Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha slc... ik had 40 euro afgesproken via de mail...
    en ze heeft meer biedingen via de mail gehad... dus dan vis ik achter het net...

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Jemig meiden, jullie zijn wel heel erg, wat al een volle kasten.
    Ik doe dat echt niet meer hoor, dr is bij mij al te vaak wat blijven hangen.

Debby, idd verwijder je bod joh, is toch te gek dat ze jou bod gebruikt om de prijs op te drijven, gewoon mailen.; dit is wat ik je bied en als je dr van af wil dan mail je me maar

3. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    je hebt ook wel gelijk hoor, ik stop nu ook met shoppen.
    maar door die dikke jassen in de kast lijkt het natuurlijk ook meer en het zijn niet zulke hoge stapeltjes he die onderin liggen.
    ik heb alles wel op safe gekocht, geen dingetjes zonder mouwen of spaghettibandjes maar alles waar een vestje over kan of iets onder maar wat je ook zo uittrekt.

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    dat zeggen ze allemaal..niet intrappen

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    of ze zegt dit tegen je in de hoop dat je meer gaat bieden en stuurt ze je straks een mailtje dat je eerdere bod wel akkoord is.
    zelf ben ik dan altijd zo koppig dat het van mij dan al niet meer hoeft.

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
  7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tuttie ja normaal ik ook wel hoor.
    Denk, laat maar... maar ik heb deze jurk wel al een tijdje op het oog en de vorige keer wilde iemand er 60 euro voor hebben...

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    60 voor 2de hands? zou ik niet doen.

Ik ben R dr oude kleren aan het uitzoeken, eens zien wat y er deze zomer van past. Valt behoorlijk mee dus ik mag nog steeds shoppen:p

9. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Debby...wat wil je voor de jottum jurk...zie nu pas je berichtje moest ff bijlezen.

Dames jullie kletsen teveeeeeeeeeeeeeeeeeel

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    glimlachje o jee lastig, waarom moet ik dat toch altijd zeggen? voor jou mag ie voor 20 euro. Hij is 3 keer gedragen (inclusief vandaag een halve dag) ik ga hem nog wel nakijken voor je of ie nog helemaal goed is dan.
    Laat maar weten wat je er van vindt.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb een keer 70 betaald voor de solene... maar weer voor 60 verkocht dus ach... daar heb je geen eens een h&m jurk voor dan voor het verschil

12. Glimlachje

@Debby...wat mij betreft akkoord.
    pb me maar even je gegevens..... ;)

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    haha dat is waar

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou zal hier volgende week de kasten eens uitzoeken en een fotootje maken valt hier nog reuze mee heb ik het idee.

Tutti: Zo vind het ook veel hoor omdat je nog zwanger ben. haha ik had 2 setjes 1 voor een meisje en 1 voor een jongetje, wel luierhemdjes en babytruitjes enzo. :)

Debby: Als iemand zo doet op marktplaats zegt mijn gevoel ook nee, maar snap je wel want de jurk is echt een plaatje!!

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ SLC, maat 80 met 1 jaar is toch juist heel normaal!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    huh? 80 is toch 12-18 maanden?
    Emma droeg 86 nog met 2 jaar haha. Haar eerste verjaardagsjurk was een 74...
    Sam draagt nu 74 en sommige dingen zijn nog groot. Voor de zomer heb ik 80 berekend.

17. Glimlachje

Ja Ja...mijn quapi bestelling dan toch echt gedaan...wilde toch nog tot vandaag wachten of ik veel geld uit zou geven en nu ik NIETS (nou ja alleen bij Debby shop ;) ) heb ik quapi besteld....

Het linker jurkje (grijs melee)
    en antraciet bolero en rok

Twijfel nog of ik de zachtroze ga kopen..vind het wel echt een kleur voor mijn deugniet... :p

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @debby: op één of andere manier vind ik Emma toch altijd wat klassiek aandoend, en dat vind ik van die MIM-pi jurk eigenlijk niet. Dat is een hele speelse jurk, vandaar dat ik verbaasd was eigenlijk. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe hij haar staat. Qua kleur vind ik hem heel goed hoor, begrijp me niet verkeerd.

Die jurk die je op het oog had is echt prachtig. Als je hem echt wil, dan gewoon 3x slikken, en het afwachten. Kan jou het schelen.

@tesske: leuke jurk, misschien dat die er hier ook nog komt in andere kleur in de sale.

19. Heb een leuk merk gevonden voor mijn mannetje baker bridge, maar moet nog wel wennen aan die prijzen voor kindermaten ipv babymaten! Pff

20. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Glimlachje balen dat je real life niet geslaagd bent.
    Maar ja nu al wel weer leuke dingen gescoord zag ik..

Debby ik kan je de jurk niet zien, maar idd, wel raar dat ze nu ineens wil wachten ik zou het ook niet meer doen, zou het niet meer vertrouwen.

en jullie kletsen echt veel, heb niet alles onthouden sorry!!

al goed gevulde kasten gezien, hier nog heel erg weinig, helemaal niets hoogzomer eigelijk.
    Dus mag nog heel veel shoppen haha!!

Vandaag nog een paar dingetjes gekocht, rokje en jurk v&d.
    En nog wat knipjes en kniekousen voor romy en nieuwe muts die ze had was te klein geworden. En maillotjes voor nina. niets bijzonders.

heb nergens nog echt een wow gevoel bij, heb wel wat leuke dingen van mim pi gezien en 2 leuke jurken van z8 voor de psz maar ja..

en voor nina vind ik het nog wel moelijk shoppen..

Deel Deze Pagina