo schatig
lynn heb je de 98/104 besteld? Amy-lynn paste deze al niet meer afgelopen december(was bij amazingkids in schagen) en als jij m voor danique wil bewaren tot kerst ben ik bang dat ie al niet meer past het rokje van bengh maat 98/104 zal ik ook wel even voor je opmeten de breedte wand valt echt smaller dan de bakkaboe rok maat 86(om jou even een idee te geven)
Ik hoop de 98/104 van de winter ook nog te dragen. Ik denk dat je het jurkje zeker voor 30 à 40 euro verkoopt. Zeker rond de kerst. Bengh is zeker gewild.
Lynn leuk dat bengh jurkje. Bengh valt idd erg klein. weet iemand waar ze nog jottum zomer 2011 verkopen ben op zoek naar een sofiela jurkje met die bloemen van vorig jaar voor nina.
Ja heb 98/104 besteld, maar net als Miekje probeer het wel met de kerst en als ze hem dan niet meer past, mp op ofzo! Dan haal ik die 31 euro er vast wel weer uit! Rokje: ik ga hem morgen nog even passen bij danique, als ik de taille vergelijk met andere rokjes en broekjes moet ze hem op zich nog wel even aan kunnen. Lastig dat bengh zo klein valt.
Yep @Shannen: kijk eens op mp daar heb je ook vaak verkopers die hem nog nieuw aanbieden. En als ik hem tegen kom dan laat ik het je weten!
Hahaha lynn..ik heb dat bengh jurkje twee keer in winkelmNdje gedaan bij amazing toen k de mail van 60% kreeg vd week maar door glitters uuteindelijk niet gedaan...vier geen kerst dus wist niet wanneer wel te dragen. Speur al tojdje op mp voor n egale kleur.... Schoonzusje belde gister dat ze een voor me had in rood ben benieuwd.
Glimlachje: ik vind glitters wel leuk in de december maand en de maand erna ook nog wel, dus dan kan ze hem best dragen... @nacht goed geslapen, ze is niet wakker geweest en heeft niet gehuild met in slaap vallen*hangt voorzichtig de vlag uit*
Hoi Tulip, lief dat je het vraagt. Het gaat steeds beter met Puck. De kraamhulp is nu 2 dagen weg en we zijn (een poging aan het doen) weer in het gewone ritme aan het komen. Sep is een heerlijk manneke, ben weer zooooo verliefd . Dat wat zo'n klein prulleke met je kan doen. De nachten zijn alleen ongekend kort en de voedingen duren ernstig lang, dus ben wel erg moe. Manlief moet maandag weer aan het werk en dan komt gelukkig mijn moeder nog een weekje meehelpen. Hoe is het eigenlijk met jou? Hoe voel je je , zowel lichamelijk als geestelijk?
Ok dank je Van de ven hebben ze hier in de omgeving helaas niet, een dorpje hier vlakbij heeft wel een hier, maar vaak hangen de dingen die jullie laten zien daar niet Kids hebben aankomende week vakantie dus dan maar weer eens aan de shop
lynn is waar hoor het verkoopt heel goed op mp meet de taille is op van het rokje dan kijk ik waar amy-lynn nu in zit. het spijkerrokje is gewoon wat strak(zeker als het net uit de was komt) heb net een rok via mp gekocht van bengh en die valt wel ruim maat 98/104 25 cm breed en 28 cm lang is echt heel gaaf rokje met laagjes echt zomers(laagje bloemen,dan stipjes,hoofdkleur is met rood weet niet hoe ik link moet plaatsen en heb een jurkje ,vestje, top, rok, en wit blousje alles bengh kan ik morgen ophalen 7,50 per artikel(daar gaan we voor!) dus ben benieuwd (ziet er op foto keurig uit!)
Bedoel je deze: Jottum, Dress Super, mt. 068 t/m 086 [65101706_4291] - €65.97 : Le garcon & Femme designs Jottum - Mim PI - Cakewalk - Cakewalk