Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miekje, er was nu een gratis verzend actie. Dat zijn de momenten dat ik meestal bestel, want anders vind ik de verzendkosten te hoog (10 pond, meestal bestel ik maar een paar dingen). Maar heb al beloofd om het volgende keer te melden. Vergeet niet dat er binnen NL dan ook verzendkosten (bij) komen he?

diddlmouse, van harte met goede echo! leuk een echt meidenhuis!

2. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Diddlemouse wat een leuk een meisje!!! Gefeliciteerd!!

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @diddl, jasje is inderdaad leuk. De babylijn komt volgens mij pas over een paar weken, hopen dat ie daar dan ook tussen zit!

O ja, had Lisa echt een sterke voorkeur voor een broertje? Grappig. Denk dat ze wel snel gewend is aan een zusje, zeker als ze toch anders een broertje én een zusje wou ;)

Doet me denken aan toen ik zwanger was van mijn jongste. Mijn oudste dochter wist zéker dat ze een zusje zou krijgen. We hadden haar voorbereid dat ze ook wel eens een broertje zou kunnen krijgen. Toen bij de echo bleek dat ze toch een zusje kreeg, ze zei verblikte of verbloosde ze niet, ze zei alleen "dat wist ik toch allang". :)

@mariomama, misschien komt hij nog wel in het rood bij de babymaten. Toen ik namelijk gisteren de rode ging bestellen, stond de donkerblauwe er bij de grotere meiden nog niet bij namelijk!

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @futuremama, hoe is het met je?

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Heerlijk he!!
    Lisa zei al toen ik nog niet zwanger was dat ze graag een broertje wil, Lotte moesten we dan maar in de prullenbak gooien :$

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    nee, dat zegt ze niet. Want ze is echt gek op haar broertje..
    maar zit nu wel in de meisje fase. Meisjes zijn prinses en jongens, ja die hebben een p....l. Dat komt er zo mooi uit!!

7. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
  8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Haha leuke reacties op broertjes en zusjes.
    R zei; mam ik wil wel een zusje hoor. Ja maar R stel nu dat het een broertje is wat dan? Nou dan geef je die maar aan een mama die wel een broertje wil :D
    Ze was er bij bij de echo en riep zelfs ohhhh een meisje???? dus ik offffffff een jongen hahaha ze heeft het niet eens doorgehad dat wij wisten dat het een meisjes werd.

Online creditcard betalingen, dat kan ook met een prepaid kaart.
    Kun je kopen bij oa de primera

9. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Zo ik ben naar de huisarts geweest en bloed laten prikken heb een vitamiene b12 tekort dus moet nu injecties prikken.. Het was best een erg tekort daardoor gaan ze nu nog verder kijken.. Daar komen ook de stemmingswisselingen van.. Ik ken mezelf ook helemaal niet als depresief.. Dus ben aan de ene kant blij en aan de andere kant is dit ook niet fijn.. Lief dat je het vraagt!

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    hoe werkt dat?? Wil namelijk geen card. Ken mezelf. op=op.

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    aangenaam!! Ik heb het ook!! bij mij kwamen ze erachter naar de geboorte van S. Gaan ze bij jou kijken of het een autoimmuunziekte is? Ik heb dat namelijk. moet nu om de 8 weken een prik. Ik prik mezelf, dat is wel fijn. Hoef je niet telkens naar de huisarts.

Hopelijk ga je je van de injecties beter voelen!! succes met onderzoeken.

12. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ik prik nu nog bij de huisarts val namelijk erg snel flauw ben als de dood voor prikken.. Had jij er ook stemmingswisselingen van?

Ja klopt ze gaan kijken of het een autoimmuunziekte is.. Ook hebben ze nog vitamine B1 en B6 gecontroleerd en die uitslag krijg ik volgende week pas..

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Balen, dat is dan ook levenslang aan de spuit.
    Ik krijg hem nu intussen een jaar of 6 1x er weken.

Let dan ook op je schildklier want die is mij nu ontstoken na de zwangerschap en is ook autoimmuun net als b12 tekort.

maar je kunt je er goed belabberd door voelen, ik ben toen ingestort en heb 9 dagen in het ziekenhuis gelegen, khad bijna geen nieuwe bloedlichaampjes meer een een harstlag van 150-160 in rust, bij beweging ruim over de 200, maar verder dan 10 passen kwam ik ook niet meer.
    Ik had er een foliumzuur tekort bijgekregen, daar werd is dus zo ziek van.

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Diddle, WOW een meisje!! Proficiat met je derde dochter!! Helemaal super!

Future, mmm aan de ene kant idd fijn dat ze iets gevonden hebben, aan de andere kant is het ook dubbel, want nou moet je idd die prikken. Wel fijn als je je straks weer wat beter voelt!!

Joyce, leuke dingetjes geshopt hoor! Heb je lekker marktplaats leeggehopt of heb je ze in een webwinkeltje gekocht? zo ja welke?

DJmomo, ben benieuwd! Komt vast goed :) Spam je binnenkort weer een keertje een foto van Sjaak? Ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet. Is vast alweer een hele knul!

15. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    B1, weet ik niet. B6 slik ik ook in tabletvorm. Ik heb een prius onderzoek gehad. Waar dit idd allemaal uit naar voren kwam. Ook de schildklier was bij mij het probleem. Ik ken mezelf niet met depressieve klachten. Daarom zie de huisarts ook, dat ze mij, daar nooit op zou hebben laten controleren.

vit b12 en schildklier kunnen samen gaan!! Was jij ook niet veel afgevallen?

16. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Jeetje pcootje dat is wel heel erg heftig zeg! Ze gaan idd ook mijn schildklier onderzoeken omdat ik zoveel ben afgevallen in een korte tijd zonder dat ik er iets voor gedaan heb.. (15 kilo in 7 maanden tijd)

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
  18. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    grote kans! Dat die ook mee speelt. Ach 1 ding je weet wat het is.
    Ik sta goed ingesteld en voel me net als anders. Het is alleen vervelend. Elke dag medicijnen. Die ik dus vaak vergeet. thyrax, vitamine b11 en b6 in tablet en nog injecties.

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Bij een hyper schildklier kun je veel afvallen, maar dan ben je ook erg onrustig en opgefokt. Een ontzettend kort lontje, snacht wakker in bed liggen te stuiteren en een hele snelle hartslag, zo ongeveer allergisch voor geluid, zweetaanvallen terwijl je stil zit etc etc

20. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga er 1 uit bed halen!! o, ik hoor er 2.
    Ik ga er 2 uit bed halen.

Jippie mannetje komt vanavond weer thuis.

Deel Deze Pagina