Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ahum ik vind het ook leuk. Helemaal de jurkjes:D:D

2. Sweetlakecity

pcootje> ja next year...herfst 2012...ze draagt nu al 98 dus past mooi aan dacht ik.

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik zie alleen maat 176 als ik op de link klik

4. Sweetlakecity

hahah nee 104 heb ik al gekauft :p

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ohhhh..... ik dacht al krijgt ze 3x per dag brinta :p

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Vanmiddag mim-pi jukje binnen gehad en in het echt is hij helemaal super :D Kan niet wachten hem aan te doen bij Fay.

Verder heb ik sinds lange tijd weer geshopt voor mijzelf. Moest ook wel na die 9 kilo die ik al ben afgevallen haha.

@mariomama, leuk die shirtjes!
    @slc, leuk dat vestje!
    @jingels ,lekker gshopt :D
    @madeliefke, ja idd ik wou nu voor orangebabies gaan ,alleen waren nog niet alle kleuren binnen.
    @pcootje, nee volgens de kno-arts deed het geen pijn ,maar is het wel wat vervelend. Haha ik ga zo even bekijken wat je geshopt hebt.

7. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@SLC....je komt ons wel erg weinig groeten hier he...!

@MIRell......Have Fun and Enjoy!!!!! veel plezier en neem de zon mee aub!!!

hier vandaag cursusdag...niets geshopt.
    kreeg wel een belletje dat aanvulling jottum binnen is, dus morgen hier even in het dorp kijken of ik er nog wel wat van ga shoppen...weet het niet!!!

Dochtertje heeft waterpokken..de arme griet zit helemaal onder.
    Van haar val gister niets meer gemerkt...vannacht 2 keer wakker gemaakt...de eerste keer viel ze gelijk weer in slaap...2e keer kreeg ik me toch een dodelijk blik...het was duidelijk dat ik haar met rust moest laten.

@tesske...hier ook weg van de RL jurkjes...heb nu een rode...en voor de zomer al een roze...maar wil er misschien toch nog 1 voor de zomer.
    De outlet in roermond moet je het echt maar treffen om daar iets leuks tegen te komen. de ene keer hebben ze leuke dingen hadden en de volgende keer is het waardeloos.

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ahh wat sneu. 1 tip ga havermoutvlokken kopen (shoppen in de supermarkt ;)).. Doe dit in een washandje in bad. beetje knijpen en dit geeft een vieze smurrie en dit zorg ervoor dat de blaasjes heel snel indrogen. Heeft hier erg goed gewerkt.

9. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
  10. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@miekje....geweldig bedankt voor de tip. Gaan we morgenochtend gelijk naar de supermarkt. Dank je!

@silvana : je hebt wel heel leuk geshopt. Schattige kleertjes :D

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Super leuk zeg Silvana!!

12. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Silvana super leuk geshopt!!

13. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ silvana, leuk hoor! ik ga babylove niet meer kopen.. durf niet meer. maar vind de collectie super

14. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    heej shannen en diadeem hebben dezelfde avatar! ook verwarrend :p

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @mirell: ik weet niet of je dit nog leest, maar hele fijne vakantie, lekker shoppen, en stuur maar wat zonneschijn deze kant op , ik ben er aan toe :D

@mariomama: ik ben niet zo weg van dat Vingino broekje, solly :)
    Ik ben geloof ik de enige in heel Nederland die VIngino niet mooi vindt ;)

16. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Mag ik vragen waarom je niet meer durft? kwaliteit niet goed? geen goede ervaringen met dat merk?

17. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    dank je wel, wordt voor het eerst Beebielove dus hoop dat het niet tegenvalt.....voor die prijs mag ik hopen dat het toch wel goed is.

p.s. Leuke namen hebben je meiden, Nina en Romy hebben hier ook heel lang op het lijstje van namen gestaan.

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb net de nieuwe Muy Malo lijn bekeken, maar ik vind het echt niets, spreekt me totaal niet aan. Wat vinden jullie ervan?

19. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Silvana dankje,

Beebielove, is een mooi merk, wil daar voor de kleinste ook nog wel wat van shoppen.

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @glimlachje, beterschap voor je meisje met waterpokken. Ik zweer bij het waterpokkenschuim van KidsClin. Blaasjes droger er heel snel van in, en het verzacht ook de jeuk. Echt superspul.

@Silvana, leuk geshopt! Beebielove is goede kwaliteit hoor, ik denk dat Miekje bedoelt dat maat 86 aan de kleine kant zal zijn voor haar dochtertje en dat ze het daarom niet meer aandurft.

@jingels, ik vind Muy Malo ook niks aan.

@Diddl, hoe was je echo vandaag?

Ik heb net ook weer geshopt ;) Rode jurkje van Mim Pi dat Mirell ook heeft, rood jurkje met witte stippen van Benetton en nog een shirtje van V&D voor op het Bakkaboe strokenrokje. Zal morgen wel even wat plaatjes posten, ga zo naar bed. Het is al weer veel te laat.

Deel Deze Pagina