Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    gezellig, zal zo eens even kijken:)

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Is leuk hoor 3 meiden, heeeel veeeeeel gegil:D

3. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    de spulletjes van Yarah zijn grotendeels van kinderkleding.com, maar van de andere meiden zijn van een winkel hier in de buurt. Daar hebben ze echt machtig mooi spul en prijzen ze ook altijd snel en goed af.

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madeliefke, sjaak is in z8 te bewonderen op wat draag je vandaag.

5. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Silvana welke mt heb jij besteld van beebielove.. Ik denk namelijk dat ik mt 92 nog wel kan gokken van eef ben verliefd op een groensetje..

6. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    leuke dingen in je shoppingbags pcootje en inderdaad een aantal dezelfde kleertjes. Ben zo dol op dat merk. Ik vind echt alles mooi van ze. Merk nu wel dat ik mijn oudste liever zie in jottum, vind ik haar iets mooier staan, maar voor de 2 jongste is het veelal le chic wat ik koop. Vind trouwens voor Yarah dutch bakery ook schattig staan. Heb ik onlangs ook wat van besteld, maar de levertijd was bijna 3 weken. Is ze er straks al uitgegroeid voordat het binnen is.

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dankje, ik blijf het een mooi merk vinden.
    Jottum vind ik nou net weer te jammer voor het schoolplein en merk dus dat ik daar niet veel meer mee doen. Automatisch kijk ik er voor de jongste ook niet echt meer na.
    DDB is ook een leuk merk, kheb Voor de jongste daar een paar jurkjes van, vallen best groot vind ik. Wow 3 weken levertijd is wel lang hoor. Ik weet niet meer waar ik toen heb besteld maar dat was zo binnen.
    Ik merk dat ik steeds meer voor R richting carbone en vinrose ga, wel leuk om te zien hoe de kleding veranderd naar mate ze ouder worden

8. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Zooooo, kijk weer even niet en er zijn weer tig pagina's bij, haha!!

Even wat ik onthouden heb:

@ Diddl: Wat fijn dat alles goed was met de baby en gefeliciteeeeeeerd met nog een meid erbij!!! Super leuk zeg! En zooooo handig, kun je mooi de kleertjes doorgeven (not!), haha! Lekker weer een baby garderobe voor een meisje shoppen!! Geniet ervan, het gaat zo snel die kleinste maatjes... Mijn jongste gaat alweer naar 80... Maar ik heb dan ook reusjes! ;)
    @ Futuremama: Wat rot voor je! Hopelijk helpt het je dat je nu die injecties krijgt... Veel sterkte! En ook sterkte voor de andere meiden die hetzelfde probleem hebben!
    @ Joyce: Mooie kleertjes!! Ben zelf helemaal niet zo van de Jottum (voor mijn eigen meiden), maar vind het wel altijd heel mooi! Voor hier denk ik net te chique ofzo... Ben zelf ook wel erg van de rokjes / jurkjes, maar dan meestal de wat 'stoerdere' merken / modelletjes. Voor verjaardagen en feestjes enzo komen er meestal wel mooie jurken, vaak van S&D le chic!

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Futuremama, jeetje meid klinkt heftig hoor!
    Maar ook wel fijn dat er nu wat aan gedaan kan worden!
    Sterkte ermee!!

@ Joyce, ik vind het ook geweldig 3 meiden!! was stiekum ook altijd wel al mijn wens ;)

@ Elfje, hier gaat het niet zo hard met de maatjes he. Lot is 27 maanden en zit net in maat 80 :D

@ Miekje, fijn dat je mannetje vanavond weer thuis komt.
    Is hij wel vaker weg?
    Hier wel zeer regelmatig dus ik ben niet anders gewend.

10. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    heel stiekem had ik in het begin de wens voor een jongetje, leek me toch ook wel heel bijzonder om een klein ventje op te zien groeien. Maar toen eenmaal de 20 weken echo wat anders liet zien, zag ik toch ook wel een heel grappig beeld voor me van 3 van die kleine meisje die heerlijk met elkaar aan het keuvelen zijn. En shoppen voor 3 meiden hahahah ik zeg heerlijk....

11. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Diddlemouse....ooh wat gaaf 3 meiden zeg. Geniet er van.
    @Joyce....goed geshopt meid...jottum is hier wel echt favo merk! Vind stoer bij me dochter ook heel leuk hoor..heb wel een mix.

@zo79: heb dat jurkje van benetton ook op het oog, ga morgen eerst ff in rotterdam kijken. Had m in het blauw al in RL gezien maar heb hier echt al teveel blauw voor de zomer. rood heb ik nog niet.

@navulling Jottum gezien.... nee dat gaat m niet worden 2 jurkjes...de sofiela met bloemenprint leek iets teveel op een badjas van mij....en nog een met blauw en spaghetti bandjes maar die vond ik ook niet mooi, terwijl die voor de grote maten wel weer gaaf is, maar daar heeft ie bredere bandjes. Dus nu mijn tegoed terug... en kan morgen lekker wat anders shoppen.

12. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb nu vandaag nog sale babylove shirt binnen gekregen en past nu nog. Dat moet lukken hoor future, valt redelijk ruim.
    Ik vind dat setje ook super...

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Glimlachje waar staat die navulling jottum?

Blegh heb net een tweedaagse training gehad en ben emotioneel helemaal door midden gezaagd. Heb nu echt shopdrang.

Credit card: ik heb hem wel maar het saldo is altijd 0 stort het altijd meteen terug als ik hem gebruik

14. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Debby...was een winkel hier in het dorp :p

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    #595 mariomama, 27 jan 2012
    Laatst bewerkt: 27 jan 2012
    Hier de zomer/vakantiecollectie eens op de foto gezet.
    Ehm.......best veel! Naast wat op de foto staat nog een berg basics als leggings en shirtjes en wat dingen van vorig jaar. En een Jottum jurk die nog te ruim is (voor haar verjaardag in september?). Duss..... ik zeg: shopstop tot de sale! Of misschien nog een mooi merk setje, want dit is vooral nonmerk....

Jurkjes: Ter Stal, C&A, Carters, Barbara Farber
    Sandalen Brakkies (nog ruim maar heel leuk, past goed bij veel kleertjes)
    Noppies setjes 2011

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shirts: Bakkaboe, Hema, C&A
    Rokjes: Lief!, Hema, Hans Textiel

17. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Badpakjes: Kate Mack, H&M, Lief
    Jasjes: H&M, Hema vestje en blazertje van een spaans merk

Verder nog jeans: vingino short & capri en H&M short
    Enne...nog het een en ander in de curverbox wat te groot is. Misschien toch maar verkopen?

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Kom maar op met de zomer! Je hebt al heel wat bij elkaar :)

19. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Oh, haha... Zelfde maat als mijn jongste dus (9 maanden)! Hoe lang is ze dan? Voordeel is dat je dan langer van de collecties kunt genieten die alleen kleine maatjes hebben! Dat was hier bij de oudste ook zo voorbij... Die was met 2 jaar 95 cm en maat 98 is nu soms al te klein... :$

20. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    @ Mariomama: Wauw, jullie zijn klaar voor de zomer!!

Deel Deze Pagina