Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie ook een leuk babyrokje van mexx maarja gaat maar tot 86...wie weet hoe mexx valt eigenlijk?

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    is die 10% actiecode er nog voor kixx?

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

yep in de andere topic. Volgens mij gewoon voordeelpas toch?

5. Leuke naam, maar zo wil mijn zus haar kindje ooit noemen, dus ga ik niet aan beginnen.

We vinden Isa Fiene Nina Fleur Mirthe Fenna Roos Amber enz wel leuk, dus wel korte meisjesnamen, past goed bij s.a.m

6. Als je z8 wilt bestellen, kun je beter bij jijwel bestellen, daar had ik een 15% kortingscode voor geplaatst.

7. Sweetlakecity

netje opgehangen dj momo!

debby> shame on you!! Amper wat voor Sam!! ;)

8. Sweetlakecity

mijn voorjaarsspullen en wat HAAAT ik t dat t koud gaat worden (oke even schaatsen lijkt me leuk. Maar jongens in maart moet het gewoon lekker 15 graden zijn..enfin...)
    Je kan ze zien in me albums. EVen op meer albums klikken. HAd ze al vorig jaar erop gezet. Ik ben serieus compleet en heb gewoon nog meer dingen blijkbaar gekocht..hahaa nu zie ik het weer wat ik heb. Ik mag NIETSSS!!

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie daar geen z8, of ben ik nou kippig?

Ik hang idd alles netjes op, op maat en mouwlengte. Vind ik makkelijk zoeken :) En ip ben ik al klaar voor de zomer, hooguit wat (korte) broeken er bij. (de broeken liggen er onder, maar dat komt niet zo goed over op de foto geloof ik. Plank daaronder heb ik nog grotere maatjes liggen. :) )

10. Ik heb ook nog niet veel voorjaar/zomer spul voor s.

Bestelling van RL afgelopen zomer in het voren:
    2 t shirts
    2 overhemden
    1 polo met lange mouwen

Verder nog zo uit m'n hoofd:
    4 shorts (spijker, geel, blauw,motiefje)
    5 shirts/polo's
    3 longsleeves
    2 truien
    1 lange blauwe broek
    1 overhemd
    1 colbert

Mogen dus ook nog wel wat broeken en shirts bij.

11. Ik ben zelf in de war denk ik?? :( Zal wel beebielove in gedachten hebben gehad.

12. Die jurk vind ik helemaal super!!
    Roze details op het jasje niet zo.

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    He dat ziet er super uit, leuk al die kleurtjes!!:D Netjes hoor alles opgehangen ik heb voor mijn zoon bijna niks op hangen.

Debby: sorry kan dat van mijn zoon eigenlijk niet showen want die is al te groot voor dit topic. Pas wel stiekem wat laten zien.;)
    Wat een gave jurken en setjes heb je al voor je dochter. Voor je zoon ook super, mag nog wel wat meer bij maar het is nog geen zomer dus wel lekker toch nog wat shoppen.

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@djmomo, foto :D:D * edit* ik zie hem. Mooi gevuld :D
    @diadeem, haha nee mijn zoon heet niet zoveel. Ik moet voor hem nog flink wat bijshoppen :D
    @tesske, Erg leuk!! Ik zeg bestellen :)
    @debby haha jij mag nog lekker bijshoppen :D Keer 2 bij mij? snap hem even niet
    @snannen, die witte strokenrok bedoel je? Die is van mexx.
    @bloempjuh, mooi vest!
    @lynn, dat zijn idd leuke dingen van z8.

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Tesske, ik heb diezelfde z8 jurk vanmiddag bij Kixx besteld en daar stond ook niet bij dat hij nog niet uitgeleverd was.

Mooie spullen hoor, chique!
    Ik vind Porto azul groot vallen. Al verschilt het ook wel per kledingstuk.
    Lisa draagt ook 98/104 maar heb hier een porto azul rokje 92/98 wat nu nog te groot is

@ Debby, ook al een leuke verzameling hoor maar er kan idd nog wel wat bij.

@ DJmomo, ook al zo je best gedaan!

@ Lynn, mexx valt klein en smal, beetje ala noppies.

@ Bloempje, leuke namen, ook wel mijn smaak maar die gaan het niet worden. Isa (Lisa), Fiene, fleur, Nina, Fenna (onze hond heet Senna) al bezet.
    Ik vind Fenne overigens ook errug leuk, beetje tussen Fiene en Fenna in. Maar Fen en Sen werkt ook niet hier in huis.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    diadeem leeftijd maakt niks uit toch? niemand doet daar moeilijk over hier hoor ;) Gewoon showen!

slc zo heb jij al het zomerspul al in de kast hangen? Ik niet hoor... dan is dat ding nog voller... of heb jij gewoon 2 kasten... 1 voor zomer en 1 voor winterspul (hmmmm idee...)?

wonderteam ik heb me vergist... het is gewoon voor 1 meisje maar natuurlijk. Nou dan ben je wel erg hoor ;)

Dit topic is niet goed voor mij. Als ik zie hoeveel jullie al hebben dan mag ik echt nog veel shoppen. Krijg er shopdrang van ;)

17. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

In RL shoppen is niet aan mij besteed.... ben gewoon echt met lege handen thuis gekomen!!! gatver!!!!

Ben na lange tijd in Rdam geweest en wat een waardeloze winkelstad..geef mij maar Den Haag, Amsterdam of Eindhoven.

18. Sweetlakecity

sommige dingen wel die als lente doorgaan. Ik dacht met die 10-15 graden dat moet wel doorzetten dus....NIET :-s
    De rest ligt te wachten in zakken in een lade.

19. Sweetlakecity

of gewoon sweetlake!
    ik zocht niet en ik vond:D:D ontzettend leuk hip colbertje:p

Deel Deze Pagina