Vandaag babyshower van me schoonzusje gehad. heel erg gezellig...maar heb me wederom des te meer gerealiseerd dat mijn gewicht me geestelijk echt dwars zit, heb t er erg moeilijk mee om leeftijdgenoten die meer dan 1 kind op de wereld hebben gezet er nog slanker bij lopen dan ik.. heb geen kleren geshopt..maar een WW abbo... en voorlopig ga ik maar discipline opbrengen hiervoor en geen kleren kopen!!
@Jaaaaa Glimlachje: YOU GO GIRL!! En ik raad je aan, een blog te starten en elke dag te bloggen dat motiveert enorm!! En helpt!
ik heb ook een week proef bij ww genomen heeft iemand nog een kortingsbon daarvoor? ben nu alles aan het uitvogelen maar vind het wel gedoe zeg, had vandaag al veel te veel propoints (nog niet op gelet natuurlijk) hoe zie ik nou makkelijk wat weinig propoints heeft? (sorry nogal off topic)
mmmh dacht dat ik met 10 propoints het avondeten (bloemkool, kaassaus, hamburger, krieltjes) erg had overdreven, zie ik bij de recepten lasagna staan ook gewoon 10 propoints. OK ik had geen pudding toe moeten nemen maar verder best ok bezig dan?
Glimlach, vervelend dat je je zo voelt! Hoop dat ww wat voor je kan betekenen.. Word bijna ook enthousiast om mee te doen. Wacht ff uitslag af van coeliakie familieonderzoek mocht ik dat niet hebben ga ik over ww denken..
10 punten voor avondeten vind ik wel normaal hoor. Ik heb vanavond pannenkoeken gegeten en was geloof ik 12 punten kwijt. Ik neem meestal tussen de 7 en de 12 punten voor avondeten. En 8-10 voor lunch en 3 voor ontbijt. Dan heb ik nog 11 tot 4 points over voor tussendoortjes. En natuurlijk mijn vrije punten maar die wil ik deze week niet zo veel nemen. Eens kijken wat dat doet.
mariomama het is niet gelukt. Op de cursus zeggen ze dat ik moet bellen en als ik bel zeggen ze op de cursus... is gewoon irritant. Het hoort op de cursus te zijn maar hier dus schijnbaar niet sorry. Ontbijt: Ik neem 1 boterham (35 gram) met bijv 20+ smeerkaas. Dat is 3 punten. Of ik doe jam of ham of rosbief of 3 plakjes kipfilet. Om 10 uur neem ik fruit met de kids. Sap vind ik me te veel punten kosten. Aan 1 boterham heb ik genoeg s ochtends. Ik ben s ochtends een moeilijke eter... Maar je kan ook bijvoorbeeld een bakje yoghurt met fruit erbij nemen voor 1 punt...
@ww klopt brood, aardappels, pasta dat soort dingen (koolhydraten) hebben veel punten. ik heb ook 10-12 punten voor avondeten, 7-10 voor lunch en ontbijt ook 5 punten ofzo. Punten ligt ook aan je lengte hoeveel je mag. Ik mag er nu 31 per dag. dingen die bijv geen punten zijn groente en fruit. Die kun je onbeperkt eten! Ik eet voornamelijk GI en dat valt netjes binnen dit punten systeem. Oh mariomama: houd er rekening mee, die week gratis krijg je alleen als je daarna dus een abbo neemt waarvoor je betaalt, dus je betaalt uiteindelijk sowieso wel geld voor de aankomende maanden, snap je? Ik ga het 3 maanden abbo nemen en dan tegen die tijd kijk ik of ik al op streefgewicht zit en op kan zeggen of nog doorga.
Ww ladys..doen jullie nog aan extra bewegen? Hier n crosstrainer in huis voornemen voor 2-3 x pw en daarnaast joggen/ hardlopen.
Je mag nu Bij WW ook telvrije dagen doen hè. Alleen moet het dan wel om " groene dingen" gaan, @glimlachje, succes!
Ja ik doe aan wandelen op loopband en lichte krachttraining, alleen kan ik het niet altijd elke week doen omdat ik het in de sportschool doe en als mijn man in buitenland zit dan kan ik dus niet gaan helaas. Maar probeer na mijn werk altijd even een klein uurtje te gaan en dat zou dan 2 keer per week zijn.
Net 2 jeans gekocht van Noppies op hun eigen website. Voor beide kinderen één, die van dochter is voor de herfst. Zoonlief kan hem nu al aan is een 122. Die van zoonlief vind ik echt stoer, zitten namelijk bretels aan
Shop weekendje gehad, Hema heeft nieuwe rompertjes, dus gelijk een paar gekocht voor de zomer, en een wit vestje met gekleurde knoopjes kon ik ook niet laten hangen zoooo schattig. bij V&D zomersokjes (met stippen en een strikje erop) H&M: 3/4 gele legging (voor bij een jurkje waar geel in zit), shirtjes, rompertjes, sokjes. Ter stal: jurkje (heb ik hier al eens voorbij zien komen), witte legging, sokjes, paarse legging met strikjes. Wist niet dat Ter Stal in Almere zat, kwam er vandaag toevallig langs blijkt het in het oude gedeelte te zitten waar we eigenlijk nooit lopen.
Goedemorgen, Hoe is het met alle zieke kindjes? Fay had vannacht om 4.30 nog iets verhoging en hoest heel veel. Helaas moet ik haar wel even naar het kdv doen vanmorgen ik moet natuurlijk echt naar de tandarts. Gelukkig is mijn zus vanmiddag vrij dus kan ze daar terecht mocht het niet gaan. @futuremama, dat rode mim-pi jurkje is leuk zeg. @mirell, en weer fit