@ glimlachje!! MBt rode bengh jurkje! Hier veel te groot! op advies van andere in de droger gedaan, dan wordt hij weer kleiner. Ik schrok me een hoedje, want nu was hij dus veel te klein (dus wrsch passend voor jou meisje). Ik heb hem opnieuw in de wasmachine gedaan, toen uitgeslagen en nu weer op lengte, dus helemaal blij!!
Graag gedaan. Ik heb nog Gezonder geneten met Sonja en 60 gerechten in pdf formaat. Deze kun je zo printen en in je keuken leggen. Als je ze wilt kan ik ze je mailen ( ff via pb mail adres) Verder dan het 1ste boek ben ik nog nooit gekomen Daarom ga ik toch maar even aan de WW beginnen. Mezelf kennende is het na een week ww weer een combi van SB en WW en mezelf
Ik heb een broek voor E.nzo gekocht en ik heb een broek voor I.sabella gekocht De broeken beginnen voor beide bij maat 80
@virginie: oud beijerland heeft een vdVen en ook wat andere leuke kleding winkels (voorwinden en hoe heet die andere ehm zo79 help eens effe) @iedereen: dankjewel! ja vind het badpakje zelf erg leuk was al lang op zoek naar badpakje maar vond steeds niks leuks tot ik deze aan zag bij een meisje op een foto en vond hem gelijk gaaf! @afvallen: dank iedereen, het begin gaat altijd snel bij mij, maar ik wil/accepteer van mezelf nu ook als ik maar een halve tot een hele kilo per week afval, ik wil eigenlijk altijd heel snel veel resultaat zien, maar wil het deze keer met ww rustiger aan doen in de hoop dat ik het ook beter vol hou! @pcootje: goed zo meid! @wonderteam: au je moet wel veel doorstaan zeg, bah. Sterkte! @red88: jurkje valt wel gewoon op maat.
Wonderteam, sterkte met het herstel! Hoop dat het nu snel voorbij is! Ik heb net bij de Hema een petticoat rokje gekocht, echt schattig! Ook nog een Bengh jurkje met maillotje erbij, nieuw via mp. Ben ook Bengh besmet door jullie haha.
@Ik heb speldjes geshopt bij Ennelijn.nl echt hele gave speldjes. papa heeft hier vandaag de kleine meid wat extra kleedgeld gegeven en daarom kon mama los gaan... ga straks me spulletjes showen...
ga straks lezen eerst ff gal spugen had op mp jurk mim-pi verkocht aan vrouwtje(jullie weten wel hoevaak kleding gedragen word he met onze hoeveelheden) kreeg net een mail van haar de jurk viel haar erg tegen het model was niet mooi nu moest ze m maar te koop zetten op mp ze kon ook het merk niet(Mim-pi) ik heb een mail teruggestuurd met dat ik het jammer vond dat ze ontevreden was en dat ik het totaal niet herkende dat het model niet mooi valt heb er een foto van amy-lynn bijgeplaatst deze..... en daarbij heb ik neergezet maarja ik heb natuurlijk ook een hele mooie dochter (knipoogemotie erachter) ze was al aan het zeuren voordat ze de jurk kocht heb ongeveer 5 mails beantwoord en dan dit!!!grrrrrrrr had m nog liever weggegeven als ik eerlijk ben
een vriend van ons is timmerman en die hebben we gisteravond dus even gebeld en hij zei ook 1 dag dan zit het erin. en hij komt er alleen in met droog weer hoor! dat hebben we van beide kanten al afgesproken hij maakt nu de kozijnen zelf in zijn werkplaats en heb jij een nieuwe vloer nu ook dan? ik wil foto zien
heb m binnen en de 98/104 ziet er ruim genoeg uit ze is in slaap gevallen en met geen mogelijkheid wakker te krijgen we hebben haar in bedje gedaan ze had niet geslapen voor het eerst op het kdv ben alleen beetje bang voor vannacht nu