Ik heb 2 bengh jurkjes gekocht samen 150 euro. Slik, maar koop dan goedkopere vestjes. Hema, 4ff. Maar ik heb gister zitten tellen,wat ik tot nu toe heb. Dit heeft me doen besluiten niets maar te kopen, deze maand.
Ik verkoop eigenlijk niks.....geef alles door aan mijn (tweeling)zus die een iets jonger zoontje heeft. Nu met de meisjeskleren....ze is weer zwanger en weet niet wat het wordt, maar als het een meisje is schuift alles ook weer door. Brengt niet veel op dus maar ach ze koopt ook wel eens wat voor mij terug en we ruilen babyspullen uit etc.
Idem, ik vraag me ook altijd af hoeveel ik er voor zou terugkrijgen en voor die paar euro......(maar ik heb ook weinig A-merk, of het is al behoorlijk gedragen, niet 1 of 2 keer zoals men op MP zegt)
Soms is goedkoop ook duurkoop bij mij. Ik koop geen persival en Hema meer, buiten basics om. Vind Billy en Lilly dan erg leuk en kwalitatief 20x beter.
De witte niet die vond ik geweldig maar de blauwe toen wel ja. Dus ik koop idd geen jurken meer voor 75 euro. ik wacht dan wel tot de sale.... dat ik hem voor 50 ofzo kan kopen vind ik wel beter.
Ik heb hier budget van max 10 sets per kind, soms meer haha. En geef nooit meer als 40 euro per stuk uit! Dus een bijv een jurk mag niet duurder zijn als 40 euro dus niet een heel setje want dat gaat niet lukken. Ik koop het meeste tegenwoordig bij Jola, ik heb er aandelen grapje. Mirell: bleef dat stippenshirtje van de V&D wel mooi??
Hier ook enorm met vlagen! Als de kast weer vol hangt na de eerste 'run' van het begin van het seizoen denk ik, ooooh, nu heb ik echt zoveel, het moet niet gekker worden, er zijn ook andere belangrijkere dingen etc...... Maar dan komt de sale weer....etc....
Goedzo pcootje! @mirell: ja ik weet het Over de jurken: jij had vorig jaar toch veel wat nog te groot bleek of niet?
Miekje, welk Bengh jurkje heb je nog meer naast het knofje jurkje? De twee die ik leuk vind zijn (uiteraard, zucht...) ook gelijk de duursten! Vind die helblauwe met groen en rood heel gaaf en die met dat neon-groen met bloemen onder en dan fijnere bloemetjes boven! Maar de één is 100 euro en de andere 130 euro geloof ik... Ja, dat gaat me echt veeeeeel te ver!! Hoop er in ieder geval één voor de helft te kunnen scoren!
@lynn, alweer geshopt Leuk hoor, ben benieuwd naar de foto's als het binnen is @jo79, leuke dingen voor de zomer voor je dochter. Je bent al een aardig eindje op weg Hier voor beide dames al een (hele grote) curverbox vol voor de zomer Heb ze vanmiddag geteld en mijn jongste heeft al 19 rokjes voor de zomer @elfje, ik heb ook niet echt een vast budget. Maar alles wat ik verkoop op Mp + nog veeeeel meer geld, gaat er naar de kleding van de kinderen. Ik hou niet bij hoeveel het precies is, maar ik gok dat ik een (nieuwe) auto zou kunnen kopen van het jaarbedrag De enige rem die ik heb, ben ik zelf. Ik koop niet om het kopen zeg maar. Mijn man maakt het allemaal niks uit, die geeft weer geld uit aan andere dingen. Ieder z'n hobby @tesske, nee, ik vind het verkopen geen gedoe. Een keer per seizoen maak ik een hele bulk foto's van alle kleding en daarna gaat het in curver boxen op zolder. Ik plaats in plukjes advertenties, zodat het hanteerbaar blijft. Soms maak ik tussendoor nog wat foto's en zet ze dan op Mp (als ik kleding zat ben ). Het levert een aardig centje op, en qua tijd vind ik het allemaal wel meevallen.
Ik vind dat ook leuk en als het me te lang duurt maak ik er een pakket van....en als er dan nog iets blijft liggen maak ik de buurvrouw haar kleindochter blij mee.
Glimlachje, ik geef wel eens iets aan mijn nicht met een tweeling. Verder zijn het mensen die ik via via ken. Bijvoorbeeld een dochter van een collega die verlaten is door haar man. Hebben het altijd goed gehad (verdienden 3x modaal) maar nu ze alleen met haar kids is zit merk kleding er niet meer in ( of ze moet fulltime gaan werken). Een meisje van net 18 dat inval werk bij me doet en onverwacht zwanger werd, woonde nog thuis etc. Door de zwangerschap gestopt met haar mbo 3 waardoor ze nu als mbo 2 werkt en dat is geen vetpot als je 18 bent. Dolblij is ze met feestjurken van tess waardoor ze kan pronken met haar meisje.
@pcootje: same here, ik vind het ook erg leuk als ik iemand gewoon blij kan maken Gisteren nog een collega van me die allerlei babyspeelgoed en nog wat andere dingen die ik niet had kunnen verkopen opgehaald, zij blij, ik weer opbergboxruimte Ja zegt ze: vind je dat dan niet moeilijk, alles wegdoen? Maar ik ben daar nooit zo moeilijk in, kan dat heeeeeel goed juist. Ik heb van de babytijd de belangrijste dingen bewaard en dan is het goed, dat heeft voor mij de waarde, niet een doos vol babyspeelgoed hoor...
Nee, ik ga hier meestal voor de goedkopere. Die dure blijven meestal wel in de verkoop. Die blauwe is ook mijn favoriet. Ik heb ook nog een roze wat wijder model. Ik merk alleen dat dit wel mijn favoriete merk is.. Dus koop even geen bengh en wacht op sale. Alleen moet br@nd nog kopen. Maar kun je in de sale ook scoren. Ninni vi wil ik ook afwachten.
zo ik ga ff lekker dom blond doen wat is nou in godsnaam het doel van een abonnement>??? snap daar niets van wat kan ik daar dan mee?