Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Diddl, gefeliciteerd, ha, 3 meiden, jij hebt straks een gezellig kippenhok :D, ik heb ook 2 zussen, dus ik weet ervan.
    @Mariomama, wat een leuke zomerspullen heb je!

Zo nog even verder lezen.

Hier vandaag nog bij Jola geshopt, ben maar naar een andere plaats gegaan, want die hier in de buurt gaat verbouwen en slaat de hele collectie over. Alleen het rechter ding is voor R., de rest voor L., haha, ja ok die roze, want dat staat hem zo leuk :).

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Niet naar Marokko? Hebben wij over getwijfeld. Vriendin is getrouwd met marrokaanse man. Die gaan echt naar een super resort. Maar ik spreek de taal niet en weinig Frans. Maar wil er wel graag een keer heen. Veel vrienden van ons zijn al geweest en er enthousiast.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh, ja, en dit had ik van de week nog gekocht:

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Leuk geshopt jo!

5. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@miekje...wij komen oorspronkelijk uit het noorden zowel ik als mijn man. In oktober zijn we er geweest..maar heb eerlijk gezegd niets met dat deel van Marokko...

We overwegen nu idd. gewoon als "toerist" 8 dagen in een resort te gaan zitten, danwel Marrakech ( ben verzot op deze stad) of Agadir.
    Andere optie is Zuid frankrijk...

Het zuiden van marokko is prachtig en echt een aanrader hoor...het noorden is noch voor mij als marokkaan aantrekkelijk..maar denk eerlijk gezegd ook niet voor de "buitenlander".

Landen als spanje, turkije, egypte enz...vinden we beide door de "massa" niet meer leuk. en een echt verre reis durven we nog niet aan met de kleine..

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Die vrienden van ons gaan naar marrakech! Super hotel op de plaatjes. Dus wachten hun vakantie verhalen even af...

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc ja ik heb die ook gekocht! botjes heten ze geloof ik!
    Ik hou dr niet van maar wel met mijn meisje! Neem gewoon een stoel mee, kan ze lekker spelen en krabbelen op het ijs! Ja heb er echt zin in.

vakantie: heb net geboekt. Eind mei 2 weekjes zuid frankrijk en 1 dagje disney land. En oooo wat heb ik een zin in disneyland.

Van de week bij een vriendin geweest, die had een dochter van 5. Die vond het wel leuk om met emma verkleden te spelen. Emma had een prinsessenjurk aan en dat vond ze helemaal top! Ga ook maar eens beginnen met een verkleedkist denk ik!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en mijn training ging over het omgaan met het verlies van je baan... lekker confronterend weer.

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@jo,leuk geshopt! Vind de dingen van de laatste foto echt helemaal top!

10. wonderteam

@dbby, oeh ja da is dan idd wel confronterend :(

11. Glimlachje

@miekje..ben benieuwd. Heb collega's die al veel gezien hebben van marokko maar ook bij hen is Marrakech favoriet. Die stad heeft echt iets magisch!

@debby....waar ga je naartoe in Z. frankrijk.
    Euro disney willen we in het najaar doen...lijkt me heel leuk.

He bah wat een naar onderwerp in jou situatie. Knuff.

@future...lees je berichtje nu pas.. "fijn" dat je weet waar t vandaan komt.

@jo...leuk geshopt..

12. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    @ sweetlakecity ach stom, ik bedoel natuurlijk 2012:). 2013 is nog wel heel ver weg, ondanks dat het een vrij tijdloos jasje is, ken ik mezelf te goed om te weten dat ik hem dan niet meer leuk genoeg vind.

13. wonderteam

Zo heb net een eigen pas sessie doorlopen :D alle setjes houden aldus mijn man :D zelf vond ik het ook erg leuk staan. Dus morgen de oude troep de kast maar weer uitgooien haha

14. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ze verkopen LoFff bij Vanilly in Oud Beijerland!

Jurk pastte wel, maar stond jammer genoeg niet zo leuk als ik gedacht had :( Dus toch niet gekocht. Ach, scheelt me weer 60 euro ;)

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij gaan binnenkort naar de Efteling voor een lang weekend, in november zijn we in Winterberg geweest, dat nieuwe Landalpark en komende zomer hebben we een huisje in Frankrijk, Bourgogne geboekt. Gewoon rustig.
    Misschien dat we van het voorjaar nog ergens heengaan, even zien, nu kan het nog voordelig, daarna zit ik aan die schoolvakanties gebonden.

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Meiden vergeef me... bij lezen is echt geen doen!

Didle zag wel dat je weer een meisje krijgt!! wat leuk, gefeliciteerd!!

Kreeg vandaag bericht dat we een hele lekkere financiƫle meevaller krijgen dus de shopdrang sloeg direct toe!
    Maarrr... heb besloten niet te shoppen maar een nieuwe TV te kopen voor manlief dus zal hem morgen verrassen ;)

17. Glimlachje

@tesske...ook leuk manlief verassen!

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marrakech is super gaaf!!! Maar daar geweest voordat we kinderen hadden, rondreis met auto. Met kinderen is het wel anders, dan moet je wel een resort hebben ofzo denk ik....

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Dat dacht ik ;)
    Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom hij zo graag een nieuwe tv wil maar goed haha.
    We hebben gewoon een platte grote maar deze schijnt een of andere functie te missen die hij toch graag zou hebben.
    Nouja hij is een schat van een papa en man dus verdient hij ook wel eens een huge verrassing.

20. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jasjes: van H&M valt goed op maat. Als een jack. Heb 98 genomen (had winterjasje H&M ook 98 en die viel klein) maar 92 had misschien ook gekund. Is wel meer een windjasje zeg maar, heb dat rode blazertje (en op verlanglijst: spijkerjasje) meer voor goed weer.

Deel Deze Pagina