Ja we gaan voor een creme keuken van de Ikea landelijk idee.. Met zo`n porseleinen bak.. Kan het niet goed uitleggen maar uiteraard als het af is zien jullie een foto!! Pfoehh duurt wel lang maar word erg mooi.. Van het weekend zijn de openslaande deuren geplaatst is ook echt schitterend geworden! Jouw keuken is toch ook creme met een donkerkleurig blad? Ons keukenblad word grijs.
@mirell: super leuke setjes. Ik vind juist die onderste erg leuk. Die bovenste is mij ook te rose, ben gewoon niet van teveel rose. Ik denk wel dat die je dochter mooier staat dan de onderste puur vanwege haar blonde koppie. @luuske: ach wat verdrietig! heel veel sterkte! @rest: *zwaai* Ik ben ook al 2 dagen druk aan ´t opruimen en poetsen. Nu komt net buuf van verderop weer een knalrose houten kaptafeltje brengen inclusief spiegel *zucht* waar laat ik t allemaal? Mijn dochter gebruikt ´m nu als stoel, ze is nog niet zo met spiegels bezig Oh bezorger komt net Hummbee en Noppies brengen, zo meteen ff lekker uitpakken. Foto volgt.
Klinkt gaaf, wij zijn hier vorig jaar komen wonen na een verbouwing van bijna een jaar en hebben ook voor een landelijke keuken gekozen. Vond ik het mooist bij een jaren 30 huis passen.
Ola dames! Ik heb vandaag weer allemaal leuke dingen voor de meiden binnengekregen en geshopt Had bij Stekels en Staartjes dit rokje van Doerak uit de vorige collectie besteld Doerak - Rokje red/blue - Stekels & Staartjes.nl Met nog een donkerblauw bolerootje met lange mouw. Voor de oudste nog een gestreept topje van Doerak, bijpassend bij het rokje wat ik daar al van had: +Doerak topje gestreept kleuren - Stekels & Staartjes.nl Verder vandaag nog IRL geshopt en een jurkje van Terstal en een legging-met-rokje-eraan-vast van Name It voor mijn jongste dochter: Bekijk bijlage 226948 Bekijk bijlage 226949
En ben ook ik nog even snel naar Vd Ven geweest en heb voor zowel grote zus als kleine zus dit jurkje van Persival gekocht. Vind ze echt super! Bekijk bijlage 226950
O ja, voor de dames die nog basics zoeken (topjes, shirtjes korte mouw, hemdjes, leggings): bij Terstal is het nu op alle basics het tweede artikel voor 1 euro!
hoi meiden, ik probeer bij te lezen maar lukt niet erg... heb het nu echt te pakken. Is ook wat, slaapgebrek en al die virussen die hier ronddwalen... Hopelijk zijn we snel weer beter en kunnen we weer shoppen...
@wonderteam, pfff voor de derde keer een wortelkanaalbehandeling En getver dan is het nog niet eens klaar Sterkte!! Leuke dingen heb je besteld bij H&M! @mirell, superleuk rokje van Bengh! Staat super met het topje. Rood wit blauwe setje is ook erg leuk. @honeyy, schrikken dat Esmée pseudokroep had. @shannen, leuk jurkje van Feetje, erg schattig. Vind het jammer dat ik geen meiden meer heb in die maten, want Feetje heeft altijd zulk leuk spul! @luuske, begrijpelijk dat je je verjaardag liever niet viert onder deze omstandigheden. Toch alvast gefeliciteerd met je verjaardag.. @diadeem, fijne vakantie @sweetbel, jurkje van Bengh dat je hebt besteld is erg leuk! Heb er ook nog over zitten twijfelen afgelopen winter maar toch niet gedaan omdat ik niet precies wist hoe hij zou vallen. (Ja klein, maar hoe klein ) @futuremama, fijn dat het verbouwen opschiet. Nog even en dan is het paleisje af @tulip, mooie fiets, zal ze vast blij mee zijn @lynn, lekker geshopt weer Wel nog pas-foto's showen he @jingels, en bestelde spullen allemaal naar wens? @debby, beterschap!!
Luuske, jeetje zal een moeilijke tijd voor je zijn. Sterkte! Future, ben benieuwd naar de fotos zo, wat een leuke dingen, moet ook maar eens bij ter stal binnen lopen denk Snap niet waarom ik nog steeds geen fotos kan plaatsen heb zo n leuk setje gekocht.
@Natja: wat lief dat je op iedereen reageerd meid!!! Zelf nog iets leuks geshopt misschien? @Zo79 vind die gestreepte jurkjes erg leuk! @debby: heb bah nou jij ziek sterkte! @schoonmaken en Jingels: ik heb vakantie *onderwijs* dus heb de voorjaarsschoonmaak in mijn bol, gisteravond 2 uur keuken gedaan, nu de badkamer grote beurt, wasmachine gesopt en bakje uit gesopt. Nu nog: ramen, auto, belastingaangifte doen. En de schuur moet nog gedaan maar heb mijn mans busje niet dus kan niet doen deze week. @Honey: Ja Danique moest elke 3 uur verneveld worden, de hele nacht door. Maar achteraf viel het allemaal wel mee hoor, ze hebben haar voor zekerheid 1 nacht gehouden, toen gestopt met vernevelen en toen nogmaals een nacht blijven om te kijken hoe het ging zonder vernevelen. Ik ben blij dat ze zo voorzichtig zijn geweest! Ze heeft het daarna niet nogmaals gehad maar het zou wel weer kunnen hoor dat ze het weer krijgt, maar ik weet de symptomen nu gelukkig dus kan snel aan de bel trekken. Hoe is het nu met jouw meisje? @tulip: leuke fiets meid! @sweetbel: heb je een foto van je bengh jurkje? @passen: ik pas alleen vanmiddag het bengh jurkje even want de rest is voor volgende winter of is niet zo boeiend om te passen (leggings) haha. Maar ze wil al een paar dagen niet op de foto dus weet niet of dat gaat lukken @Miekje en Mirell: ik ben helemaal Bengh fan van de effen spullen hoor! De jurkjes zijn heel gaaf, de rokjes ook. Bengh kan dus ook prima binnen 'mijn' stijl !!!