Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Shannen, ik zie het al, zou je de lengte willen meten helemaal van boven tot onder?? En de breedte van het lijfje??

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Otm: lekker geshopt meid, ik heb ook die bolero van s&d op dat jurkje! Benetton legging is dezelfde kleur blauw, dus die ga ik er dan ook bij dragen (nou ja ik niet, danique dus :D )
    voor de kleintjes ook lieve setjes, lief van je paps en mams!

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zo79, heerlijk even voor jezelf shoppen! Ik ga (als ik mijn ienimieni zwembandje kwijt ben) ook weer wat voor mezelf shoppen! En even haar verven enzo... maar nu ben ik daar te druk voor haha (en gun mezelf daar nu even geen tijd voor).

@swl shoentjes zijn leuk!! 80 euro valt toch nog wel mee? Of zijn ze "voor erbij ". Ik moet zeggen dat ze hier 1 paar goede schoenen per seizoen krijgen (tenzij ze nieuwe nodig hebben natuurlijk). Ze hebben houten klompen en een paar regenlaarsen. Dus ik vind 80 euro nog wel redelijk voor een paar schoenen. Van de zomer krijgen ze wel open schoenen en een paar dichte. En slippers ofzo.
    O ja ennuh, die zwangerschap zou ik niet zo even overdoen, maar die bevalling was echt peanuts! Allebei in stuit geboren maar supersnel!! En minst heftig van alle drie! Maar idd manlief nu de knip er maar in... Alhoewel... wel stellen de beslissing nog even uit haha :D.

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben vandaag Italië geboekt.. In een stacaravan weer 2000 euro lichter voor 2 weken. In Nederland is het hof van Domburg erg leuk.

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dankje Miekje! Ik zat ook spanje te kijken en turkeije maar ik weet niet, bij stap 4 kreeg ik het benauwd. Dus ik doe het niet.

Hof van Domburg welke is dat (roompot, landal ofzo)

6. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lynn, thanks voor de tip van benneton legging! Ga ik even voor kijken (of laat ik iemand even voor kijken haha). Donkerblauw is wel een goeie kleur haha (ivm vallen enzo).

O ja, jullie raden wel wat mijn meiden aan krijgen op koninginnedag dragen:) J & C hun s&dle choc rood/wit gestreepte jurkjes, en F&N hun rood wit blauwe Feetje setjes haha!

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

lynn>>.ze is blut nu!! Hahahaa ga jij zalando shoppen.

OTM> ze heeft al 2 goede balerina's. Was wel sale en dus de helft van 80. Ja de rode waren als erbij. Twijfel twijfel...
    Heb ergens soort van gympen spul gezien en dan met rood witte stippen. Kan ze alleen, zul je net zien. Niet vinden!!

Oja heb ook de HM jas. Die blauwe met stippen?? strikjes?? geen idee erop. Leuk jasje vind hem klein vallen dus moest al 104. En een gaaf spijkergiletje en die viel ook al klein? Of groeit mijn kind??

9. OTM, leuk geshopt zeg!

Morgen ben ik naar de 9mnd beurs, ben benieuwd of ik daar nog leuke dingen voor het kamertje kan vinden.

10. Sweetlakecity

ingeving: helemaal onderaan de canvas schoenen. Alleen die waren ook rood met wit in stip. Ik wil geen blokjes. Al vind ik die lieveheersbeestjes schoenen ook gaaf!
    Iemand ervaring met die schoentjes en pasvorm?
    meisjes mt 26 t/m 30

11. tulip

tulip Niet meer actief

otm, die setjes van feetje voor de tweeling zijn echt te schattig.

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Thnx, voor de beterschapwensen :) Fay nog steeds 4o graden en rommelt gelijk weer met slapen. Zul je altijd zien, slaapt ze eindelijk door en dan komt er een griepje tussen.

@zo, lief dat je het vraagt. Nee het is amper uit te houden. Ik slik elke 4 uur 2 ibuprofen 600mg en 2 paracetemol. Dan is het nog enigszins uit te houden.... Ik heb al begrepen dat waarschijnlijk de wortelpunten ontstoken zijn. Dit zou dan een wortelpuntbehandeling worden bij de kaakchirurg.....
    Oh leuk die blazer, staat hier ook nog op mijn lijstje :D
    @tullip, ik hoop het..... Het is wel afzien haha, maar als het een kaakchirurg wordt, dan wordt ik sowieso het weekend niet geholpen.
    @otm, wauw wat super geslapen zeg! En geweldige aankopen!m
    @bloempje, whaha geweldig ,al zoveel geshopt :D
    @miekje, vind het jurkje super gaaf!
    @mariomama, hahah ja dat pluspuntje zei ik ook al tegen mijn man.
    @LYnn, ja snap dat ze haar speentje dan wat meer mist, maar ik vind het superknap van haar!

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg! Gaan die setjes ook tot maat 86?

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@mariomama, helaas niet, die setjes van feetje gaan maar tot 68 :( heb al gezocht en nagevraagd haha

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto van didi blazer??

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat jasje, met strikjes dus, daarover heb ik een maand geleden al wel eens geschreven, ik heb 98 en kreeg toen iedereen over me heen :p maar hij valt écht klein ik ben het helemaal eens!

Schoenen ook eens gezien, was dat niet ook H&M?

17. Sweetlakecity

mariomama> vind het een heerlijke jas om erbij te hebben toch :) en alles kan eraf. Die domme cappucion. (schrijf t vast verkeerd)
    Nee schoenen waren niet HM.

blazer, heb hem ook!! Hij is SUPER! :)
    niet te vinden online.

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    dit is hem en hij is van sweatstof dus heerlijk comfortabel net alsof je een trui aan hebt!

19. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    otm wat een leuke stelletjes voor de tweeling!!

Tulip ik heb je een berichtje gestuurd.

Vandaag nog een setje van noppies gekocht voor de jongste.
    witte en roze legging met jurkje en bijpassende sokjes zal zo even foto plaatsen

Deel Deze Pagina