Bedoel je die op pagina 1 (van Muy Malo) bij Kixx? Die vind ik zooo mooi!!! Helaas is hij echt boven budget hier op dit moment... Hopen dat hij er met de sale nog is! Show je hem als je hem binnen hebt? @ Allemaal: Krijg helemaal zin in het voorjaar door jullie!! Hier gelukkig ook al het nodige in de kast voor beide dames! Wil echt in de sale pas bij gaan shoppen... Heb nog wel het nodige op mijn lijstje staan dan!
SLC: sweetlake kom ik vaak op zaterdag als ik ff wil rondlopen en niet de ergste drukte van een grote stad wil hebben. Jullie hebben nl. net iets meer winkels als dit stomme gehucht hier! Tijd om terug te gaan naar brabant...nu manlief nog overtuigen!!!!
o meiden... dit topic is zo niet goed voor me... haha... ik heb deze jurk gekocht (marktplaats) Heidi and Leni Klum leaving party on Sunday – Moms & Babies – Moms & Babies - People.com
nou ja zeg! heb ik een akkoord met die vrouw over de jurk, wil ze opeens afwachten of ze een hoger bod krijgt.
tuttie> zoveel? Je bent zwanger en al zoveel????? Ook dat rokje van vingino. Welke maat is dat dan? Ojaa heb dit in het echt gezien Amazing Kids / BA1036 Blazer Monica SUPERRR alleen wat een prijs he. glimlachje> Volgende x de dorpsstraat in. Zit jong en hip en beebies en bengels. Dus de merken winkels Beter dan stadshart. hahaha. Ik moet echt even die van der stal enzo in. Iemand die weet in rotterdam 7kamp in de buurt waar ik persival kan kopen???
nouja debbie ik zou zeggen bedankt en me bod intrekken :-s heb ook 1 x die fout gemaakt en ze deden dat bij mij. Ik had t zuur!!
@tuttie, wow jij hebt al veel @debbym haha ja best ernstig eigenlijk. Ach zolang het nmog kan denk ik dan maar. Wauw die jurk is super!!!!! * edit* wat idioot zeg van dat mens
slc ik heb die neiging toch ook wel. Ik vind hem wel heel mooi maar 40 euro voor een tweedehands jurk vind ik niet weinig. Heb zo een "laat maar" gevoel. Komt wel weer wat anders voorbij. Zie wel of die vrouw nog reageert.
@SLC...thanks voor de tips.. Persival in de buurt rotterdam moet je echt richting oud beijerland, spijk, zwijndrecht.. maar jij kan toch beter naar bodegraven gaan? of niet. @debby: ik zou het bod intrekken kom zeg!
goh, had niet verwacht dat een shopaholic dit veel zou vinden, vind het zelf wel meevallen rokje van Vingino is maat 68 net zoals de shirtjes, nu gekocht in de opruiming met 70% korting. in de kast hangen ook allemaal verschillende maten hoor, als je kijkt bij de babyuitzet topic dan hebben ze 10 setjes per maat, nou dat haal ik niet. heb nu kleertjes (ook gekregen hoor) tot maat 74 maar dat zijn maar een paar enkele setjes. wel al 2 winterjasjes van Dirkje en Noppies heel voordelig gekocht, als ze die niet past dan kan ik ze altijd voor hetzelfde geld weer doorverkopen, daar ben ik niet aan verkocht. vind het zonde om voor die paar maanden straks alles voor de volle pond te moeten kopen, ze hebben alle maten straks maar zo kort aan.
heb dit broekje nog maar gekocht voor sam... als ik niks leuks kan vinden in de winkels ga ik maar op marktplaats shoppen Marktplaats.nl > driekwart broek geruit - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
@ Glimlachje, ja Rdam valt echt tegen he, eindhoven is leuk!! @ Tutti, dat is ook al een flinke verzameling! @ debby, heel leuk jurkje maar vaag dat ze eerst akkoord gaat en dan toch wil afwachten. Ik heb voor Lisa nog bijna niks geshopt!! Ik zie gewoon echt nog niks naar mn zin... Nou heeft ze nog meer dan genoeg van vorig jaar over (zeker 20 sets), ook veel wat niet gedragen is maarja dat is toch niet zo leuk meer he. Wil een nieuwe garderobe voor dr shoppen! Moet ook nog een leuk verjaardagssetje maar kan ik ook nog niet vinden.
tuttie ik vind die blazer ook erg duur hoor. Wij shopaholics shoppen graag in de outlet/sale. Ik koop zelf zelden voor de volle prijs. slc ik vind hem wel leuk maar eigelijk te duur. Helaas is vingino echt heel slecht met sale. Je zou hem misschien met 30% korting kunnen krijgen, veel minder denk ik niet.
@zomershoppen...dacht dat ik de enige was die al veel had. Ik heb momenteel een winter kast...dus de kast op haar kamer waar alle kleertjes die ze nu draagt in zitten en een voorjaar/zomer kast...waar alle zomer 2012 in hangt...zal wanneer ik tijd heb eens foto maken. @Diddle.... Eindhoven is zegt een geboren en getogen eindhovense
grin en ik dacht dat ik veel toen vooruitkoopte. Ik heb me ontzettend vergist in de kleine maatjes. Pas vanaf 86 ben ik echt leuk en goed gaan kopen. Hoop dat ze al die dingen past dan. Ze droeg hier maat 80 pas met 1 jaar namelijk. Ik met me stomme kop hield de maten aan van de jaren die je veel vind op internet. debby> Je bod VERWIJDEREN!! Serieus. Enne mocht hij er nog zijn dan bied ik 35 euro en laat hem naar je verzenden. Dat enge mensen hoeft het niet te weten