Wij hebben het voor 2000 euro is erg goedkoop hoor. Heb verschillende offertes liggen tussen de 5000 en de 2000 euro kan je het adres wel even pben als je dat wilt!
Het plaatsen hebben wij trouwens door een vriend laten doen dus gratis maar bij die offerte van 5000 euro zit het plaatsen en de deuren bij in!
Lynn, leuk badpak Wonderteam; hoop dat het goed is gegaan vanmorgen en dat je niet te veel pijn gaat krijgen. WW; super meiden!!! Ik heb er echt zin in om maandag te gaan starten.
Wonderteam: Brr meid heb je het overleefd, pff ik heb echt met je te doen. Lynn: Erg schattig badpakje!! ww: Knap hoor allemaal aan de lijn, hou vol!!
Hey meiden, Wat mis ik het hier al, ben sinds anderhalve week terug aan het werk (5 dagen van 8u30 tot 17u00), dus weinig tijd momenteel! Ik heb zelfs weinig tijd om te shoppen . Ga toch wat proberen bij te lezen nu. Zijn er hier trouwens meiden die in Zeeland wonen en enkele goede adresjes hebben? Ik zou binnenkort eens naar Sluis willen en/of Middelburg enz., in de hoop dat ze daar Bakkaboe verkopen. Zag dat er in Sluis een Jola was, denk ook dat ik weet waar, maar de vraagt blijft natuurlijk of er wat ligt.
Nou, ik combineer het een beetje. Weet van Sonja welke producten OK zijn en kies daar dan zelf een beetje uit. Heb ook wat ww recepten gezien die ik nog wel wil proberen. Maar had dus geen zin om elke dag precies alles in te voeren in het schema enzo. Dat hield ik niet bij. Ben al wel 1 kilo afgevallen
Lief van je! Ik heb Bereik je ideale gewicht (twee keer) en Zomerslank beide gewoon op papier. (Bij die eerste gaat het sneller als bij de tweede volgens mijn ervaring.) Wel handig, dan ligt het in de keuken. Heb je nog meer alternatieven?
Mmmh balen die actie is er niet meer. Ik heb deze jeans (al vaker geshowt) maat 104 is nog lang maar hij valt ruimzittend en zakt toch niet af, heerlijk model! Lijkt volgens mij wel op jouw aankopen. Ik heb er soms losse bretels op.
De z8 jongensjas is hier veel te groot. Valt heel ruim en vooral lange mouwen volgens mij.....gaat denk ik terug!
Hoi! Debby, lekker zeg, 7,5 kilo! Top! Hoop dat je je al wat beter voelt. Lynn, dat badpakje is gaaaaaaf! Ik wilde hem ook, maar is er helaas niet in maat 80. Mijn dochtertje had vandaag de Kate Mack bikini aan, stond super! iedereen was er weg van! Ik plaats wel een foto van het Bengh jurkje als ik het binnen heb! Jij ook lekker afgevallen! Virginie, wel lekker voor de spaarrekening zo! Lange dagen maak je zeg! Ik had nog een jumpsuitje en bolero van Feetje gekocht, maar de iPad kan geen foto's uploaden en m'n vriend is op m'n laptop gaan staan, *slome*, dus foto komt later!
Sorry ik ben al weer terug Wat ik zou zag hadden ze wel wat korte broeken maar niet veel, ik heb niet gekeken wat ze kosten
Tuttie, lekker tegenstrijdig met wat Lynn zegt, maar ik vind de jurkjes van SD le chic altijd groot vallen.. Maar misschien is dat alleen de babylijn..
debby; Zo je bent al flink wat kwijt! netjes!! Lynn; leuk badpakje! vind ze beetje op de collectie van Cleassens van vorig jaar lijken.. haha indd als jij hem leuk vind maakt het niet uit wat een ander er van vind! diddle; heb je het rokje binnen? ben alleen vergeten het bonnetje erbij te doen! wil je die nog hebben? stuur ik die nog na? WW; knap hoor dat jullie 't volhouden!!
Even heel snel... Ik leef nog haha De behandeling zelf was een eitje,maar de verdoving is nu bijna helemaal uitgewerkt en wow wat een napijn al. Ik voel me echt niet prettig Alles begint ook al te zwellen ,dus flink met koude compressen in de weer. Kom later terug als ik mij beter voel