Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL

Het is een naam in opkomst of niet? Hoor hem nu al voor de 3x deze maand.

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik wil naar bed, alleen T denkt daar anders over die hangt heel erg aan mij. Morgen heeft papa vrij genomen ben benieuwd...
    O,ja mannen, wie ligt er nu te slapen? Ik heb T net in bed.
    Hoor ik via de babyfoon madame alweer...
    Sorry voor ego bericht.

Voor alle zieke kinderen een dikke knuffel..

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Miekje sterkte met T.. Rot zeg en zo zielig!!

@ Madeliefke hoe is het met je? En met Sep en met grote zus Puck natuurlijk?

@ OTM wat een mooie foto1s van jullie gezinnetje zeg!! En leuk geshopt..

@ Shannen lief setje zeg!!

@ Bloempje goed geshopt zeg en echt al veel!!

@ Mirell bedankt voor het spijkerjasje hij staat haar echt geweldig! En ze vind hem zelf ook heel Mooooiiiii zoals ze het zelf zegt!

Sorry als ik iemand vergeet doe ik niet bewust!!

@ Hier bestelling van Kleertjes binnen de helft doe ik terug.. Ik hou alleen het bauwe mimpi jurkje plus legging voor Mila en ik wil het rokje maar die is kapot geleverd dus die gaat terug en wil ik opnieuw ook met legging.. Dus ga zo effe kijken wat ik opnieuw ga shoppen.. Ik denk voor Mila wel weer een mimpi jurk deze denk ik:

Welcome! | kleertjes.com

En voor Evi deze spulletjes:
    Welcome! | kleertjes.com
    Welcome! | kleertjes.com
    Welcome! | kleertjes.com Voor op het Mimpi rokje!

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Miekje dikke knuffel!!

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    futuremama mama fijn dat jasje goed is.

Miekje slaap je al
    ik zou ook wel willen
    gistermiddag/avond paar wijntjes te veel gedronken
    waardoor ik vannacht dikke vriendjes met de toiletpot was
    dus ben behoorlijk brak

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Zieke kindjes, beterschap!

Futuremama, leuke kleertjes! Dat S&D le chic jurkje heb ik ook besteld voor mn jongste en is bij kktk.nl 25 euro ipv 30 euro.

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Klopt, hoor hem ook steeds meer. We hadden hem bij Puck als jongensnaam, toen nog vrij uniek... ;)

Veel beterschap voor kleine T!!

Future, balen dat de helft terug kan. Nieuwe spulletjes zien er erg leuk uit! Hier gaat het helemaal goed. Puck is langzaamaan aan het wennen aan de nieuwe situatie. Sep is een heerlijk mannetje. Zo leuk dat je weer zo verliefd kan zijn op zo'n hummeltje :).

OTM, wat een ontzettend leuke setjes voor de twins! En erg leuke foto's van jullie complete gezin! Knap dat de meiden al zo goed slapen 's nachts. Heerlijk :)

Lynn, leuk jasje voor Danique!

Swlc, wat leuk dat je geweest bent! Het lijkt me alleen een beetje lang duren nog voor Puck. Of valt dat heel erg mee?

Bloempje, jij bent echt goed aan de shop meid!!

Debby, beterschap voor Sam en Emma! Hoop dat het snel wat beter met ze gaat.

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Miekje: ach arme T. Heel naar is dat he pseudokroep ze zijn zo benauwd! Hoe gaat het nu met jou? trek je het nog? geef T maar dikke knuffel

@debby: ach allebei de kleintjes ziek, zwaar is dat dan he? knuffel!

@mariomama: de blazer zit eigenlijk wel hetzelfde als op het plaatje hoor, hij zit heel mooi en lekker!

@future: leuke dingen uitgezocht.

@shannen:leuk setje

@bloempje: naar de bijenkorf gerend? :D

@madeliefke: ik wil weer foto's zien ik mis Puck in haar outfits!! En kleine Sep natuurlijk!

@hier: flinke koorts vandaag. Huilen met slapen gaan...de hele dag op de bank of bij mij op schoot. Echt ziek dus...want normaal met 38 graden koorts loopt ze nog gewoon te spelen en nu niet dus met 39.6 wil niks eten, alleen amar melk drinken.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @ww meiden: help heb echt een trek-in-snack dag, heb zooooo veel zin in zoetigheid!! heb zin om los te gaan op mijn repen chocola...

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn ik heb ww repen... die zijn ook erg lekker. Maar in een mini brosje zit bijv ook maar 1 propoint.

11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @mariomama, ach zielig dat je dochtertje zo moest huilen. Gaat het nu weer beter?

@debby, beterschap voor Emma en Sam

@miekje, hoop dat je nog even bij hebt kunnen slapen!

@futuremama, leuke dingen heb je op het oog! Het jurkje van Claesen's staat ook op mijn lijstje ;) Hoe voel je je eigenlijk nu? Helpen de B12 injecties die je moest krijgen?

@mirell, sterkte met je kater..

@madeliefke, fijn dat Puck aan het wennen is aan haar broertje!

@lynn, arme Danique. Hoop dat ze zich snel wat beter voelt!

Ik heb zin om te shoppen. Heb nog een paar waardebonnen liggen dus misschien dat ik maar overstag ga. Paar dingetjes, de rest mag ik pas kopen als de 20% kortingsacties er zijn..

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb snack trek en aangezien dat niet mag wordt mijn shopdrang ook hoger ;)

@debby: waar haal jij die ww repen gewoon in supermarkt?

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is E weer de oude, vrolijk en gewoon zichzelf. Twijfelde vanmiddag of ze koorts had want ik vond haar wat warm (net uit bed) maar nog niet gemeten, manlief zei dat als ze zo vrolijk is er weinig aan de hand kan zijn. Vanmiddag ging ze ook gewoon lief slapen zonder huilen. Ben benieuwd hoe het vanavond is, met tandjes kunnen ze ook oorpijn / druk op de oren hebben he als ze gaan liggen mischien was het dat. Of misschien een verlatingsangstfase? maar verder niks van gemerkt vandaag. Dus duimen dat we een rustige avond hebben!

Beterschap voor alle zieken!

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

sprookjesboom duurt met pauze 75 min.
    Mijn dochter houd van tv kijken dus een film volgen was niet moeilijk. Ook een zakjes chips hielp daarbij :)

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat een schattige kleertjes vooral die setjes voor de tweeling, helemaal geweldig!!!!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik haal ze op de cursus. Weet niet of ze ook verkrijgbaar zijn in de supermarkt... anders ff een keertje een cursus binnenlopen?

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Nza? Wat is dat?

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    New Zealand Auckland, toch?

Miekje, nav je opmerking in het wat draag je vandaag topic: heb je soms interesse in een McGregor broekje? Donkerblauw. Is officieel maat 86, maar ik vind hem heel smal vallen. Mijn zoontje is geen dikke, maar ik moet echt trekken om hem dicht te krijgen. Vind het wat dat betreft meer een 80. Maar amper aangehad dus.
    De polo gaat nog een paar weken mee denk ik, wordt van voren wat kort. Is een maat 12mnd (80 houd ik maar aan).

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    in 2011 zijn er 105 jongentjes de naam Sep toegedeeld

even google kindernamen 2011 en dan krijg je de lijst van alle kindjes die kinderbijslag ontvangen
    leuk om eens te kijken hoe vaak jouw kindje genoemd is

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik kijk maar niet... ik val altijd op populaire namen...

Deel Deze Pagina