@diadeeam, haha ja Fay draagt nog steeds 74 en een enkele keer 80. Dat vestje vond ik ruim vallen en toen dacht ik ach die kan ik makkelijk in 74 meenemen
Nou schattig toch hier was ze zo uit de babymaten, ze was ook een lekkere 9ponder maar dat babyvet is nu nergens meer te vinden.
@diadeem, ja vind het ook wel ideaal. Mason zat destijds met 6 maand al in 74 en was flink, nu zie je er idd ook niks meer van terug haha. Fay was ook 7 pond bij geboorte, maar zei heeft een hele zware start gehad en kwam na een maand in het ziekenhuis gelegen te hebben er met 2900 gr weer uit. Sindsdien blijft haar groei ook wat achter.
Efteling, ook superleuk!!! Wij zijn in december naar de winterefteling geweest, waren toen te laat voor Bosrijk, maar zou het zo weer doen! Dacht dat de kids er nog te klein voor waren maar ze hebben genoten!
Leuke jurkjes! Ook hier de favorieten. Maar weet nog niet of ik ze bestel, zouden ze staan bij een bolbuikje? Links maakt misschien breed, rechts van boven te smal?
Ligt er denk ik aan hoe bol het buikje is? Denk dat bij het roze jurkje een bol buikje wel erg opvalt omdat juist dat stukje strakker zit en dan het rokje los. Persoonlijk stoor ik me niet aan een peuterbuikje hoor! Tess heeft het helaas nooit gehad maar vind het super schattig!
@Tesske, leuke jurkjes, heb die blauw witte ook nog overwogen, maar die kleuren staan haar wat minder, dus toch maar niet gedaan. @Mirell, lekker vroeg morgen, maar heerlijk, nadat ik vandaag weer 2 keer door de regen naar school heb gefietst, zou ik ook wel even in een warmer oord willen zitten! @Mariomama, wij zijn een jaar geleden ook in december naar Bosrijk geweest met de winterefteling, dat beviel ons boven verwachting zo goed, dat we nu wel weer wilden. Lekker rustig in de winter, nergens rijen voor, je kunt overal zo in. Toen was het alleen wel erg koud, maar ach, dikke kleren aan en klaar is kees. We hadden toen ook het zwembad voor ons alleen, ideaal. Mocht je dus nog eens willen, het is echt aan te raden, de bedden zijn leuk opgemaakt, er hangen slaapmutsjes die je mee kan nemen, Klaas Vaak komt 's avonds voorlezen etc., heel gezellig allemaal. @Roermond, daar gaan wij ook wel eens winkelen als we onderweg zijn naar Duitsland ofzo. Best aardig, leuker dan dat Bataviastad, maar ik zou er niet apart voor naartoe rijden.
Hier geshopt: 3 shirtjes van C&A, meebesteld met een wehkamp bestelling met badkleding voor mezelf Shirtjes zijn allemaal helemaal leuk, en mooi materiaal, had ik niet zo verwacht van C&A, en supergoedkoop. Passen leuk bij rokjes voor de vakantie dus ik blij! C&A - T-shirt? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A - T-shirt? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A - shirt? Bestel nu bij wehkamp.nl
Nou, ik stoor me er ook niet aan en ze hoeft ook zeker niet op dieet, maaruh...sommige modellen kleding staan gewoon minder. C&O jurkje daar hangt ze in, veel te krap. Merken die mijn smalle zoontje goed kan hebben (C&O maar ook Z8) staan haar vaak niet zo. Vandaar! Maar wil wel graag iets van Z8 voor d'r....twijfeltwijfel
Ik vind deze mim-pi jurk bijvoorbeeld ook wel erg gaaf, maar verwacht dat ze hem niet echt kan hebben.....
mariomama: Gaaf zeg die shirtjes van C&A, vooral die gele vind ik wel hip!! Leuke jurk van mim-pi, denk dat ze hem wel kan hebben hoor vind mim-pi niet heel smal vallen.
Wij gaan niet zo heel vaak, maar als we gaan, maken we er een combi met Maasmechelen in België van. Nog een outlet We gaan dan overigens hoofdzakelijk voor onszelf (RL, Tommy en McGregor), maar kijken ook altijd even voor de kinderen. Ze verkopen er ook McGregor en Tommy Hilfiger. O nee, volgens mij hebben ze geen McGregor voor kinderen meer in Roermond bedenk ik me nu. Designer Outlet Roermond: Homepage
iemand die weet hoe wild valt? Zag ergens laatste beetje sale 70% zag wat leuke dingen en een grappig shirt
geke ik hem nieuw op marktplaats gekocht. succes met schoenen shoppen. sweetlakecity ja ik heb hem voor romy gekocht. mirell mooie setjes hoor!! die zwart witte is ook mooi. pcootje rokjes zijn van mimpi. de zomercollectie van vorig jaar. teskke ik vind het allebei super wat je geshopt hebt van z8. zo79 fijn dat het jasje past, die is ook echt mooi van bomba. djmomo leuk!! wonderteam lekker geshopt. mariomama die jurk van mim pi is erg mooi, en ik vind mim pi ook niet smal vallen.
https://www.pucksonline.nl/Amor-Lola-6211655-Cardigan-p-18215.html wel/ niet...ken t merk niet namelijk...