hahahaah hier PRECIES hetzelfde, mijn man wil ook een nieuwe platte want die kan dit en dat en dan denk ik: die wij nu hebben is keigroot en plat wat wil je nog meer
@slc, waar heb je die verstelbare ijzertjes besteld/gehaald. Voor mason lijkt mij dat toch ook we leuk.
@tesske...Lynn... Hier 2 grote platte tv's in 1 jaar aangeschaft.. de laatste was nog beter dan de eerste..nog meer snufjes enz enz! Hoorde laatst weer iets vallen over een tv, ach ik zeg niks!!! Dan is het weer een dreambox..dan weer een blue ray...hij verzint elke keer wel wat.
Lynn haha mannen zijn ook allemaal hetzelfde... Glimlachje ooh ja hier ook... eerst een dreambox voor beneden. Toen moest er boven ook 1 komen en nu staat er zelfs een 3e op zolder?
@ Jingles, vriendlief vind het hartstikke leuk nog een meisje! Door mij was hij er ook wel een beetje vanuit gegaan dat dit een jongetje zou zijn, maar niet dus! @ SLC, nee met Lot was er niks op de echo uitgekomen dat is een spierenkwestie. Nouja, ze dachten wel dat ze heel klein zou zijn, dus kreeg elke week een groeiecho, uiteindelijk was ze gewoon 3260 gram met 40+1 (Lisa 2880 40+4) maar misschien een hele knappe vooruitziende blik, dat ze nu niet zo hard groeit @ Ise, hier ook een manlief die veel weg is. Afgelopen jaar bv. 2 maanden naar Jemen en 6 weken naar Zweden. Tussendoor ook nog regelmatig een week naar frankrijk. En zoals nu zit ie 3 maanden om de week in de avond/nacht ( 3 uur smiddags weg, 6 uur sochtends thuis). Ik weet net als Lynn niet beter, hier gaat het ook al jaaaren zo. Heb er geen problemen mee. @ Jo79, leuk geshopt! Jij ook 1 van 3 meiden dus! @ Glimlachje, mijn zus is getrouwd met een marokkaanse man.Ze hebben er nu pas een huisje gekocht, moet deze zomer klaar zijn. @ Debby, heerlijk vakantie geboekt! Wij slaan dit jaar maar over. @ Zo79, ik heb daar nog nooit geshopt, was pas wel weer bij ballorig en toen bedacht ik me al dat ik dat de volgende x echt even moet combineren! Jammer dat hij niet leuk stond. @ Tesske, oeh dat is echt heell lief van jou!! Ik ben al mn spullen van mn paard aan het verkopen op MP, loopt goed moet ik zeggen, heb al 500 euro en dit is nog nieteens de helft. Shoppen shoppen shoppen!!!
krijg helemaal zin in vakantie hier.. marrakech wil ik ook ooit nog eens heen, evenals eurodisney . Ben daar eens geweest toen ik nog geen kinderen had, toen vond ik het niet zo maar voor/met de kinderen is het super. tja, wat mannen met tv's hebben hebben wij met kleertjes al begrijp ik het ook niet zo hoor
@ise...zij begrijpen ook niet dat we tig setjes moeten hebben en alles moet combineren enz enz...maar de hobby van manlief met zijn tv en andere technische dingen is echt wel duurder dan mijn kleertjes....
zo dat is lekker diddl!! Lekker shopbedrag, dat de rest ook maar snel verkocht mag worden.. Poeh nou lijkt mij heftig zo vaak weg.. maar het went vast. Als straks de baby er is, is hij dan wel wat meer thuis (de eerste tijd)?
Weet iemand nog hoe de z8 blazer van vorig jaar heet??? Ik wil die donkerblauwe eigenlijk nog nieuw in maat 86.
@ Ise, de 1e week neemt hij een week vrij. Daarna kan ie weer overal zitten. Hij neemt nog wel 3 weken zomervakantie maar net wat later Ben 12 juni uitgerekend en hij neemt begin aug. dan kunnen we misschien ook wat makkelijker een dagje weg met de beeb mee. En iig heeft Lisa dan lekker zomervakantie kan hij anders ook wat met de meiden samen gaan doen als het met de beeb nog niet gaat.
Haha, mijn man vroeg net 'wat ga jij nou doen', toen ik met het fototoestel klaar stond onze nieuwe aankopen te fotograveren. 'Nou, even een fotootje maken voor de shopaholics' . 'De shopaholics?...Zucht. Ach ja, hij geeft weer geld uit aan andere dingen. Maar het kan hem niet zoveel schelen hoor, zolang we het kunnen veroorloven.
Haha Jo.. Ik probeer als ik iets wil plaatsen het altijd even te fotograferen als hij niet kijkt . Leuk geshopt trouwens! Diddl, pittig na 1 week alweer.. maar wel lekker na een paar weken weer vrij te hebben, kan je idd net wat makkelijker weg.
future: Wat vervelend zeg allemaal, ik hoop maar dat de uitslag meevalt en dat je je gauw weer wat beter voel. Diddlmouse: Gefeliciteerd leuk hoor weer een meisje!! Jo79: Leuke kleren voor je zoon maar ik zit te lonken naar dat witte vestje. Is dat een vestje of meer een jas??? Leuke zomergaderobes kwamen er al voorbij zeg!! Ik heb vandaag gewerkt en jullie gaan wel heel hard hoor.
@jo, hahahaha heel herkenbaar. Mijn man verklaart mij volgens mij ook al bijna voor gek met mijn fotocamera